Jump to content

BMW E46 318Ci


Mihai Andrei

Recommended Posts

Incepand de Azi sunt posesor BMW, prima mea masina, E46 318Ci.

 

Pot sa zic ca a fost dragoste la prima vedere, nu mi-a luat mai mult de 12 ore sa cumpar masina. Prima oara am fost sa o vad intr-o seara, iar dimineata am fost la service.

Toate bune si frumoase, a iesit bine la teste, mecanicul era putin dezamagit ca e decapotabila, dar nu conta, pe mine m-a cucerit.

 

Masina merge extraordinar de bine, nu m-as mai da jos din ea, as dormi in ea.

 

As pune si poze doar ca in momentul de fata nu pot "www.bmwclub.ro Driver Error"

 

http://i.imgur.com/7TqldwJh.jpg

http://i.imgur.com/zxvg5KUh.jpg

http://i.imgur.com/yVLMUxhh.jpg

http://i.imgur.com/QxTZnRoh.jpg

http://i.imgur.com/bCAAfxFh.jpg

http://i.imgur.com/rjJXIoLh.jpg

http://i.imgur.com/6lIPBnhh.jpg

http://i.imgur.com/HySHGbOh.jpg

http://i.imgur.com/c7jU3Rxh.jpg

Edited by X X L
foto insert
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poze puteti sa vedeti aici http://imgur.com/a/hZfCV

Din pacate pentru moment nu am decat pozele de pe Autovit, inca nu i-am facut poze.

 

Dotarile sunt astea

 

Toate functioneaza, singurul lucru pe care nu l-am testat a fost navigatia.

 

VIN: XXXXXXXXXXXXJZ06493

Modellbezeichnung: 318CI

AusfĂźhrung: Europa

TypschlĂźssel: BP71

E-Code: E46 ©

Karosserie: Cabriolet

Lenkung: links

TĂźren: 2

Motor: N42 - 2,00l (105kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

AuĂenfarbe: Titansilber Metallic (354)

Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)

Produktionsdatum: 13.02.2003

Werk: Regensburg

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S249A

Multifunktion fĂźr Lenkrad Multifunction f steering wheel

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S388A

Verdeck schwarz Softtop, black

S399A

Verdeck EM vollautomatisch Softtop, electromech. all-autom.

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S438A

EdelholzausfĂźhrung Fine wood trim

S441A

Raucherpaket Smoker package

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S550A

Bordcomputer On-board computer

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

S672A

CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ca orice masina la mana a doua nu am avut incredere in ea pana nu i-am schimbat ce mi-a zis mecanicul

 

Am fost la Ilie la Ciolpani, foarte multumit de serviciile lui.

 

La prima vedere am stabilit ca schimbat asta

Simering grup

Bucsa diferential

Placute fata

Ulei diferential

Antigel

Capac _chiulasa_

Garnituri termoflot

Termostat

 

Dar cand s-a apucat de ea a mai gasit si altele

 

Pompa apa

Rola de la accesorii

Intinzator de la accesorii

Protecții amortizor spate

 

Masina este pusa la punct acum, am incredere sa pot sa merg cu ea si pe distante mari ca nu ma lasa in drum.

 

Apa pe ceas tot nu urca pana la jumatate fix sta aproape de jumate 1mm catre stanga, dar pe diagnostica imi indica o temperatura undeva la 97-98 de grade, Ilie a zis ca numai ceasul poate sa fie problema sunt linistit, nu o sa il schimb acum.

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa, ai grija ca e un N42, urmareste nivelul la ulei dar cred ca stii problemele legate de N42 (nu sunt exagerate)... o data remediata problema simeringurilor urmatorii 150.000 km stai linistit, suntem cativa pe aici care am rezolvat problema asta. Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa, ai grija ca e un N42, urmareste nivelul la ulei dar cred ca stii problemele legate de N42 (nu sunt exagerate)... o data remediata problema simeringurilor urmatorii 150.000 km stai linistit, suntem cativa pe aici care am rezolvat problema asta.

 

 

Mersi.

