Jump to content

BMW E60 525D 2007 modificat


dj_rzn

Recommended Posts

Sa nu mai zic de comparatiile cu M5 ! De parca aia cu M5-uri au ca principala grija baterea unor diesel-uri cu tona de fum la cur !

 

Nu frate, si-au luat M5 ca sa-i depaseasca un 3000 diesel, fix de asta.. nu stia omu' ce sa-si cumpere intre M5 si E90 320d asa ca a ales M5-ul ca s-a gandit ca e mai spatios, pe el nu-l intereseaza de altfel deloc puterea sau performanta, l-a cumparat doar ca era pe stoc. Prietene du-te in alta parte si canta ca aici nu inghitim baliverne de genul asta...

Link to comment
Share on other sites

Domnilor, puneti prea mult suflet. Pareri pot avea toti userii de pe acest forum. De asta si se numeste forum... Pe un blog ar fi altceva. Este chiar aiurea sa nu fie acceptata parerea unui user doar pentru ca are alta masina sau ca merge pe GPL. In al doilea rand, exista si modificari ale aspectului. Cred ca toti care postam aici pe forum avem ochi. Chiar nu conteaza daca ne-am modificat sau nu masina pentru a putea spune daca ne plac liniile la o masina sau nu. Nu cred ca cineva isi modifica masina pentru a se uita doar el la ea...

 

Ai dreptate , dar problema nu e faptul ca isi exprima o parere , ci modul in care o fac ! Doar pentru ca are acele grile de m5 , deja masina e cocalarita/tiganita etc ! pe ce baza fac ei afirmatiile astea? In fiecare post , domnu filon trebuie sa fie sarcastic, pe ce baza? ca doar are un bmw? se presupune ca e forum de pasionati aici , o comunitate unde trebuie sa ne ajutam intre noi , nu sa radem de masina fiecaruia si sa faca misto [ oricum majoritatea doar la asta sunt buni ] , la orice post ! Vin rad si fac misto de altii , cand ei abia isi permit sa intretina un bmw , te mai intrebi apoi de ce se revolta unii din noi? Fara suparare , asta e adevarul , cand eu primesc critici la masinile mele de exemplu , ma astept la un argument ceva nu? nu sa se trezeasca orice "cunoscator" ca vine sa mi judece masina in care bag piese calitative si de sute de euro , pe cand el cauta gume Sh de 4mm ! Ma deranjeaza atitudinea in care fac unii critica respectiva , de parca ar fi buricul pamantului. Ar trebui sa luam exemplu la cum sunt comunitatile din afara putin , ca poate mai invatam ceva de la ei , stima !

 

PS : am fost si eu intr-o situatie de genul unde jantele de pe e46 nu le placeau domle ca dau urat , ca ce au ei sunt mai bune. Adika jante oz mito 2 modulare cu gume noi falken fk 453 pe care s-au dat aprox 1500 de euro + suspensie eibach cu amortizoare bilstein [ inca 450-500 de euro ] sunt o alegere proasta in comparatie cu jantele lor replici + gume sh chele si suspensii de 200 de euro ! Cum sa nu vezi cat de patetici sunt , cand isi exprima parerea in acest fel?

 

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Nu frate, si-au luat M5 ca sa-i depaseasca un 3000 diesel, fix de asta.. nu stia omu' ce sa-si cumpere intre M5 si E90 320d asa ca a ales M5-ul ca s-a gandit ca e mai spatios, pe el nu-l intereseaza de altfel deloc puterea sau performanta, l-a cumparat doar ca era pe stoc. Prietene du-te in alta parte si canta ca aici nu inghitim baliverne de genul asta...

 

 

Daca tu crezi ca un M5 se alege ptr sferturi de km, liniute sau alte copilarii, chiar n-ai nici cea mai mica idee despre ce inseamna o masina si nu ma mira deloc alegerea unor astfel de tips-uri, grile puse aiurea etc.

Link to comment
Share on other sites

Daca tu crezi ca un M5 se alege ptr sferturi de km, liniute sau alte copilarii, chiar n-ai nici cea mai mica idee despre ce inseamna o masina si nu ma mira deloc alegerea unor astfel de tips-uri, grile puse aiurea etc.

