Jump to content

Problema pornire la rece


Recommended Posts

Va salut,

 

Am o problema pentru care am fost si pe la service dar nu am nici un rezultat pana acum.

 

aceasta este problema: http://www.youtube.com/watch?v=F6Dcsvau0t8

 

Astazi la service mi s-a spus ca ar trebui curatate rezervoarele, ca ar putea avea mizerie, dar personal nu vad legatura cu pornitul la rece. Cred ca daca era ceva de genu trebuia sa fie mereu problema asta. De bujii nu a spus nimic, eu l-am intrebat insa a spus ca nu crede ca e asa ceva.

 

Cunoaste cineva problema asta? Ceva sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

Masina este din 2001, si din cate am vazut pe net common rail e din 2002, deci practic nu e.

 

Nu pot spune de cand problema asta ca deabia am cumpărăt masina.

 

Problema se manifesta strict la rece, cand motorul e rece (dar si cand e rece afara). Daca e cald afara, porneste normal.

Edited by clawdiu
Link to comment
Share on other sites

O sa merg zilele astea cu ea pe tester.

Injectoarele nu cred ca fie pentru ca masina trage bine, si nu cred ca ar fi tras daca era o problema la ele.

 

La posibilitatea de dezamorsare, am mai auzit o parere de genu si nu stiu ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Masina este din 2001, si din cate am vazut pe net common rail e din 2002, deci practic nu e.

Common-rail s-a pus si in 2001 deci si practic si teoretic poate fi CR. Ar fi totusi corect sa afli exact ce motor ai, altfel bajbaim.

Da-i capacul de plastic jos si fa-i o poza. Dupa ce pui poza aici iti spunem noi ce motor ai.

Link to comment
Share on other sites

asa si ia spune ce mai crezi tu?

am spus asta pentru ca personal nu mi se pare sa aiba legatura cu problema pe care o are masina. dar repet, e simpla mea parere si nu sunt atat de priceput.

 

ofera te rog mai multe detalii despre cum se manifesta si cum pot verifica asta.

 

Common-rail s-a pus si in 2001 deci si practic si teoretic poate fi CR. Ar fi totusi corect sa afli exact ce motor ai, altfel bajbaim.

Da-i capacul de plastic jos si fa-i o poza. Dupa ce pui poza aici iti spunem noi ce motor ai.

ok, daca doar de acolo ne putem da seama de tipul de motor, o sa fac maine o poza si revin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Revin in atentia voastra cu un nou aspect al acestei probleme.

 

Am descoperit ca problema mea se manifesta atunci cand masina e cu botul in jos (nu la unghi foarte mare). Cand sta putin cu botul in sus nu are nici o problema.

 

Raman tot la ideea de a regla avansul pompei de injectie?

Link to comment
Share on other sites

A mea facea asemanator dupa ce statea in soare cateva ore. Am reglat avansul pomei de injectie n-am mai avut treaba. Porneste sfert si la cald si la rece. Baga-i si niste 2T in motorina, sa aiba o ungere mai buna. :thumbsup:

 

Leo, cand ti-a reglat pompa, ce i-a facut? I-a dat sau i-a luat avans.

Daca pistonashul nu circula cursiv, probabil de aceea se si face accelerarea cu pauze scurte de putere in sarcina maxima.

 

Eu am pornit masina la zero grade fara buji, pt ca am scos siguranta, si motorul a pornit din prima si fara fum... cei drept, am tinut mai mult la cheie pana a luat-o.

 

Ce se intampla la initiatorul topicului, cred ca problema e din pompa, adica ramane fara avans din cauza blocarii pistonashului de avans, pt ca are infundate partial canalele de descarcare a motorinei cand sa revina in pozitia de avans initial atunci cand se opreste motorul, sau este gripat in corpul pompei din cauza shpanului sau mizeriei.

Ai putea baga un aditiv de la liqui moly pt injectie diesel http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5120.html?Opendocument&land=GB

 

Aici in tutorialul asta se vede cum arata un pistonash de avans cu uzura. www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231

Edited by RDWe39
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Revin cu problema descrisa acum ceva timp in urma, doar ca de data asta sunt pus pe fapte.

Am lasat-o in service, a fost verificata de un mecanic care face doar bmw (recomandat si de pe forum si din alte serviceuri din oras) si s-a ajuns la concluzia ca ori e reglata prost pompa ori e dusa.

Cand a desfacut-o si a pus-o inapoi a observat ca se invarte prost si concluzia e ca pompa e dusa.

 

Acum intrebare:

 

Ce ar fi mai bine de facut? De cumparat SH sau de reconditionat?

Nu cred ca se merita sa o cumpar noua si am inteles ca preturile pentru cumparat sh sau reconditionat sunt asemanatoare. Care varianta ar fi mai buna?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.