Jump to content

bmw e34 518i


riciu77

Recommended Posts

In mod normal n-are voie sa fiarba motorul. Ceva a picat de ti-a fiert, pompa de apa, electroventilator. In cazul asta cred ca ti-a are si garnitura de chiulasa, de aceea iti fluctueaza temperatura apei. Vezi nivelul daca a scazut, si verifica busonul de la ulei, daca ai opasta alba pe capac e clar , a intrat antigel in ulei. Asta inseamna schimbat garnitura, uleiul plus pompa apa, termostat, curatat radiator.
Link to comment
Share on other sites

dar ventilatorul ala este electric adica nha am observat ca el se roteste din inertie oricat as turao tot acceasi turatie o are...iau iar exemplul daciei unde ventilatorul se rotea in functie de turatii...

 

probabil unele intrebari ale mele sunt copilaroase dar nha vreau sa imi cunosc mai bine masina si daca se poate sa remediez ulterioarele probleme

 

de cand am avut problema cu apa a fost si singura de acest gen si de atunci am facut in jur de 2-3000 de km ma gandesc ca daca se ardea garnitura in acesti km imi pica si motorul

 

uleiul si filtrele au fost schimbate recent

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

da acel cablu metalic se duce sub scaun apoi pleaca in stalp...

 

iar sub scaune mai am o mufa care practic nu intra nicaieri am doar incalzire in scaune care mufele lor sunt conectate dar mai ramane o mufa cu 2 fire care nu stiu unde intra daca trebuie sa intre undeva

iar iuncalzirea o am numai pe spatar nu stiu daca a avut si pe sezut dar nu cred ca daca se strica o facea numai pe sezut adica ar fi coincidenta prea mare sa se strice la ambele scaune doar pe sezut...

Link to comment
Share on other sites

ca o trecere in revista a reparatiilor efectuate.

 

am schimbat placutele de frana pt ca am avut o surpriza fff neplacuta cele de pe spate cred ca mai aveau 1mm air cele de pe fata surprinzator erau ceva mai bune ceea ce mi-a pus cateva semne de intrebare a fost ca placutele de pe dreapta fata erau mai putin tocite decat cele de pe stanga fata cauza nu o stiu inca o posibilitate totusi neplauzibila ar fi ca probabil nu au fost schimbate odata mentionez ca nu trepideaza cand pun frana deci discurile nu sunt ovalizate si ``carne`` mai au in ele

 

-dupa un trancanit enervant si totodata periculos pe roata dreapta fata mecanicul a decis schimbarea bieletelor antiruliu aratau dezastruos...totusi trancanitul enervant nu a disparut ba mai mult s-a accentuat dupa o noua constatare am decis ca este din cauza barei de directie mai precis a acelor brate care leaga bara de sasiu aici urmeaza o intrebare

bara si capetele de bara in sine nu au nimic doar bucsele bratelor sunt duse asta ducand la joc in roata este necesara schimbarea intregului sistem: bara,capete de bara si acele brate sau doar a acelor brate a caror uzura se observa si cu ochiul liber

 

-remedierea claxonului si a semnalizarii(nu comuta la revenire) aceasta operatiune a fost destul de simpla era facuta o romaneasca

am scos volanul, pe tija volanului are o bucsa iar dupa acea bucsa avea pusa o saiba ceea ce distanta volanul de contactul claxonului si revenirea semnalizatorului

 

-aveam trepidatii la ralanti

aceasta cauza a fost remediata dupa schimbarea unui furtun care dupa cum parea cred ca a prins si razboiul...:p

 

Probleme nerezolvate si aici daca a-ti le-ati intampinat astept sfaturi de remediere

 

scaunul soferului- spatarul se da pe spate in partea de jos dreapta unde se imbina cu sezutul nu se mai blocheaza nu stiu exact dca acel mecanism se mai poate remedia nu l-am dat jos trebuie sa imi rezerv o zi pt aceasta probleme pt demontare ma gandesc ca sistemul este precum un ceas elvetian

 

senzorul de viteza-acela din diferential...mai mult decat ai scoate fuma si a o curata nu i-am facut daca il scot cu totul exista vreo sansa de remediere sau trebuie unul nou

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Da, se poate face retrofitul, si eu am facut la a mea insa e destul de multa munca, nu recomand sa te apuci singur daca nu stii ce este de facut, trebuie sa iei macarale si butoane + toata instalatia electrica de la ele trebuie refacuta. Sunt si cazuri in care masina are deja cablurile necesare dar trebuie desfacut si verificat.
Link to comment
Share on other sites

am gasit 2 macarale,inchidere,broasca si butoanele pt 4 geamuri cu 100 de lei si mi se pare un pret foarte ok

de instalatia electrica imi e tare frica :D vechea poveste de unde iau un + ;)):p

o sa vad le iau acum pt ca zic eu nu e de iertat oferta si apoi la primavara o sa le montez...momentan nu am pe ce de o sapt imi sta masina in service cand o scot iese tanc...:)):p am schimbat majoritatea bratelor...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut imi poate spune si mie cineva cauza din filmult? cand merg mai mult cu masina in oras sau in afara nu conteaza atunci cand semnalizez de cele mai multe ori si cand folosesc stergatoarele lumina ceasurilor din bord si cele din plansa centrala se sting urmand sa se aprinda dupa cateva secunde...as duce-o la un electrician dar nu stiu nici unu priceput si decat sa o ia pe basbaite si incercat mai bn o desfac eu fir cu fir...

 

 

adresa filmuletului: http://www.fileshare.ro/e30156745

Edited by riciu77
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.