 

Daca tu crezi ca lumea da bani pe M5 ca sa mearga cu 50 inseamna ca ai o problema, sunt masini de forja si care primesc forja, ca mai pica cate unu pe mana unuia de 50 - 60 de ani care merge asa e partea a2-a, dar oamenii care cumpara astfel de masini dau in ele ca de asta le cumpara, avem si pe forum exemplu:

(M6-le lui Pole)

 

PS: Am si vreo 2 prieteni cu M5, iar unu din ei deja a crapat motorul, vrei nr de telefon? (e de vanzare cu 9000)

 

PPS: Din nou, TREZIREA! Sa-ti cumperi tu M5 ca sa mergi la consum si sa mergi constant legal cu el.

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca initiatorul topicului are 525d momentan, insa se lauda cu ce-si va lua in viitor(535d) ca va ajunge peste m5?

Asta-i ca si aia "A mea e mai mare" dar nu acum, mai tarziu.

 

 

 

OnTopic:

Masina e tiganita, e un kitch, astfel de masini sunt la topicul ala "Taranisme" de prin 2007.

Am spus ce am spus de masina, nu ma intereseaza si nici nu lovesc in proprietarul acesteia.

 

Seria 5, mai ales diesel, nu e masina de tuning format din visele umede catre un m5.

Dar nu conteaza ce credem noi, daca omului ii place, asfalt uscat si numai bine :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca initiatorul topicului are 525d momentan, insa se lauda cu ce-si va lua in viitor(535d) ca va ajunge peste m5?

Asta-i ca si aia "A mea e mai mare" dar nu acum, mai tarziu.

Nu prietene, nu am zis ca-mi voi lua un 535 sau ca voi face vreoun M5, ziceam doar ca si dieselurile au potential, ba chiar mai mult cu bani mai putini.

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Aia e varianta extrema ... varianta safe pentru 535d e de 380 de cai cu dpf off si fara fum! In plus , se vede clar ca nu ai cunostintele necesare in acest domeniu [ al modificarilor tehnice ]

Eu cunosc masina personal si crede ma , oglinzile de m5 ii mai lipsesc!

 

 

in domeniul modificarilor tehnice sunt multe variabile , iar daca nu stapaniti bine cunostintele , mai bine taceti si ascultati de la altii care au facut si mai invatati cateceva, decat sa deschideti gura si sa va faceti de ras ! Am fost invitat pe bmw club sa mi prezint masinile si modificarile suferite , dar nu vad rostul sa o fac din moment ce 90 la suta din membrii forumului nu pot sa isi dea cu parerea decat la cum arata si atat !

 

pe mine m-ai convins. :)

Link to comment
Share on other sites

(M6-le lui Pole)

Tare video asta...in special comentariile :LMAO:

Razi de te prapadesti.

Aia avea imbunatatiri multiple...tips-uri chestii,soft..lol,glumesc...n-avea nimic. Dar fiind cheala, era masina preferata de forumisti. Masina de "burn",ca de altceva nu era buna :)

Link to comment
Share on other sites

Da. Asa ma gandeam si eu. O masina cu plafonul din fibra de carbon pentru a avea un centru de greutate cat mai jos, sigur e facuta exclusiv pentru burnout. Edited by ifx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si e cheala. Nu ca diesel-urile astea cu motoare mai mici de 3 litri. :rolleyes:

 

Astea au multiple imbunatatiri. Am inteles ca mai iei cate un cal putere de la fiecare bec si led pe care-l schimbi. Cu cat mai puternic si albastru cu atat mai puternic calul ala. :laugh:

 

 

Bai, incredibili oamenii astia, mah. Macar de se lua de vechitura mea, dar s-au si gasit sa se ia de M6-ele lui Pole. Auzi, masina cheala. Si fix de Pole sa zica ceva... care nu si-a luat tips-uri de Cayenne... si-a luat direct Cayenne! :thumbsup:

 

 

Mai rai sunt doar aia cu Octavia 2 pe diesel... am intalnit si din aia care mi-au dat fum. Adica scotea atat de multa pacura cand o accelera ca mi-era scarba sa stau in spatele lor si i-am lasat sa se duca. :rolleyes:

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

asa e,un dizel tot o masina de nimic ramane ....nu se tureaza ca un benzinar,nu trage ca un benzinar ,nu fuge ca un benzinar,scoate fum de mama focului si nu suna de nicio culoare.Chiar acuma ma uitam la asta

si ma gandeam cata dreptate NU am ! :wacko:

 

Am modelul de 306cp,cel cu 2 turbine,la ralanti tot un diesel ramane...vibreaza.In plus un 6 in linie nu suna niciodata ca un V6,adica gros,cu cat il turezi mai tare sunetul devine mai ascutit.Jur ca nu as da 100k euro pe un L6 diesel in 2013.

