Jump to content

Problema GPL


Recommended Posts

Va salut. Sa va dau intai detaliile masinii:e46,318i,an 2000,118cp.De aproximativ o saptamana am montat o instalatie GPL noua,care porneste pe benzina si trece pe gaz dupa o anumita turatie(2600 rpm).Am mers pe zi cu ea in jur de 50 km urban,apoi seara cand am plecat iar am lasat-o vreo 2-3 min pe benzina sa se incalzeasca,apoi a trecut pe gaz.Am plecat de pe loc iar apoi am auzit o pocnitura in zona motorului.Motorul a pierdut din turatie,apasam acceleratia dar nimic(parca nu se alimenta).In cele din urma s-a oprit iar cand incerc sa trec de pe benzina pe gaz,tot la fel...nu se accelereaza si se opreste.

Stie cineva care ar putea fi cauza si o eventuala rezolvare?Ms frumos!

Link to comment
Share on other sites

Din fericire instalatia ta de gaz este inca in garantie asa ca poti merge linistit inapoi la ei sa-ti rezolve problema. Cand se monteaza o astfel de instalatie, tot sistemul de aprindere trebuie verificat si pus bine la punct. Pocnitura pe care ai auzit-o poate fi de fapt un rateu din cauza fiselor sau a bujiilor. Dar poate totodata sa fie crapat sau desfacut un furtun de aer. Bafta.
Link to comment
Share on other sites

chestia e ca pe benzina imi merge normal...

 

Sunt anumite defecte ale sistemului de aprindere care nu se simt cand mergi pe benzina insa pe gaz vei avea mereu probleme. Iti dau un singur exemplu pt fise: daca ele nu mai sunt in parametrii, pe benzina vei avea erori care nu te afecteaza in condus insa pe gaz vei avea mereu rateuri la o acceleratie mai puternica. La fel si pt bujii; debitul de aer trebuie perfect reglat de catre cunoscatori sau mai nou din calculatorul celor care-l monteaza. Mergi la ei si repara ce trebuie reparat. Au fost cazuri cand s-au spart carcase de filtru aer si altele din cauza rateurilor provocate de sistemul defectuos al aprinderii.

Link to comment
Share on other sites

vad ca nu ai specificat si ce fel de instalatie ai montat, poate era pentru dacia pe carburatie

 

poti sa pornesti si direct pe gaz mai ales cand este cald motorul, la rece iarna e mai problematic sa pornesti pe gaz, in rest poti merge pe gpl direct

 

pe langa aprindere verifica si etanseitate furtune admisie si calitatea filtrului de aer, o alta problema este inghetarea instalatie la pornirea la rece sau daca aerisirea instalatiei de racire nu a fost facuta corespunzator, evita oprirea motorului cateva minute dupa pornirea si functionarea pe gpl dimineata

 

releele pentru supape sunt foarte importante si multi instalatori nu le introduce in system, altfel mereu apar probleme din cauza limitarii amperajului pe instalatie, supapele raman inchise sau se deschid foarte greu

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.