Jump to content

turbina e90 320 dusa


Recommended Posts

azi dupa un drum mai lung, la intoarcere acasa in bucuresti, m-a lasat turbina! Zgomot urat, ca de sirena de politie, imi era si rusine pe strada, plus de asta ca masina a ramas fara putere.Uleiul l-am verificat este in regula, la nivel chiar( am aproape zece mii cu el), fum nu scoate deloc.Acum intrebare pentru cei care s-au lovit de asemenea probleme, unde ati reconditionat-o/reparat-o? Orice parere este binevenita! O seara buna!
Link to comment
Share on other sites

Au inceput sa apara kit-uri de reconditionare pentru turbinele astea Mitsubishi?

 

Stiu ca inainte nu prea se reconditionau, pentru ca existau doar niste chinezarii (sau turcisme), oricum ceva praf ce pica in draci...si nu se baga nimeni, ca nu putea oferi garantie.

Link to comment
Share on other sites

Da, dar nu-s originale... Te țin pana vinzi masina :)

Nu stiu pe ce te bazezi cand spui asta dar nu ai dreptate eu am 40k aproape cu turbina facuta in 2010 cand nu existau chra-uri cum sunt acum ! Eu iti recomand sa iti cumperi un chra de pe ebay de la firma melett e 200 lire in anglia si te duci sa ti l montezi la cineva asa iesi cel mai ieftin !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu nu o operatiune simpla plug & play sa inlocuiesti miezul turbinei, trebuie calibrare pe stand special, etc...poate ma insel...

 

Baietii care se pricep si fac asta constant e posibil sa aiba preturi mai bune la piesa propriu-zisa, pentru ca iau in cantitati mai mari, optimizeaza costurile de transport...deci s-ar putea sa iesi mai bine ca bani cumparand direct de la ei.

 

Plus ca e posibil apoi sa nu-ti dea garantie, invocand tot felul de scuze de genul: pai domne piesa a fost de vina, era piesa ta nu a noastra, bla bla...

 

Eu cand am cumparat masina m-am panicat un pic de toata povestea asta cu turbinele Mitsubishi si am zis preventiv sa ma documentez ce optiuni am in caz de ceva.

 

Am vorbit si la Filaret si la BMW MĂźnchen si ambii mi-au spus ca au turbine pe stoc, dar sunt refurbished pentru ca nu se mai fabrica originale noi...si trebuia sa dau turbina defecta la schimb (pe care ei probabil o reconditionau iar si o vindeau mai departe).

 

Cred (sper) ca BMW nu folosea anul trecut chra-urile alea petarde pentru reconditionare, deci ar fi interesant de aflat de la ce producator luau ei...

Link to comment
Share on other sites

turbina o sa o reconditionez la ionut turbo, am si dus-o deja, e cam singurul care stie despre ce este vorba in asa ceva! plus de asta, ca sa beneficiezi de o garantie la o turbina reconditionata profesinal, trebuie sa mai schimbi epuratorul de gaze, conducta de ungere a turbinei, conducta de retur a turbinei, garnituri plus schimbul de ulei! este plin internetul de anunturi cu reconditionari turbine la preturi derizorii, si nu stiu cati dintre ei iti spun ca ar trebui sa schimbi piesele astea pe langa reconditionare! Va tin la curent dupa ce iau masina! sunt curios cum va trage!
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu nu o operatiune simpla plug & play sa inlocuiesti miezul turbinei, trebuie calibrare pe stand special, etc...poate ma insel...

 

Baietii care se pricep si fac asta constant e posibil sa aiba preturi mai bune la piesa propriu-zisa, pentru ca iau in cantitati mai mari, optimizeaza costurile de transport...deci s-ar putea sa iesi mai bine ca bani cumparand direct de la ei.

 

Plus ca e posibil apoi sa nu-ti dea garantie, invocand tot felul de scuze de genul: pai domne piesa a fost de vina, era piesa ta nu a noastra, bla bla...

 

Eu cand am cumparat masina m-am panicat un pic de toata povestea asta cu turbinele Mitsubishi si am zis preventiv sa ma documentez ce optiuni am in caz de ceva.

 

Am vorbit si la Filaret si la BMW MĂźnchen si ambii mi-au spus ca au turbine pe stoc, dar sunt refurbished pentru ca nu se mai fabrica originale noi...si trebuia sa dau turbina defecta la schimb (pe care ei probabil o reconditionau iar si o vindeau mai departe).

 

Cred (sper) ca BMW nu folosea anul trecut chra-urile alea petarde pentru reconditionare, deci ar fi interesant de aflat de la ce producator luau ei...

Chra este plug & play fiind echilibrat din fabrica iar cat despre garantie prefer sa dau 1000 ron pe piesa fara garantie decat sa dau in romania la unu care reconditioneaza 1600 ron pentru o garantie pentru care trebuie sa te milogesti in plus iti mai cere sa montezi si turbina nustiu unde si te mai pune sa mai schimbi si o gramada de piese pe langa fara rost !

