Jump to content

Probleme aer conditionat


Recommended Posts

Buna seara , imi cer scuze daca deranjez, dar am o probleme destul de sacaitoare.

am un bmw e46 2.0i dublu vanos, din 2000 care merge impecabil.

Dar am o problema cu aerul conditionat. De vreo doi ani tot pierd freon si sunt nevoit sa completez, nu era o problema ca nu pierdeam mult, dar vara asta am pierdut ca niciodata, tot freonul in 3 zile, am repetat, procedura aceeasi chestiie , in 3 zile am pierdut tot. pana sa ajung sa va scriu pe forum , am verificat mai tot si o sa enumar :

Toata instalatia la vedere, toate tevile, am schimbat venitilele pe unde se incarca, am luat originale, am verificat, radiatorul pe unde trece freon , nu pierde, am verificat compresorul, nu pierde , am schimbat garniturile , de pe tevi, tot degeaba, singurul lucru unde nu m-am bagat a fost interiorul, si sincer sunt putin sceptic in privinta asta, va rog dati-mi un sfat . Va multumesc si imi cer scuze de deranj

Link to comment
Share on other sites

Locul in care gasesti defectul e de obicei locul in care cauti ultima oara... si cum inca ca nu ai terminat de cautat...

Se stie ca radiatorul de clima din habitaclu cedeaza des.

multumesc de raspuns , esti primul care mi-a spus asta pana acum toti sau ferit de bord, si au zis ca acolo nu are ce sa crape ....

Link to comment
Share on other sites

e foarte simplu, inainte sa mai dai bani multi pe piese fa un test cum trebuie,adica la un service care iti baga pe circuit substanta de contrast.. si aia lasa o urma clara pe unde scapi..

Poate sa fie si evaporaturul.. multe chestii pot ceda..

Link to comment
Share on other sites

am bagat solutie man , de care spui tu nu scapa pe nicaieri am facut toate testele posibile, mai ramanea sa atarn masina de un carlig sa vad daca se scurge freonul, eu zic ca pierde prin bord, daca era o fisura se vedea pe la tevi ca ,da-o incolo de treaba in 3 zile sa pierzi tot freonul....
Link to comment
Share on other sites

multumesc de raspuns , esti primul care mi-a spus asta pana acum toti sau ferit de bord, si au zis ca acolo nu are ce sa crape ....

pai la cat e de munca acolo asti aproape obligat sa crezi ca n-are cum sa fie acolo.am un tovaras care avea aceeasi problema numai ca nu se ducea asa repede.oricum nu trecea vara fara sa ii faca plinu de 2-3 ori.timp de 2 ani a refuzat sa creada ca problema vine din interior pt ca era mai usor sa schimbe piese din exterior. si asa sia facut toata instalatia noua. si tot pierdea freonu lafel ca la inceput. si daca tot nu mai avea ce sa schimbe pe la exterior a fost obligat sa dea bordu jos si surpriza la una din inbinari care duce dinspre interior spre motor era o mica fisura. acum eu nu te-asi sfatui sa te apuci de dat bordu jos dar daca pe exterior nu se vede nimic.. :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.