 

Stiu problema si a mea mananca ulei o sa schimb semeringurile prin noiembrie, acum hardtopul si jante + cauciucuri de iarna sunt baza.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am schimbat pompa de apa am observat ulei pe sub masina, o balta chiar destul de mare, prima oara am vazut-o in spatele masinii fix sub cardan, am incremenit, am mers cu masina direct la mecanic, in cel mai frumos mod si fara bruscari. Partea buna, nu e de la cardan, partea proasta s-a dus pompa de servo, curge ulei din ea.

Se pare ca pompa servo si pompa de apa sunt pe acelasi ax, pentru ca pompa de apa a avut joc mi-a futut si pompa servo, a stricat niste semeringuri prin ea, atat timp cat are lichid pompa merge perfect, fara zgomot, cum scade lichidul zici ca ai caruta cand dai de volan, drept urmare o sa o inlocuiesc saptamana asta.

 

Printre altele, astept sa imi vina kitul de montare a hardtopul si in scurt timp o sa ii pun si hardtop, l-am cumparat deja, mai trebuie sa il vopsesc.

 

Totusi sunt un pic nelamurit cum sa il vopsesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

NU mai este fumigena

 

I-am schimbat filtrul de ulei + ulei Castrol 5W30 la 138.800 Km. Am schimbat simeringurile de la supape, garnitura capac culbutori, garnitura pompa vacum, garnitura din pompa vacum ( Am folosit o garnitura de la un filtru de ulei, multumesc lui Myx), intinzatorul pentru ca era modelul vechi, garnituri solenoide(preventiv) din fericire patina a fost intacta.

Spre surprinderea mea motorul era imaculat pe interior, chiar m-am mirat de cat de curat era, eu ma gandeam ca o sa curat uleiul cu spaclu, dar era impecabil si mecanicii s-au mirat de cat de curat era.

 

Ma dispera foarte tare faza ca manca ulei si dadea fum, cum zicea un prieten masina avea 10m lungime , 5m masina si 5m fumul.

 

Saptamana asta o sa ii pun si hardtopul iar apoi urmeaza rotile de iarna si sper ca asta sa fie tot pe anul asta.

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

NU mai este fumigena

 

I-am schimbat filtrul de ulei + ulei Castrol 5W30 la 138.800 Km. Am schimbat simeringurile de la supape, garnitura capac culbutori, garnitura pompa vacum, garnitura din pompa vacum ( Am folosit o garnitura de la un filtru de ulei, multumesc lui Myx), intinzatorul pentru ca era modelul vechi, garnituri solenoide(preventiv) din fericire patina a fost intacta.

Spre surprinderea mea motorul era imaculat pe interior, chiar m-am mirat de cat de curat era, eu ma gandeam ca o sa curat uleiul cu spaclu, dar era impecabil si mecanicii s-au mirat de cat de curat era.

 

Ma dispera foarte tare faza ca manca ulei si dadea fum, cum zicea un prieten masina avea 10m lungime , 5m masina si 5m fumul.

 

Saptamana asta o sa ii pun si hardtopul iar apoi urmeaza rotile de iarna si sper ca asta sa fie tot pe anul asta.

 

super! sa ne faci o poza cu hardtopul ;)

ma bucur ca este totul in regula.

si eu am aceeasi problema. da cu fum trebuie schimbate semeringurile etc

sper sa o rezolv si eu

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

super! sa ne faci o poza cu hardtopul ;)

ma bucur ca este totul in regula.

si eu am aceeasi problema. da cu fum trebuie schimbate semeringurile etc

sper sa o rezolv si eu

 

bafta!

 

Multumesc, dar se pare ca o sa il iau luni sau marti hardtopul, se misca incet baietii de la vopsitorie, o sa il fac in doua culori (hardtopul culoarea masinii si plafonul negru)

 

Presupun ca stii unde se rezolva, eu iti recomand cu incredere sa te duci la Florin, daca tot umbli verifica si intinzatorul, daca e cel vechi schimba-l, pentru ca trebuie pusa la punct distributia dupa ce schimbi intinzatorul si ei oricum il dau jos.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, dar se pare ca o sa il iau luni sau marti hardtopul, se misca incet baietii de la vopsitorie, o sa il fac in doua culori (hardtopul culoarea masinii si plafonul negru)

 

Presupun ca stii unde se rezolva, eu iti recomand cu incredere sa te duci la Florin, daca tot umbli verifica si intinzatorul, daca e cel vechi schimba-l, pentru ca trebuie pusa la punct distributia dupa ce schimbi intinzatorul si ei oricum il dau jos.

