Jump to content

BMW 118D Uzura mare motor - pistoane


hmhbv

Recommended Posts

Multumesc pentru raspunsuri ... nici eu nu cred ca are doar 165.000 doar daca s-a stricat si nu a vrut sa mai bage bani in ea si a tinut masina in garaj de atunci .... oricum ma duc sa pun o intrebare la Ozun sa vad cat ma ajunge o sa postez aici ce imi spun baietii de acolo.
Link to comment
Share on other sites

Se cam ingroasa gluma cu n47... Dă-ne mai multe detalii.

 

Asta-i chiar culmea, mai degraba se ingroasa gluma cu acest gen de generalizari.

E ca si cum cineva are pana cu o anvelopa Michelin Energy Saver ( ..dau un exp , poate fi orice tip : ) .. si tragem concluzia ca acest model de anvelopa este de evitat : ))

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

Comparatia este pentru genul de generalizare, nu la motor cu anvelopa.. Nu o fi prea reusita dar e 'descifrabila'. Eu cred ca sunt chiar multe care au ajuns la 4-500.000 km, vorbim deja de 6 ani vechime pentru acest tip de motor. Exemple gasesti si pe Autovit probabil.. numai ca acum au 150.000 km.
Link to comment
Share on other sites

BobyV nu numai ca nu auzit nici nu vrea sa auda. Nici un posesor de n47 nu vrea sa auda si sa creada asa ceva...: Un astfel de eveniment este clasificat ca o anomalie si motorul clar este o reusita a inginerilor bmw.

Numai ca bimmer saptamana de saptamana da peste o anomalie din asta si carcotas fiind o da pe forum

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

:p asta chiar arde . Da din pacate am auzit si eu cateva cazuri si la 3.0d. Din punctul tau de vedere strict profesional ce cauzeaza aceste probleme?

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu pot sa ma pronunt, e posibil ca lantul sa nu atat de calitativ sau chiar intinzatorul sa fii cedat. Se vede in pozele puse pe site patina intinzatoare de jos ca este sparta si ea. Ma gandesc ca din cauza intinzatorului dar nu pot spune ca din cauza lui.

 

Nu cumva masina inainte de a-i ceda lantul in 157k km reali a avut schimbat cel putin: 2 discuri ambreiaj, 1 set suporti motor, 1 set suporti cutie, placutele fata la fiecare 15k km, un set de jante, 1 turbina.. a da, si neaparat debitmetrul si mai pun pariu ca avea probleme cu consumul ?!

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

cea mai buna varianta este sa reconditionezi motorul tau ,adica sa alezezi cilindrii la o cota 1 sau 2

 

sau de ex sa te duci cu alezajul pe pistoane ST de 320, asta daca iti permite cilindreea sa alezezi pana intra pistoane de 320d, in mod normal dif de cilindree este de 1-2mm

Link to comment
Share on other sites

Cand am zis ca din observatiile mele, la N47 Seria 1 sunt cele mai multe probleme de distributie, a ras lumea. :D

Poate totusi or fi mai slabe calitativ motoarele astea. Desi cam ciudat, doar nu sunt linii de productie separate pentru motoarele de Seria 1.

Link to comment
Share on other sites

Sau mai bine l as intreba pe bimmer la cate m47 a schimbat distributia ? Cate cazuri de m47 cu lant rupt stie? Cu stima

 

Cand am zis ca din observatiile mele, la N47 Seria 1 sunt cele mai multe probleme de distributie, a ras lumea. :D

Poate totusi or fi mai slabe calitativ motoarele astea. Desi cam ciudat, doar nu sunt linii de productie separate pentru motoarele de Seria 1.

Posibil dar imi e greu sa cred ca au facut linii separate de productie pentru seria 1.

 

On topic. Nu te as sfatui sa incepi sa dai cote la un motor diesel

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

mersi de raspuns dar eu intrebasem de m47 nu n47 ca sa ne facem o idee daca e normal sa se rupa lantul. Sau la m57. Respect Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nici pe departe 4-500.000km.

