Jump to content

Capac tacheti N47!


Daniel1979

Recommended Posts

Mno, hai sa-ti spun ceva: masinile in marea majoritatea tin 8 ani si vreo 150k km. Asa se proiecteaza. Nimeni nu mai face teste dupa perioada asta. NImeni, adica niciun producator. Sunt foarte putine exceptii.

 

Cand ai o masina de 10 ani si care are peste 200k km, esti pe teritoriu necunoscut din punct de vedere al fiabilitatii iar anumite componente se pot defecta. Este normal.

 

BMW face masini premium. Asta inseamna ca in primii ani de viata ai masinii, masina nu se defecteaza iar perfomantele, confortul si tehnologiile te bucura din plin.

 

Dupa aceasta perioada, daca ceva se strica, nu mai este vina premium. Pt ca premium nu este despre asta.

 

P.S. Imi place ce scrii si orice parere e binevenita atata timp cat este exprimata intr-un mod civilizat. Postari agresive si de genul: eu detin adevarul absolut, restul sunt prostii, duc inevitabil la despartiri si e pacat :bye:

Link to comment
Share on other sites

BMW face masini premium. Asta inseamna ca in primii ani de viata ai masinii, masina nu se defecteaza iar perfomantele, confortul si tehnologiile te bucura din plin.

Dupa aceasta perioada, daca ceva se strica, nu mai este vina premium.

Cam cati km inseamna „in primii ani de viata“ ?

Ma refer la masinile de 7-8 ani cu km putini.

Link to comment
Share on other sites

In primii ani de viata ai garantie. Iar ca lifetime e pe la: 8 ani si vreo 150k km. Este cu plus/minus dar ideea este ca NIMENI nu face motor de 1 milion de km sau masina care sa tina 30 de ani.

 

Ne place sau nu, asta este realitatea. Si nu vorbesc din povesti ci din ce specificatii primeam pe vremea cand lucram in domeniu.

 

Este ridicol ca la o masina de 10 ani si peste 200k km sa te plangi ca trebuie sa schimbi un capac de plastic.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat un motor la 200.000km, motor caruia i-am adaugat si o distributie nou-nouta pentru a nu avea probleme pe viitor, cum sa nu-mi vars frustrarea pe un capac de plastic care se deformeaza de la caldura si cu un epurator inteligent integrat in el? Aberant este sa faci astfel de greseli de proiectare, dar asta e, trebuie sa imi asum ca BMW nu a vrut niciodata sa vanda masini fiabile, ci a vrut sa vanda senzatii.

Nu vreau sa fac reclama, imi place sa cred ca sunt obiectiv, dar motorul OM651 2.2 de la Merc, cred ca duce de 3x cat poate duce un N47 si asta fara prea mare efort. Mi-ar fi placut sa cred ca am ghinion, dar atat cunostintele mele, cat si cei care scriu pe thread-urile specifice marcii, vorbesc de aceleasi probleme grave si costisitoare.

Tot ceea ce am scris este trait pe propria piele si nu scriu de dragul de a demonstra ceva cuiva. Am ajutat un coleg cu un sfat pertinent, in schimb tu ai ales sa-mi raspunzi ironic, ceea ce nu este onorabil!

Edited by Y-GreK
Link to comment
Share on other sites

@ Bala "ca lifetime e pe la: 8 ani si vreo 150k km " asta inseamana Planned Obsolescence . Da, asa se intampla la unele marci , nu la toate - sau la unele mai putin , la BMW mai mult .

Hai sa nu aparam BMW pt ca face masina sa se strice "in purpose" .

"Asta inseamna ca in primii ani de viata ai masinii, masina nu se defecteaza iar perfomantele, confortul si tehnologiile te bucura din plin" - nici aici nu ai dreptate , imi pare rau sa-ti spun . Se strica in draci si in primii ani , doar ca eventual esti acoperit de garantie .

Iar rateurile tehnologice ale BMW, gen lantul N47, cuzinetii N57 sau racitor EGR la toate cele noi - sunt de rasul curului pt o marca "premium" .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iar rateurile tehnologice ale BMW, gen lantul N47, cuzinetii N57 sau racitor EGR la toate cele noi - sunt de rasul curului pt o marca "premium" .

 

 

De acord :pardon:

 

Eu nu laud BMW. Am multe postari in care ma plang de ei. Doar ca uneori ne plangem poate putin prea mult. Din inertie ne plangem de lucruri care poate ar trebui sa fie acceptabil ca se mai pot strica.

 

La E60 in garantie: 3 recall-uri (conector baterie, actuator turbina, distributie) si ... un zgomot la carasa filtrului de aer reparat de mine cu cauciuc autoadeziv.

La I3 inca nimic desi am scapat pe baza de VIN la conectorii bateriei mari.

 

In fine... Suntem offtopic :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.