Jump to content

mers fara ulei


masaro77

Recommended Posts

va salut baieti, imi este si jena sa descriu prostia omeneasca...acum cateva zile am facut un drum de 100km. am mers cam intins..am ajuns la destinatie si apa fierbea ... a curs ceva apa, am complectat si dupa cateva ore m-am intor , aceiasi distanta 100km, la jumatatea drumului sa aprins becul la apa, am un bmw 316,, pisica,, apa iarasi fierbea, am stat sa se potoleasca clocotitul si am plecat mai departe, in ideea ca radiator este infundat...sau ceva de genul, in fine,pana ;la destinatie am mai oprit de doua ori, am ajuns , si am tot sunat si de pe drum diferiti mecanici, toti mi-au zis sa complectez cu apa sa ajung acasa,acum toti imi spun ca am ars garnitura _chiulasa_...un prieten ma intreaba, mai fraere, dar ulei ai ma in ea? ups...la asta nu m-am gandit nici o clipa, salt joja constat ca nici sa fac un ou ochi nu am ulei...nu va cer sa imi spuneti ce belea am facut motorului pt ca este greu sa iti poti da seama doar din povesti...dar macar asa o parere cam la ce sa ma astept...are intreadevar ceva pete de ulei pe la doua suruburi de la capacul de _chiulasa_ si pe la colturile chiuloasei...multumesc si daca este cazul accept si palmele peste fata :unsure:
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa mai ai ceva ulei in motor chiar daca nu ajunge la joja. Desfa capacul de umplere si vezi daca ai ceva spuma.

 

daca nu bate posibil sa fi scapat , am patit si eu la un vw bora am mers cu lipsa sub joja cam 1 l ,300 km ,nu a patit nimic , nici nu a aprins bec

Link to comment
Share on other sites

In primul rand trebuie sa vezi de ce trece apa de temperatura normala.

Poate fi termostatul sau o pierdere de antigel. Ai spus ca a curs niste apa. Trebuie sa te uiti exact pe unde.

Poate sa piarda pe la vreo garnitura sau sa fie vreun furtun spart sau vasul de expansiune sau chiar radiatorul.

 

In al doilea rand trebuie sa te uiti la antigel si sa vezi daca exista ulei in el.

 

Apoi trebuie sa te uiti la ulei sa vezi daca exista antigel in el. Iti dai usor seama pentru ca uleiul devine foarte fluid atunci cand exista antigel in ulei.

 

Daca nu exista astfel de probleme, garnitura de chiulasa nu trebuie schimbata.

 

Atata timp cat motorul are un sunet normal, ai scapat de data asta desi ai mers cu mai putin ulei decat trebuie.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

masaro, nu-ti da nimeni palme peste fata dar incearca sa te mai uiti si tu la joja aia din cand in cand. Daca ti-e sila s-o stergi si nu vrei sa executi miscarea de doua ori, consult-o dimineata bre. Scos/bagat, gen.
Link to comment
Share on other sites

Pai cum naiba sa mergi fara ulei? Nu exista martor in bord pentru asta?

La e36 nu stiu daca este senzori de nivel.

Daca nu s-a aprins cel din bord, pentru presiune prea mica, e posibil sa mai aiba ceva ulei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.