 

da

o sa vreau sa schimb semeringuri,patine,intinzator,garnitura tacheti. sper apoi sa fie ok .

Link to comment
Share on other sites

I-am pus hardtopul, arata super, nu se vede nuanta de culoare diferita, l-am vopsit la Service CZR, chiar se pricepe baiatul ala, data trecuta tocmai terminase de vopsit un Lamborghini, inca nu am apucat sa fac poze, probabil intr-o dimineata insorita o sa imi fac timp.

 

Sa nu puneti in N42B20 benzina cu cifra octanica mai mare de 95, am pus benzina cu CO 99 si mergea ca un tractoras, acum merge iarasi bine dupa ce am consumat-o.

 

Intre timp am rezolvat o problema suparatoare.

Masina mea are GPL asa a venit din Germania, nu ma deranjeaza, ba chiar mi se pare foarte economic, dar avea o problema, daca schimbat 1,2,3 pe Rosu cand luam piciorul dupa acceleratie imi murea motorul, asta se intampla doar pe gaz, problema asta am descoperit-o acum cateva zile, pe benzina nu se intampla asa ceva, rezolvarea a fost simpla, un filtru de GPL mai mare, pentru ca sa se poate vaporiza gazul cand iei piciorul brusc de pe acceleratie cand tocmai il tineai la fund, pe langa asta au gasit si cateva furtune care nu erau intr-o stare buna si mi le-au schimbat.

 

Imi mai raman micile oscilatii de la relantiu care tind sa cred ca sunt de la debitmetru, pe tester a dat amestec sarac la relantiu, la un moment dat, dar in sarcina a iesit bine.

 

Abia astept sa trec la cauciucuri de iarna, 205/55/R16 ca sa nu mai simt orice groapa.

 

Revin cu poze.

Link to comment
Share on other sites

Sincer eu pun numai 99 in n42 meu si merge f bine, dimpotriva cand am bagat la inceput 95 nu mai statea nici relantiul si bag doar de la petrom. (Este recomandat 95 in cartea tehnica, dar la alta calitate nu care se gaseste in Romania.)si oscilatiile banuiesc ca sunt de la folosirea GPL....Pune poza cu hartopul sa vedem:D
Link to comment
Share on other sites

Sincer eu pun numai 99 in n42 meu si merge f bine, dimpotriva cand am bagat la inceput 95 nu mai statea nici relantiul si bag doar de la petrom. (Este recomandat 95 in cartea tehnica, dar la alta calitate nu care se gaseste in Romania.)si oscilatiile banuiesc ca sunt de la folosirea GPL....Pune poza cu hartopul sa vedem:D

 

Nu am cum sa pun poze azi, cand ajung la masina o sa fie intuneric, nu o sa se vada nimic, hardtopul l-am facut gri cu plafonul negru, in principiu nu imi place culoarea gri pe masina, desi a mea e gri, asta e. Chiar l-au vopsit bine si mi-au facut cel mai mic pret, 550 pentru ca l-am vrut in doua culori si am vopsit inclusiv trimurile din negru lucios in negru mat, daca il faceam o singura culoare ma costa decat 450. Mi-au dat factura, am si garantie la vopsire.

 

Se intampla sa oscileze si pe benzina. In legatura cu benzina, am vorbit si cu Myx, el a avut un N42B20 si tot la fel ii facea cand baga benzina cu CO peste 95, acum merge mai bine dupa ce am consumat-o pe cea veche si am pus OMV max motion 95, oricum merg destul de putin pe benzina, pornirea, pana trece apa de 35 si din cand in cand. Oricum instalatie de GPL are si un ulei de ungere pentru ardere ca sa nu mai fie asa uscata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.