Jump to content

e46,nfl,an 1999,320i,150 hp


ciutanu82

Recommended Posts

uleiul pe care l-ai pus in motor este cam gros,trebuia macar un 5w40 :poke:

pai am inteles ca dupa 200 de mii ar fi recomandat asta,nu stiu ce sa zic ca nu sunt mecanic,din asta am pus si l a pisicul pe care l am avut si nu am avut probleme,dar data viitoare cred ca am sa pun 5w40

Link to comment
Share on other sites

pfffff azi am mers la spalatorie si nu mi mai merg senzorii de parcare,i am verificat si 2 dintre ei nu mai fac nimic(nu se aud si nici nu simti nimik cand ii atingi usor),intrebarea mea este:

-trebuie sa dau jos bara toata? sau pot da doar trimul acela negru cu senzorii?

-si dak imi poate explica cineva cum pot face operatile de mai sus sau are un link catre

post-28569-0-65606000-1360693705_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

pfffff azi am mers la spalatorie si nu mi mai merg senzorii de parcare,i am verificat si 2 dintre ei nu mai fac nimic(nu se aud si nici nu simti nimik cand ii atingi usor),intrebarea mea este:

-trebuie sa dau jos bara toata? sau pot da doar trimul acela negru cu senzorii?

-si dak imi poate explica cineva cum pot face operatile de mai sus sau are un link catre

nimeni?nu stie daca pot demonta doar bandoul si cum?ca as vrea sa le verfic mufele ca am inteles ca se strange apa acolo si dupa sa comand(deja am gasit la 60 lei sh)

Link to comment
Share on other sites

nimeni?nu stie daca pot demonta doar bandoul si cum?ca as vrea sa le verfic mufele ca am inteles ca se strange apa acolo si dupa sa comand(deja am gasit la 60 lei sh)

Din cate am inteles bandoul acela cu senzor e prins doar in niste cleme. O sa iasa daca tragi usor de el.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles bandoul acela cu senzor e prins doar in niste cleme. O sa iasa daca tragi usor de el.

cred ca ar trebui sa intreb niste hotii cum se da jos :laugh: ,ca am inteles de aici de pe site ca cateva persoane au ramas fara.

eu m am bagat sub masina si am incercat sa imping de el,dar nu merge,trosneste ,scartaie dar nu se misca 1 mm

Link to comment
Share on other sites

pfffff azi am mers la spalatorie si nu mi mai merg senzorii de parcare,i am verificat si 2 dintre ei nu mai fac nimic(nu se aud si nici nu simti nimik cand ii atingi usor),intrebarea mea este:

-trebuie sa dau jos bara toata? sau pot da doar trimul acela negru cu senzorii?

-si dak imi poate explica cineva cum pot face operatile de mai sus sau are un link catre

Nimeni nici o idee?

Link to comment
Share on other sites

Ti se pare ca porneste greu de pe loc si se ineaca sau ca nu trage in ture?

Daca te referi strict la pornirea de pe loc, atunci cel mai probabil ii de la CDV, o valva pe ambreiaj care limiteaza viteza cu care este decuplat ambreiajul, pentru a-l proteja. Poti s-o dai jos, mai mult incurca. Vezi dupa aia daca-ti porneste mai bine de pe loc sau nu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ti se pare ca porneste greu de pe loc si se ineaca sau ca nu trage in ture?

Daca te referi strict la pornirea de pe loc, atunci cel mai probabil ii de la CDV, o valva pe ambreiaj care limiteaza viteza cu care este decuplat ambreiajul, pentru a-l proteja. Poti s-o dai jos, mai mult incurca. Vezi dupa aia daca-ti porneste mai bine de pe loc sau nu.

masina urca bine in ture(nu are balbaieli,nimik,urca frumos pana la 6500rpm),doar ca mi se pare ca pisicul era mai rapid,parca tragea mai usor,la tester nu mi a iesit nimik in neregula.

si unde este situata valva aceasta? o pot demonta eu?sau trebuie mers la service?

multumesc mult pentru raspuns.

am bagat ultimele 7 cifre din seria sasiu si mi a dat asta pentru modelul meu,

este cumva piesa numarul 15 de aici:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320i-M52/LHD/N/1999/july/browse/clutch/clutch_control/

Edited by ciutanu82
Link to comment
Share on other sites

masina urca bine in ture(nu are balbaieli,nimik,urca frumos pana la 6500rpm),doar ca mi se pare ca pisicul era mai rapid,parca tragea mai usor,la tester nu mi a iesit nimik in neregula.

si unde este situata valva aceasta? o pot demonta eu?sau trebuie mers la service?

multumesc mult pentru raspuns.

am bagat ultimele 7 cifre din seria sasiu si mi a dat asta pentru modelul meu,

este cumva piesa numarul 15 de aici:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320i-M52/LHD/N/1999/july/browse/clutch/clutch_control/

 

Da, piesa nr 15. Daca reusesti s-o schimbi fara sa pierzi lichid, schimb-o tu, daca nu, du-o undeva. E o treaba de 5 minute, dar daca pierzi lichid ii mai mare bataia de cap cu aerisirea instalatiei decat cu schimbatul piesei.

