Jump to content

Explicatie


Criss88

Recommended Posts

Salut. De ceva vreme ma confrunt cu o problema ce incepe sa devina enervanta. Mai precis,pornirea se face destul de greu,uneori chiar din a 3-a incercare,cum a fost si aseara cand trebuia sa plec de la munca. Nu stiu de ce anume se intampla,dar sunt curios sa aflu cam ce solutii as avea pentru asta. Mai exact,motorul porneste,nu se tureaza,nu merge sa apas acceleratia,este sub 500 rpm si da sa se inece,iar apoi moare. Vreo idee despre chestia asta? Atasez si un video de am reusit sa-l fac aseara pe la a 2-a sau a 3-a incercare.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pompei de benzina impreuna cu celelalte pompe le-am facut verificarea cam cu o luna in urma asa,am inteles ca merg bine,nu au probleme. E foarte ciudata situatia,nu are moment anume,face chestia asta si cand motorul a fost pornit si cand e rece. Mi s-a intamplat sa porneasca asa si dupa o noapte de stat,dar si dupa ce am mers nu stiu cati km cu ea,am oprit motorul 5 minute si am dat iar sa pornesc. Iar cand isi da drumul,se tureaza normal si merge normal :mellow: Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam eu ca o sa apara si ceva pe seama asta :). S-a nimerit atunci asa pentru ca nu avusesem timp sa incarc,am plecat aseara cand am filmat problema asta si direct in peco am ajuns. Cunosc,nu e problema,doar ca eu trebuie sa ies din oras la cam singurul peco din zona,de-asta m-am lungit
Link to comment
Share on other sites

N-are nicio legatura cu pompa , nu ai observat ca face asa doar cand motorul e putin cald ?

 

Daca porneste perfect cand e rece sau cand e la temperatura de functionare , atunci cred ca e cum a spus colegul de mai sus - e o problema de soft .

Link to comment
Share on other sites

Salut. De ceva vreme ma confrunt cu o problema ce incepe sa devina enervanta. Mai precis,pornirea se face destul de greu,uneori chiar din a 3-a incercare,cum a fost si aseara cand trebuia sa plec de la munca. Nu stiu de ce anume se intampla,dar sunt curios sa aflu cam ce solutii as avea pentru asta. Mai exact,motorul porneste,nu se tureaza,nu merge sa apas acceleratia,este sub 500 rpm si da sa se inece,iar apoi moare. Vreo idee despre chestia asta? Atasez si un video de am reusit sa-l fac aseara pe la a 2-a sau a 3-a incercare.

 

 

 

un sfat din partea unuia patit, nu mai merge pe rosu. stiu ca e criza si ca nu sunt bani dar o sa te coste mult mai mult reparatiile.

 

 

N-are nicio legatura cu pompa , nu ai observat ca face asa doar cand motorul e putin cald ?

 

Daca porneste perfect cand e rece sau cand e la temperatura de functionare , atunci cred ca e cum a spus colegul de mai sus - e o problema de soft .

 

nu n-am observant o problema de soft decat ca are putina benzina si face exact ca un motor dezamorsat, si vad ca mai sunt si altii care sunt de aceeasi parere

Link to comment
Share on other sites

@torvalds : pai tocmai faza e ca nu mereu porneste perfect cand motorul e rece sau cand e la temperatura potrivita. Mi s-a intamplat sa porneasca asa greoi in orice moment. Odata am dat sa plec,am pornit motorul si am realizat ca uitasem ceva in casa si am oprit motorul. M-am dus,mai mult de 2 minute nu a durat si cand am revenit sa pornesc,stupoare,facea exact ca mai sus,desi anterior pornise perfect. La fel spre exemplu cand pornesc prima oara dupa 1 zi sa zicem de stat,porneste asa greoi de trebuie din a 2-a sau a 3-a,aseara spre exemplu a pornit din a 4-a oara..

 

@Boaska : nu e treaba de cata benzina am,chestia asta s-a manifestat si cand am avut rezervorul plin. Asa s-a nimerit aseara,sa fie sa am putina benzina in momentul acela. Iar de pornit,eu mereu cand pornesc,pun contactul pe ultima treapta,astept vreo 3-4 secunde sa se armeze,poate chiar 5,in general pana se stinge becul de la centura si apoi pornesc. Din soft sa se intample astea? Dar nu prea vad ce treaba ar avea softul din moment ce merge normal cand isi da drumul. Vreun filtru sa fie problema? De aer sau mai stiu eu ce?

Link to comment
Share on other sites

Vreun filtru sa fie problema? De aer sau mai stiu eu ce?

 

 

Cu filtrul de aer te lamuresti rapid. Il scoti si pornesti masina.

 

Personal nu cred ca e de acolo, ca ar inseamna sa ai deja vegetatie prin el.

Link to comment
Share on other sites

La tester poate ma trezesc cu surpriza de a porni masina ok si sa nu apara nimic :). Filtrul de benzina am inteles ca era recent schimbat cand am achizitionat masina iar la o verificare acum o luna,mi s-a zis ca nu are probleme. De debitmetru si sonda lambda inca nu stiu,o sa am in vedere asta si sa le verific
Link to comment
Share on other sites

La tester poate ma trezesc cu surpriza de a porni masina ok si sa nu apara nimic :). Filtrul de benzina am inteles ca era recent schimbat cand am achizitionat masina iar la o verificare acum o luna,mi s-a zis ca nu are probleme. De debitmetru si sonda lambda inca nu stiu,o sa am in vedere asta si sa le verific

 

E imposibil sa nu-ti dea ceva pe tester, eventual stai un pic mai mult si-o "chinui" cu porniri si opriri repetate, si trebuie macar o data sa-ti faca figura asta...si-atunci se vede ce erori ai.

Link to comment
Share on other sites

Corect , lambda nu are nimic cu pornirea , de asemenea porneste si merge chiar fara mufa de la debitmetru .

 

Daca face indiferent de temperatura , atunci verifica daca benzina in rampa cand face fite .

Daca are benzina atunci problema e electrica , poate senzorul axei cu came.

 

Oricum fa un tester si incepi de acolo .

Link to comment
Share on other sites

imposibil sa nu dea ceva pe tester

nu cunosc motorul tau dar cred ca poate pe regulatorul de relanti ai ceva, furtune sparte la regulator sau la debitmetru, si daca cumva ai supapa ptr refulare gaze in rezervor cred ca trebuie si aceea verificata( daca nu functioneaza o sa auzi un zgomot de bidon deschis cand umbli la busonul rezervor)

succes la rezolvarea problemei, poate cei care au motorul asta sa stie mai bine ceva

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

 

Problem solved with new software! Everything is just like you said. I noticed that my car now runs much smoother, acceleration in low and high rpm's is much better than before.

 

Thanks Viktor!

 

 

 

 

 

 

Yes it's fine, the problem never happened ever since. I cannot tell you anything specific about the SW update, I'm not a BMW specialist, nor work there. Just take it to a dealership and tell them that they should refresh the engine management SW to the latest version. It does cost money of course, was around 65 EUR for me in Hungary. But I would say it's absolutely worth it... I don't think it's very healthy for your engine to go through what you see in the video.

Link to comment
Share on other sites

Motor n42 face la fel, sa nimerit o-data la luna max dar exact cum este la colegi din a 2 cheie a luat-o perfect si mergea impecabil , bag benzina doar 99 deci presupun ca este problema cu softu cum este si in video....daca rezolva careva sa dea de stire:D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.