Jump to content

probleme relanti e60


bmwbv

Recommended Posts

da le-am scris au fost verificate

tre sa anulez clapetele de la galeria de admisie si am sa vad dupa ce mai zice.

Tot odata am sa ii mai fac o resoftare la motor, repet ca este facuta, mi-a mai zis

cineva ca a patit de a resoftat de doua ori dupa care masina si-a rvenit am zis sa incerc si eu.

Intre timp la masina i-am depistat furtunul cela gros de intra in intercooler fisurat l-am schimbat inainte

de a face asta cind intram intr-un sens giratoriu pe la 1000-1500 (in Brasov nu iti ajung

degetele de la mini si picioare sa le numeri) de ture dadea in nas acuma vad ca nu mai da in schimb la 2000 imi da in nas.

Ce am observat cind ii cald motorul adica temperatura apei crescuta mai jos exact de 4500 nu se mai bilbiie.

Deci nu se bilbiie la prima cheie si cind temperatura apei este crescuta de oscilat relantiul tot oscileaza, foarte straniu.

Urmeaza sa mai fac ce am spus mai sus si va tin la curent.

ed_edy ce ti-au zis la BMW ?

Link to comment
Share on other sites

nasol,frate!mi-au facut deviz de 3000 de euro!e gata,vreau sa o dau inapoi la händler,dar nu vrea sa mi-o ia...am fost la avocat!eu acum 2 sapt am cumparat-o!ori imi plateste reparatia,ori imi da banii inapoi!steuergäret e gata plus ce mai vine dupa ce il schimba!asta e!data viitoare imi iau una noua,ca sa am garantie!
Link to comment
Share on other sites

nasol,frate!mi-au facut deviz de 3000 de euro!e gata,vreau sa o dau inapoi la händler,dar nu vrea sa mi-o ia...am fost la avocat!eu acum 2 sapt am cumparat-o!ori imi plateste reparatia,ori imi da banii inapoi!steuergäret e gata plus ce mai vine dupa ce il schimba!asta e!data viitoare imi iau una noua,ca sa am garantie!

pentru ce ti-au facut deviz de 3.000 euro?

Link to comment
Share on other sites

pai pina la urma ti-a zis ca is injectoaarele sa cei anume?

Vezi ca eu am schimbat 3 dar cred ca degeaba tot asa face

releu nou si bujii noi.

problema ca injectoerele nu au iesit pe tester doar pe stand

de aceea cred ca sa nu le fui schimbat degeaba masina se comporta la fel.

A mai ramas sa anulez clapetele de la galerie sa vad ce face

Link to comment
Share on other sites

am luat deja avocat!ori ne plateste reparatia ori ia masina inapoi!avem diagnoza de la bmw autorizat,adica mai bine zis constatare,ca diagnoza nu pot scoate astia daca ECU e defect!sper sa nu ajungem pana la tribunal,dar daca nu,asta e!ce e interesant ca o prietena de-a mea tot la E60 a avut aceeasi problema ECU defect...a vandut repede masina!dar masina merge si in ziua de azi tot asa,nu inteleg cum,dar na?!?eu sper sa imi recuperez bani si daca reusesc,ii dau avans la un E61 nou nout,sa fiu sigur de o treaba!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am luat deja avocat!ori ne plateste reparatia ori ia masina inapoi!avem diagnoza de la bmw autorizat,adica mai bine zis constatare,ca diagnoza nu pot scoate astia daca ECU e defect!sper sa nu ajungem pana la tribunal,dar daca nu,asta e!ce e interesant ca o prietena de-a mea tot la E60 a avut aceeasi problema ECU defect...a vandut repede masina!dar masina merge si in ziua de azi tot asa,nu inteleg cum,dar na?!?eu sper sa imi recuperez bani si daca reusesc,ii dau avans la un E61 nou nout,sa fiu sigur de o treaba!

 

e61 nu se mai face de cativa ani., eventual F10.

