Jump to content

Polish faruri


Guest Pole

Recommended Posts

:rolleyes:

ce nu e clar,are de ales intre cei 2 de mai sus,sau la Geroge la Brasov daca vrea :D

Folia e bine sa o puna pentru ca am inteles ca dupa polishare farurile sunt mai sensibile.

Altfel multa lume care a polishat farurile nu cunosc la E46 majoritatea schimba direct sticlele mai putin la compact unde nu ai optiunea asta :censored:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Normal, trebuie pusa neaparat folie de protectie altfel in 2,3 saptamani se fac praf, mai rau decat erau. Eu am pus folie pe faruri la autoaccesorii (70 lei) , str.Mestecanis (la iesire spre Bragadiru, zona sos. Alexandriei). Si sunt 2 tipuri de folie, cea mai buna e mai groasa si e 100 lei dar cand am fost eu n-aveau pe stoc.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

si eu tot singur mi le-am facut... si manual... am avut ceva rabdare... nu ma mai apuc si a doua oara... au iesit ok dar au tinut fix 5 luni, dupa care s-au matuit...nu stiu cum e cu folia , eu am auzit de un lac care devine destul de dur si cica tine ceva...cel mai bine schimbat sticlele...
Link to comment
Share on other sites

si eu tot singur mi le-am facut... si manual... am avut ceva rabdare... nu ma mai apuc si a doua oara... au iesit ok dar au tinut fix 5 luni, dupa care s-au matuit...nu stiu cum e cu folia , eu am auzit de un lac care devine destul de dur si cica tine ceva...cel mai bine schimbat sticlele...

 

Merge cu lac, dar auto nu spray. Asta auto are rezistenta mai buna la temperatura, dilatatie. Spray-urile sunt de ca.....t. E foarte bine si cu folie, mai recomandat chiar ca folia (daca e mai groasa) rezista bine la lovituri de pietricele. La lac raman ciobituri ca la farurile originale. Daca nu e scump schimba sticlele dupĂŁ care aplici folie iar farurile raman noi :)

Edited by scooter
Link to comment
Share on other sites

Folie sau lac protector, colegii de pe detailing-club stiu despre ce vorbesc. Si o polishare corecta plus aplicarea unui sealant bun poate avea rezultate de durata, cat timp masina e spalata corect si nu cu spume active la spalatorii. Exista o duzina de sampoane ph-wax-friendly pentru auto, insa din pacate piata in .ro e slab aprovizionata. Noi ne luam din uk.
Link to comment
Share on other sites

n are nici o treaba spuma activa daca e de calitate si dozata corespunzator

 

problema sunt periile cu care se mai freaca pe faruri cand proprietarul se uita in alta parte :rolleyes:

 

alea matuiesc foarte tare,daca va uitati cu atentie veti observa zgarieturile orizontale.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

... am inteles ca dupa polishare farurile sunt mai sensibile.

 

De unde ai inteles asta? Cum ai ajuns la concluzia asta?

 

Iti dau un hint. Multi din cei care fac corectia farurilor se ajuta de tot felul de tertipuri cum ar fi ceara care contine silicon. Pe loc arata super, dupa 2-3 spalari cand s-a dus ceara, constati ca de fapt farurile nu au fost aduse la un nivel similar cu cel de noi si de aici teoretica durabilitate mult mai mica.

 

n are nici o treaba spuma activa daca e de calitate si dozata corespunzator

 

problema sunt periile cu care se mai freaca pe faruri cand proprietarul se uita in alta parte :rolleyes:

 

alea matuiesc foarte tare,daca va uitati cu atentie veti observa zgarieturile orizontale.

Absolut corect.

Multa lume da pe faruri cu peria sau cu carpa ori zapada cand sunt murdare de noroi netinand cont de faptul ca de fapt plasticul, policarbonatul din care sunt facute, e mai putin rezistent la zgarieturi decat lacul de pe masina.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

eu am avut farurile reconditionate de mine la 3 masini pana acum , a reconditiona nu inseamna a polisha , polishul este doar un mic pas din intregul proces , trebuie urmati niste pasi de bun simt cand se doreste reconditionarea unor faruri , 3-4 pasi de wetsanding cu granulatia corespunzatoare gradului de afectare al farului propriu-zis , de cele mai multe ori 800-1200-2000-3000 este suficient , dar sunt cazuri in care farurile sunt foarte afectate si este necesara o granulatie mai agresiva urmata de mai multi pasi cu smirghel fin , dupa care cel putin 2 stage polish cu produse de calitate - 3M , Menzerna , Scholl etc - compound + mediu cel putin dar avand in vedere ca vorbim de faruri este foarte bine sa existe chiar si al 3lea pas de polish de finish , pe padurile aferente abrazivitatii , la final 2 straturi de sealant de calitate ( Opti-Seal , Jetseal , M-Seal etc ) , avand in vedere ca sealantul se aplica foarte usor si pe 2 faruri dureaza 5-10 min cu tot cu timpul de uscare se recomanda re-aplicarea lui periodic