 

Har har dar cu 2000 de euro fac 535d (turbo hibride, evacuare directa inox, soft + EGR OFF, 442cp cu 625nm, asta ca sa aiba aderenta la plecare, ca se poate si peste 700nm) care bate M5-ul pe sfert de mila si merge in oras cu consum de 12 - 13, proaste rau diesel-urile astea..

 

Asa ca de ce nu un diesel potent cu elemente M? Si ca sa vezi, sunt de acord si cei de la BMW cu mine numai ca ei s-au trezit un pic mai tarziu si au scos pe urmatorul model varianta Diesel //M. (bineinteles ca au pus si X pe toate ca sa tina la atata cuplu, la naiba cu dieselurile astea, consum mic, putere mare.. si eu as fi hater daca as fi in locul tau cand vin eu cu consum de 11 si tu cu 16 in oras si plec de langa tine de nu-i adevarat, sa-ti mai zic ca in interior nu simt nicio vibratie si niciun sunet al motorului? gata ca te superi prea tare dupa...)

 

PS: Si zic eu ca nu suna rau

 

In primul rand daca ai 625Nm chiar si la redline tie tot nu iti rezulta 442cp.Iar M5-ul E60 este greu de batut pe 400m,nici M550d nu il bate si este awd.

Daca ar fi atat de simplu sa adugam sute de cp in plus cu doar 2000e ce bine ar fi :frantics:

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Am modelul de 306cp,cel cu 2 turbine,la ralanti tot un diesel ramane...vibreaza.In plus un 6 in linie nu suna niciodata ca un V6,adica gros,cu cat il turezi mai tare sunetul devine mai ascutit.Jur ca nu as da 100k euro pe un L6 diesel in 2013.In primul rand daca ai 625Nm chiar si la redline tie tot nu iti rezulta 442cp.Iar M5-ul E60 este greu de batut pe 400m,nici M550d nu il bate si este awd.Daca ar fi atat de simplu sa adugam sute de cp in plus cu doar 2000e ce bine ar fi :frantics:

Degeaba ai X6 daca nu stii sa citesti prietene, uite-te pe topicul postat de mine cu masina respectiva si vei vedea ca bate M550d si in mare asta a fost si target-ul proiectului.. a ca s-a putut mai mult e partea a2-a.

 

Bai, incredibili oamenii astia, mah. Macar de se lua de vechitura mea, dar s-au si gasit sa se ia de M6-ele lui Pole.

Eu nu m-am luat de M6-le lui Pole, ar trebui sa citesti din nou postul in care e pus filmuletul dar iarasi, incep sa cred ca aici pe forum cititul este ceva invechit si nu mai e la moda, fiecare zice ce-i tuna prin cap, daca nu te-ai referit la mine te rog sa reformulezi si sa folosesti persoana a2-a sau a3-a singular.

 

Cat despre vechitura ta, cred ca ai cumparat-o doar ca sa nu se ia lumea de tine ca postezi aiurea pe bmwclub fara sa ai bmw ca altfel nu-mi explic de ce ti-ai lua un motor care nu ti-l permiti si sa-l pui pe gaz .. Ceva nu se leaga.

 

PS: Daca vrei sa raspunzi fa-o pe privat ca sa nu mai poluam topicul, mai ales ca speram sa iasa ceva fain cu update-uri periodice cu s-a mai facut la masina, nu mascarada de bucuresti.

 

Imi plac jantele si aspectul general, la partea cu evacuarile si grilele de M5 mult discutate de toti distrusii din BUC nu ma bag. SA O ALERGI CU PLACERE !

 

Multumesc :)

In curand urmeaza niste arcuri Eibach, discuri de frana perforate Zimmermann (+ATE Ceramic) si o turbina de 530d. Sper in 2 - 3 luni sa ajungem la un 260 - 270cp.

 

PS: Un moderator rog sa stearga offtopic-ul de pe paginile anterioare sa mai reducem din numarul de pagini ale topicului ca sa fie usor la rasfoit si cand am sa pun niste poze noi sa nu le caute oamenii o luna prin pagini pline de offtopic.

Edited by dj_rzn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

iti dai seama cat iti place sa aberezi,M550d-ul la masuratori a scos doar 13.3s pe 400m si tine cont este awd,nu pierde nimic la plecare,M5 e60 scoate 12.9s iar RS6 580cp 12.5s si este la fel awd.

 

Crezi ca daca schimbi o turbina,anulezi EGR-ul si DPF-ul apoi pui un soft transformi un diesel L6 rwd in Rs6 ? ???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.