 

155.000km REALI, masina cumparata din Romania chiar de clientul cu masina in cauza.

 

 

http://www.bimmer-service.ro/piston-si-camasa-fisurata-bmw-e60-2008-n47-177cai/

 

pai ai scris si pe site.. posibil defect de fabricatie! adica e probabil ca blocul motor in cauza sa fi scapat pe poarta fabricii cu un defect. De la acest caz sau de la cazul dezbatut in topicul de fata, al unei masini neintretinute si nerulate in conditii normale, si pana la a ne grabi sa aratam cu degetul ar trebui sa fie o cale ceva mai lunga, nu ?

Intra si citeste aici o persoana care isi doreste o masina cu cel mai bun raport putere consum, pe langa alte avantaje ale marcii, si da peste 2, 3 posturi de genul celor de mai sus si ce face?! .. merge si cumpara mercedes sau ce ?.. ca daca vrea audi TDI va intra probabil si pe vwforum si va fugi repede si de marca asta :).. Ne raportam la cateva cazuri izolate si formam o psihoza generala cu referire la acest n47.. E complot sau ce ? :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg asta cu "aratatul cu degetul"

 

Ca sa fi sigur ca nu platesti reparatii in primii ani, trebuie sa cumperi o masina noua pentru a beneficia de garantie. O masina sh este loterie. Intotdeauna!

 

Apoi, daca la un tip de motor se rupe lantul, sau se sparge blocul motor etc. de ce sa nu se posteze pe forumuri? Ca se creeaza panica? :wacko:

 

Pai in primul rand, panica nu ar trebui sa se creeze. Cine cumpara o masina dupa 2-3 postari pe un forum, e doar vina lui

In al doilea rand, nu vad de ce utilizatorii sa ascunda problemele cand BMW ar putea sa o faca facand un recall sau un anunt, nu o descriere in PUMA si la 2 luni un alt PUMA cum ca piesele recomandate anterior sunt Ok insa nu sunt in stoc, distributii inlocuite la 20k km, sau rupte la 90k km...

 

Ok. Este mai sensibila distributia la N47. Bun. O schimb. Insa cu ce? Fiindca nici ei nu stiu cu ce trebuie schimbata... sau daca stiu, nu gasesti piese :hairy:

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam strict de problema ce face obiectul acestui topic. cum a aparut o situatie de genul asta hop si cativa care se grabesc sa aplice un mare stigmat asupra acestui motor. Una e problema cu distributia, dezbatuta si pe alte forumuri si cu o serie de cazuri care dovedesc ca temerile sunt oarecum justificate si una e sa bagi in aceeasi oala un caz absolut izolat cum e acesta.. Cand spuneam de aratat cu degetul am vrut sa ma refer strict la acest caz pe care unii se grabesc sa-l generalizeze si nu e corect.
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca una din cauzele "decesului" motorului colegului a fost intervalul fff lung de schimb al uleiului sau probabil ca nici nu a mai fost schimbat la timp uleiul, fiind o masina de scoala facuta sa produca bani.....a fost neglijata, ca peste tot in lume se gasesc si "pragmatici" de genul acesta; unul din avantajele pe care le prezinta vanzatorii clientilor vechi ce vor sa isi schimbe masina cu un model nou sau noilor clienti sunt intervalele lungi de service, faptul ca nu mai trebuie sa revina atat de des la service, lucru care prinde la client ff bine, insa care nu are cele mai bune influente asupra motorului.
Link to comment
Share on other sites

Ne raportam la cateva cazuri izolate si formam o psihoza generala cu referire la acest n47.. E complot sau ce ? :)

Nu e complot. Oricum sunt cazuri rare si e bine ca lumea sa fie informata dinainte ce cumpara.

Eu personal am 2 N47 in garaj si sunt f multumit de ele. As mai lua una pe viitor,tot N47.

Si tind sa cred ca posibilul defect de fabricatie sau neglijenta proprietarului sunt in proportie de 50-50.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.