 

Farurile pe care le-am facut la masinile personale aratau perfect si la 1 an de la reconditionare , cum le mentin asa , pai este simplu , nu spal masina la spalatoriile de colt de strada care folosesc o cantitate impresionanta de soda caustica in spuma lor "activa" ( denumirea produsului este TRF - traffic film remover , si are un PH foarte acid si agresiv pentru ca altfel nu ar avea cum sa curete decent o masina doar prin spumare - clatire , rezultatul spalarii repetate cu substanta asta duce la deteriorarea tuturor suprafetelor de plastic , cauciucate , cromate , lacuite ) , nu le sterg niciodata cand sunt pline de noroi / praf etc cu vreo carpa uscata sau cu cine stie ce solutie de 6 lei din Cora pentru geamuri , aplic sealant periodic .

 

Si ca sa fiu ontopic oriunde te duci intreaba inainte cum procedeaza si cat dureaza procesul , un set de faruri relativ afectat dureaza intre 3-6 ore in functie de experienta omului care se ocupa de ele , se freaca foarte mult cu smirghelul , eu cand mi-am facut farurile la E60 cred ca am consumat 5 foi din fiecare granulatie ( o foaie o taiam in 3 bucati separate )

Edited by Acero99
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

polishare profi we wet sand and shit 100 ron ..toate bune cam 3 luni.. am pus sticle noi game over arata impecabil tot timpul. polisharea e temporara daca.ti faci singur e ok ca nu platesti. dava platesti de 2 ori aia e geam nou.
Link to comment
Share on other sites

Myx. Doar ti-a rotunjit muchiile zgarieturilor de pe far si imaginea era una buna dar nu ti-a eliminat acele zgarieturi total. Doar le-a finisat nitel.

La corectie 90%, se mentine multa vreme finsarea.

In fond. Un geam de far nou, ca suprafata, nu e nimic altceva decat superfinisat si fara zgarieturi. Plasticul e acelasi.

Nu intram in discutii despre microfisuri si modificari structurale in material ca aia e deja altceva.

Link to comment
Share on other sites

superb si unde naiba putem face corectia asta? eu m-am apucat si mi-am luat un far de rezerva din cauza rahaturilor astea :)

bine ale mele geamuri au fost ucise cand am avut bara si capota la vopsit le-au gazat aia de dracii le-au luat,apoi a mai dat unul cu cheia sau cu bara pe un far si aia e :)

Link to comment
Share on other sites

Se slefuieste intai lacul ramas si apoi plasticul. Cine a polishat macar o data un far stie ca ele au lac, destul de dur. Spuma activa, oricat de calitativa ar fi, tot indeparteaza protectia, eu nu recomand folosirea ei decat in cazul in care masina e supermurdara, altfel 2BM e sfant, cu un sampon performant, si nu ma contraziceti ca stiu ce vorbesc. Multe faruri se distrug la spalatorii, ganditi-va cat are de suferit lacul masinii voastre. Nu va mai alegeti spalatoriile in functie de cost, mai studiati si ce va da pe masina.

Un far polishat corect si intretinuta protectia (sealantul) de pe el tine mult si bine. Pentru rezultate mai usoare, se face wetsanding si nu cu granulatie foarte fina si apoi se aplica lac special. Spuneam de detailing-club pentru ca acum testeaza colegii asa ceva. Pur si simplu se aplica lacul cu o laveta din microfibra si se lasa sa se usuce, protectia fiind permanenta, asemanatoare lacului aplicat din fabrica.

Edited by 23LKY
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

are pe dracu.bai nene,eu imi spal masina cu spuma activa aproape zilnic,nu este nici o problema daca respecti modul de folosinta si dozajul

 

este spuma activa ecologica,agreata de ministerul mediului.sunt unele tipuri care au si ceara in compozitie.pentru lacul masinii mai nocive sunt periile dupa cum am mai spus si lavetele de microfibra cu care se sterg masinile de apa.in cazul in care sunt jegoase.

 

spuma activa poate pata sau matui ornamentele din plastic mat ale masinii sau nichelate,in cazul in care se stropeste direct pe masina uscata in special vara,iar spuma e prea concentrata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.