Jump to content

probleme cutie 6 trepte manuala e46


stranger

Recommended Posts

Ambreju e nou, schimbat de 1 luna. Masina mergea perfect inainte de concediu, dupa astia 4000 de km (de ieri) a inceput sa intre f greu in viteza la rece, dupa ce se incalzeste intra aproape normal. Si eu ma gandesc sa fie uleiu, e greu de verificat nivelu? Edited by stranger
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat ulei pt. cutie de la bmw, am mers la un service si surpriza mi-au spus ca uleiu in cutie e full deci nu pierdea insa cand e frig afara si masina e rece intra ff greu in viteza, marsalier imposibil sa bagi pana se incalzeste. Sa ii schimb totusi uleiu sau de la ce sa fie?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ambreju e nou, schimbat de 1 luna. Masina mergea perfect inainte de concediu, dupa astia 4000 de km (de ieri) a inceput sa intre f greu in viteza la rece, dupa ce se incalzeste intra aproape normal. Si eu ma gandesc sa fie uleiu, e greu de verificat nivelu?

ai schimbat si volanta?

Link to comment
Share on other sites

E volanta dusa. 100%.

 

Sent from my LG-P940 using Tapatalk 2

 

Ms de raspuns insa nu cred sa fie volanta, masina nu trepideaza, nu patineaza, singura problema e ca nu intra bine in viteza cand e frig afara sau cand e masina rece.

Ambreaju ( si cred ca si volanta ) au fost schimbate acum aproximativ 8luni (20.000mile) deci sunt apropate noi. Am atasat si poza.

mai astept sfaturi

post-10716-0-59107600-1378153957_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E din timonerie

Si eu am aceeasi problema la un e90 si trebuie sa schimb niste bucsi

Gaseste un mecanic priceput sa tina mana pe tije in timp ce tu te joci cu vitezele si o sa si dea seama

Daca intra la fel de greu cu motorul oprit e clar ca e din timonerie

Daca intra greu doar cu motorul pornit s ar putea sa fie din ambreiaj

Link to comment
Share on other sites

E din timonerie

Si eu am aceeasi problema la un e90 si trebuie sa schimb niste bucsi

Gaseste un mecanic priceput sa tina mana pe tije in timp ce tu te joci cu vitezele si o sa si dea seama

Daca intra la fel de greu cu motorul oprit e clar ca e din timonerie

Daca intra greu doar cu motorul pornit s ar putea sa fie din ambreiaj

nu am frate pe nimeni aici ca sunt in Anglia aia e problema, iar la service sunt tampiti rau astia schimba si ce nu trebui si au niste preturi de sta minte'n loc, a schimbat un coleg alternatoru la un jeg de masina (de 500£) ia luat 400£...

Daca ar fi timoneria ma gandesc ca ar intra greu si cand se incalzeste, da daca e cald afara sau merg cu masina minim 10km intra ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.