Jump to content

tija vnt turbosuflanta bmw e46 320d 136cp


Recommended Posts

asta e!!cert e ca mai am pata aia de vopsea de pe tija si am sa incerc sa o reglez dupa aia

 

pai am facut si asta si mi-au zis ca am vacuum cum trebuie

a mai ramas treaba cu turbo,,jocul la ax l-am verificat si nu are decat putin stanga dreapta

 

pai asta e!!ca nu am

a aparut odata boost pressure,ceva de genu,,a sters-o si dupa nu a mai aparut

 

ce am mai observat e ca nu prea am presiune in furtunul ce vine de la intercooler in admisie,,se umfla putin

 

e posibl sa nu fi fost bine reglata tija cand a fost schimbata turbosuflanta?

Link to comment
Share on other sites

Orice e posibil... acum ca incepi sa spui mai multe detalii.

Eroarea nu a fost degeaba. Stergerea ei nu rezolva problema.

Tija aceea se misca la actionare manuala? Poate ai mecanismul geometriei blocat.

Pune pe direct vacuum la capsula turbinei si vezi daca tija se trage la maximum.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Daca spui ca a fost schimbata, da, e posibil. Dar fara scule de diagnoza, sa poti face niste teste, masuratori, poti sa faci multe prostii sau te vei invarti in cerc fara rezultat. Ceea ce incerci tu sa faci e stupid, turbina este o componenta sensibila a motorului. Iti repet, geometria variabila asigura si protectia turbinei, umbland la reglajul ei poate ii fi fatal. Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

tija aia este reglata de dde, degeaba ai umblat la ea, verifica furtune vacuum in special la egr, daca nu functioneaza egr-ul pana in 2500rpm are lag

in loc sa umbli la tije mai bine o bagi pe tester si observi live ce valori ai, de ex fara egr la relanti vei avea valori duble la debitmetrul de aer, daca ai lipsa avans sau daca ai boost sub valorile indicate iti vor aparea acolo....daca umbli la o tija nu rezolvi problema la masina asta, poti sa ai chiar si inj cu fir defect....thumbsup.png, e multe de verificat

sau filtrul de aer imbacsit, e si asta o cauza....

filtrul epurator la fel se inlocuieste, o sa fii surprins ce bine functioneaza motorul dupa

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

pai egr-ul este obturat,filtrele schimbate toate,debitmetrul schimbat deoarece nu era in valori

din cauza ca am obturat egr nu imi trage sub 2500 de ture?

si de asta aveam valori duble la debitmetru,din cauza lui?

 

da

am intrat eu cu disul la mine si dac ascot furtunasul la egr afata valori duble la debitmetru, daca activez egr-ul se regleaza valorile in standarde

si iti spun sigur ca fara egr sub 2500 ai lag si trage mai greu

Link to comment
Share on other sites

Ca sa-ti demonstrez ca nu sunt rau iti explic, dar trebuie sa ma crezi ca altfel iar te iau la misto.

 

Deci, tija aceea actioneaza elementele mobile ale sistemului numit geometrie variabila pentru a obtine o presiune de aer conforma cu cerintele motorului (peste 1 bar).

 

bad post

Edited by Calin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.