Jump to content

Al meu E60 535D :D


Smenu

Recommended Posts

Salut.

 

Acum o luna am achizitionat un E60 535D de la un coleg de pe forum "dvdcore".

 

E60 535D BI-turbo 350 HP :D

 

Masina este destul de dotata si ingrijita : pachet m interior exterior, jante 19",navigatie profesionala, confort seats..... CU77221

 

Am schimbat de cand am cumparato:

 

Bujii + releu beru

Ulei Castrol Edge 0w40 + filtre

Baterie 110 Ah

Becuri D1S OSRAM CBi 66144. (nu imi venea sa cred ce mult costa becurile d1s).

 

 

Farurile pareau matuite le-am polishat si aplicat folie pe ele dar din pacate au avut condens si sunt patate pe interior.

Se pot cumpara "sticla" din fata ca la e46?

 

Cu totusi ca am schimbat becurile farurile parca lumineaza destul de slab pe intuneric.

 

Jantele pe 19" cu balon de 35 sunt cam chin prin Suceava.

 

Atasez si niste fotografii de la fostul proprietar :

 

 

http://s9.postimg.org/yss2fmi3v/DSC09064_1440x963.jpg

 

http://s9.postimg.org/rqu4tfei3/DSC09066_1440x963.jpg

 

http://s9.postimg.org/nvqqquvcb/DSC09095_1440x963.jpg

 

http://s9.postimg.org/3pn8ryzor/DSC09100_1440x963.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca e dusa la 350 cp, agresiv e putin spus. Daca nu a picat nimic pana acum, nu inseamna ca nu o sa inceapa la un moment dat. Si cand va incepe...

 

Eu i-as pune soft-ul original.

Fara un dyno,avem doar " vorbe " asa ca sa il lasam pe proprietar sa se bucure de ea,indiferent ca are 272 cp sau peste 300 cp.Spor :thumbsup:

Edited by FRE
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

frumoasa masina, o stiu de pe topicul de prezentare al fostului propietar, daca retin bine el parca ii schimbase convertizorul de cuplu sau cauta sa il schimbe, ce-i drept 700nm pentru cutia aia sunt peste limita ei, te va lasa la un moment dat daca pana acum nu s-a facut nimic la ea, poate mai curand decat crezi mai ales daca ai un stil mai agresiv de-a o conduce, intreaba-l pe fostul propietar si vezi daca i-a facut upgrade cutiei...bafta, e o masina deosebita! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

 

Dupa istoricul primit de la el intradevar a schimbat convertizorul in noiembrie 2010.

 

Pozele sunt de la fostul proprietar, deocamdata e ca un porcusor

Ploua mai tot timpul si nu am apucat sa ii fac poze.

Edited by Smenu
Link to comment
Share on other sites

daca l-a schimbat tot cu unul stoc sansele sunt sa nu tina prea mult, un test simplu ca sa vezi daca functioneaza cum trebuie este urmatorul: pe la 80kh/h, in tr. a 6a, modul manual, calci pedala pana la fund fara insa sa atingi butonul de kick-down, si o tii acolo si vezi cum se comporta, in mod normal, daca totul este ok, ar trebui ca RPM-ul sa urce progresiv dar mai greu, daca insa in prima faza sare RPM-ul cu cateva sute de ture si apoi se stabilizeaza e semn ca nu face lock-up convertizorul cand trebuie si daca dupa treaba asta retrogradeza o treapta sau 2 si apoi revine in tr. a 6a e pe moarte. iti spun toate astea din proprie experienta, m-am confruntat cu problemele astea la RS6, iar cutiile astea clasice cu convertizor facute de ZF au avut mereu buba asta mai ales pe motorizarile ce dezvolta cuplu mare pentru ca din proiectare au fost la limita mereu, marja a fost prea mica iar cresterea de putere le-a grabit sfarsitul. Eroarea iti apare si pe diagnoza daca este prezenta. Una din exceptii se pare ca sunt cutiile tot ZF cu 6 rapoarte de pe RS6 C6, care tin pana la 1000nm in varianta stoc, pare-se ca sunt foarte rezistente, pana acum cel putin. Schimbul de ulei la cutie in mod regulat clar ii va prelungi viata, asta daca si inainte s-a facut. Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am s-a testez.

 

De cand a schimbat uleiul si convertizorul au trecut 48.000 de km si 3 ani.

 

 

La cati km se schimba uleiul la cutie? Parca vazusem pe site la zf de 120.000 km?

 

 

LE: am gasit "ZF recommends regular oil changes every 80 000 to 120 000 km or after 8 years - depending on the usage."

Edited by Smenu
Link to comment
Share on other sites

ZF recomanda un interval intre 80k-120k, in functie de conditiile climatice, mod de folosire, insa asta e un interval pentru masini stoc, in cazul tau l-as injumatatii, deci cam acum l-as face din nou tinand cont ca au trecut deja cca. 50k de la ultimul schimb.
Link to comment
Share on other sites

Superba masina!

Sa o stapanesti cu placere.

 

Automata fiind... nici eu nu ti-as recomanda s-o tii la cuplul ala.

Geamul de la faruri nu se poate schimba. Adica nu gasesti sticle separat.

Obisnuieste-te cu ideea, multi dintre noi am avut farurile aburite. :)

Link to comment
Share on other sites

In ultimul nr. al revistei Autobild e un articol foarte interesant despre riscurile chiptuning-ului:turbina rupta cu aspirare de resturi in motor,filtru de particule supraincalzit si topit,transmisia are si ea bineinteles de suferit.

La discipline ca rezistenta materialelor sau organe de masini,exista relatii de calcul pentru deducerea valorilor solicitarilor maxime admisibile(momente,tensiuni,forte) in functie de geometria si dimensiunile piesei si invers.Eu zic ca nu merita riscul unei resoftari,mai ales cand e vorba de obtinerea unui cuplu asa mare fata de valoarea nominala.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.