Asta schimba mult comportamenul masinii la viteze joase, cel putin asa zic eu. Am vazut ca multi au facut treaba asta si is multumiti, insa ce m-a convins pe mine a fost ca si baietii cu Honda S2000 au facut acelasi lucru ( nicio suparare, dar am mai multa incredere in hondari amatori decat in bmwisti amatori )

 

Poate ti se pare tie ca mergi mai incet, masina fiind mai bine capitonata decat pisicul, masa in plus e compensata de aerodinamica mai buna si sunt convins ca nu-i nicio diferenta notabila intre ele, maxim o o lungime de masina in favoarea uneia dintre ele.

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1454493

Aici ai si un DIY. Multa bafta si km fara probleme !

Link to comment
Share on other sites

Da, piesa nr 15. Daca reusesti s-o schimbi fara sa pierzi lichid, schimb-o tu, daca nu, du-o undeva. E o treaba de 5 minute, dar daca pierzi lichid ii mai mare bataia de cap cu aerisirea instalatiei decat cu schimbatul piesei.

Asta schimba mult comportamenul masinii la viteze joase, cel putin asa zic eu. Am vazut ca multi au facut treaba asta si is multumiti, insa ce m-a convins pe mine a fost ca si baietii cu Honda S2000 au facut acelasi lucru ( nicio suparare, dar am mai multa incredere in hondari amatori decat in bmwisti amatori )

 

Poate ti se pare tie ca mergi mai incet, masina fiind mai bine capitonata decat pisicul, masa in plus e compensata de aerodinamica mai buna si sunt convins ca nu-i nicio diferenta notabila intre ele, maxim o o lungime de masina in favoarea uneia dintre ele.

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1454493

Aici ai si un DIY. Multa bafta si km fara probleme !

 

Multumesc mult de tot

Link to comment
Share on other sites

azi am scos valva CDV si............ parca numai sunt incepator(desi conduc de 12 ani),vitezele se schimba mai lin si ambreiajul parca debraiaza un pic mai jos si nici cel din dreapta la schimbarea vitezelor 1 si 2 poate sa si bea cafeau linistit(asta daca le permit eu cu asa ceva in masina)

va multumesc mult pentru sfaturiile primite

Mai ramane sa schimb senzori parcare(pe care se pare ca i am gasit),dar tot nu stiu daca trebuie bara data jos sau doar trimul cu senzori(mana nu o pot baga pe sub bara si sa imping de senzori afara).

deci cateva sfaturi si aici,va rog

Link to comment
Share on other sites

la NFL senzorii de parcare pe spate se pot schimba si fara sa dai bara jos, daca ai bara originala, daca ai de FL atunci trebuie data jos!

 

L.E. - am vazut ca ai bara originala de NFL, deci poti sa ii schimbi fara a da bara jos!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

la NFL senzorii de parcare pe spate se pot schimba si fara sa dai bara jos, daca ai bara originala, daca ai de FL atunci trebuie data jos!

 

L.E. - am vazut ca ai bara originala de NFL, deci poti sa ii schimbi fara a da bara jos!

Pai imi si poti explica cum si in ce fel se pot da jos.

Ca nu am gasit nicaieri cum mai exact

Link to comment
Share on other sites

Ai cam tiganito nu te supara...

Nu ma supar,mi e mi a placut cum iese in contrast negru cu rosu,decat triplele si semnalizariile acelea portocalii mai bine asa.(cred ca la asta te referi cu tiganitul)

Si fiecare cu gusturiile lui.Mie unu imi place asa,asta pana cand starng banii de M pachet si suspensie sport,atunci am sa cumpar si triple fumuri led.

Link to comment
Share on other sites

doar trim-ul se da jos, uita-te la cel care ti-a venit si ai sa te prinzi cum e prins in bara, nu mai tin minte exact dar nu-i deloc greu...

Am fost la masina acum,m am bagat si sub ea si am incercat si cu surubelnita sa scot trimul,noroc ca am pus banda adeziva pe capul surubelnitei ca altfel zgariam rau bara,oricum cred ca am sa dau bara jos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.