MAi ai optiune, daca o ti se para ala scump, si anume sa iei una SH de la BMW premium selection, ca alea au garantie, cateodata si 2 ani, se poat lua si in leasing etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Problema mea a fost rezolvata si anume trepidatiile motorului la relanti uneori in mers si datul in nas.

In sfirsit de 3 ani ma chinui si tot nu am putut sa ii dau de cap.

Pina la urma a fost de la clapetele de la galeria de admisie. Pe acestea le-am inlocuit cu dopuri de la un coleg de pe forum care a fost foarte serios. Am lasat masina in servis de dimineata, daca tot am schimbat ambele termostate am zis sa schimb si clapetele prin inlocuirea lor cu asa zisele dopuri din aluminiu, mai ales ca in acest caz inlocuirea lor ma costat doar 60 de lei ( manopera ) + 215 lei dopurile cu tot cu transport. Baietii au masurat exact ce diametru au clapetele am sunat baiatul si a doua zi la 8 eram la servis cu ele.

Deci toate simptomele mai sus descrise de mine au disparut , masina se comporta destul de bine, si eu sint fericit ca am rezolvat o problema ce ma macina de 3 ani.

Asa ca concluzia defectare acestor clapete pot duce la defecte si simptome neplacute.

Va Multumesc tuturor pentru suport. :twitch:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Va salut !

Am hotarit sa pun un filmulet cum se comporta turolmetrul la relanti sa vedeti axact oscilatiile.

Sal, am aceeiasi problema la relantii, nu gasesc si nimeni nu stie ce poate fi! Ai gasit ceva? Ai rezolvat problema?

 

Va salut !

Am hotarit sa pun un filmulet cum se comporta turolmetrul la relanti sa vedeti axact oscilatiile.

Esti din buc? Iti las un nr de tel. 0765670550 da-mi un tel cand poti!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
bmwbv lasi te rog un numar de telefon sa imi explici mai detaliat putin ca sunt cam greu de cap si sa imi zici ce user te-a ajutat..am aceiasi problema de 1 an.am schimbat injectoare filtre.am curatat tot si aceiasi problema..nu o mai suport asa.astept un raspuns
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 9 months later...
salutare tuturor..sunt nou pe acest site ..si posesorul nu de foarte mult timp al unui bmw 520D e60 automat..nu de mult timp masina mea a inceput sa o ia razna de fiecare data cand ma opresc la stop la semafor motorul incepe sa tremure tare ca si cum sar ineca ..am fost la o multime de testere sa verific valoarea injectoare ca spre fericirea mea sunt impecabile ..dar nimeni nu stie ce poate avea...tin sa precizez ca nu de mult timp am schimbat uleiul in cutie si filtrul..dar acele socuri sau simtit si inainte de acest tremurat.am facut nu chiar de mult si un update de soft crezand ca poate fi din cutie dar nimic tot asa se comporta..tin sa precizez ca ,cateodata apas pe acceleratie in mers si se accelereaza foarte greu ..va rog sa ma ajutati ...va multumesc
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor..sunt nou pe acest site ..si posesorul nu de foarte mult timp al unui bmw 520D e60 automat..nu de mult timp masina mea a inceput sa o ia razna de fiecare data cand ma opresc la stop la semafor motorul incepe sa tremure tare ca si cum sar ineca ..am fost la o multime de testere sa verific valoarea injectoare ca spre fericirea mea sunt impecabile ..dar nimeni nu stie ce poate avea...tin sa precizez ca nu de mult timp am schimbat uleiul in cutie si filtrul..dar acele socuri sau simtit si inainte de acest tremurat.am facut nu chiar de mult si un update de soft crezand ca poate fi din cutie dar nimic tot asa se comporta..tin sa precizez ca ,cateodata apas pe acceleratie in mers si se accelereaza foarte greu ..va rog sa ma ajutati ...va multumesc

Salut. Verifica nivelul uleiului. Daca injectoarele sunt bune sa ai in vedere convertorul de cuplu. Oscileaza turometrul intre 1500 si 2000 rpm? Iti face numai in D cu piciorul pe frana sau si pe neutru?

Edited by alinyda3000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.