 

Ps : ca sa schimbi miezul trebuie data turbina jos si desfacute 6 suruburi !

 

turbina o sa o reconditionez la ionut turbo, am si dus-o deja, e cam singurul care stie despre ce este vorba in asa ceva! plus de asta, ca sa beneficiezi de o garantie la o turbina reconditionata profesinal, trebuie sa mai schimbi epuratorul de gaze, conducta de ungere a turbinei, conducta de retur a turbinei, garnituri plus schimbul de ulei! este plin internetul de anunturi cu reconditionari turbine la preturi derizorii, si nu stiu cati dintre ei iti spun ca ar trebui sa schimbi piesele astea pe langa reconditionare! Va tin la curent dupa ce iau masina! sunt curios cum va trage!

In primul rand la e90 filtrul epurator nu se schimba ! (Decat preventiv sau daca s a fisurat membrana din el)

In afara de garnituri ,ulei si filtru de ulei care trebuie obligatoriu schimbate restu e vrajala mecanicului respectiv cu care sincer sa iti spun am avut o experienta neplacuta !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Cred (sper) ca BMW nu folosea anul trecut chra-urile alea petarde pentru reconditionare, deci ar fi interesant de aflat de la ce producator luau ei...

Deci pe piata la ora actuala din ce stiu eu pentru e90 cel mai bun producator de chra este melett este o firma englezeasca nicidecum o petarda ,firma cu care lucreaza multi reparatori de turbine care se respecta ! Iti recomand sa intri pe www.melett.com sa vezi cu ce se ocupa baietii astia!

 

Ps : nu fi asa sigur ca turbina ta a fost reconditionata neaparat cu chra ( care inseamna miezul complet al turbinei gata echilibrat din fabrica ) ele se mai reconditioneaza schimband doar axul si paletii ulterior fiind echilibrata pe un banc special ( aceasta operatiune este una mai ieftina )

Link to comment
Share on other sites

Nu te contrazic, nu stie ce exista pe piata acum...eu cand m-am interesat, anul trecut prin vara, existau doar niste turcisme despre care toata lumea zicea ca sunt praf. Multi nici nu se bagau sa reconditioneze turbinele astea Mitsubishi. Probabil de atunci lucrurile s-au mai schimbat, existand cerere mare pe piata.

 

PS: eu nu am reconditionat turbina, este originala si am 192.000km cu ea...merge excelent inca ;) Am spus ca doar m-am interesat de optiuni la vremea respectiva, sa stiu la ce cheltuieli sa ma astept.

Link to comment
Share on other sites

Nu te contrazic, nu stie ce exista pe piata acum...eu cand m-am interesat, anul trecut prin vara, existau doar niste turcisme despre care toata lumea zicea ca sunt praf. Multi nici nu se bagau sa reconditioneze turbinele astea Mitsubishi. Probabil de atunci lucrurile s-au mai schimbat, existand cerere mare pe piata.

 

PS: eu nu am reconditionat turbina, este originala si am 192.000km cu ea...merge excelent inca ;) Am spus ca doar m-am interesat de optiuni la vremea respectiva, sa stiu la ce cheltuieli sa ma astept.

Ai dreptate multi reparau cu turcisme insa si acum se intampla la fel daca nu esti atent si nu te informezi. Eu am reconditionat o in 2010 nu stiu exact daca mi a pus chinezarie sau nu insa am facut 40k km si nu am avut probleme mentionez ca mi a schimbat doar paletii si axul nu intregul miez (chra) turbina mi a picat pe la 140k km respectiv paletii turbinei erau topiti pe margini . Ai ceva km cu masina iti doresc cat mai multi fara incidente !

Link to comment
Share on other sites

Nu te contrazic, nu stie ce exista pe piata acum...eu cand m-am interesat, anul trecut prin vara, existau doar niste turcisme despre care toata lumea zicea ca sunt praf. Multi nici nu se bagau sa reconditioneze turbinele astea Mitsubishi. Probabil de atunci lucrurile s-au mai schimbat, existand cerere mare pe piata.

 

PS: eu nu am reconditionat turbina, este originala si am 192.000km cu ea...merge excelent inca ;) Am spus ca doar m-am interesat de optiuni la vremea respectiva, sa stiu la ce cheltuieli sa ma astept.

 

Poate sa mearga mult si bine, eu am mers cu un e 90 cu 250.000 km pe bord si nici astia nu cred ca erau reali dar masina mergea foarte bine. Unii zic ca e dupa sufletul omului .

Edited by bitza_wss
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate sa mearga mult si bine, eu am mers cu un e 90 cu 250.000 km pe bord si nici astia nu cred ca erau reali dar masina mergea foarte bine. Unii zic ca e dupa sufletul omului .

 

Da si mai conteaza si zodia am auzit. Spre exemplu, posesorii de bmw nascuti in zodia varsatorului si care au ascendent in berbec, sunt predispusi la probleme cu pompa de injectie. Dar exista totusi niste descantece scurte pentru asa ceva, uneori ajuta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.