Jump to content

chestionar n42 n46 probleme motor


darius_x

  

159 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 11 months later...

...cel mai prost motor la capitolul fiabilitate pe care l am vazut vreodata....dacia 1300 era monument de fiabilitate in comparatie cu petarda asta.orice motor are probleme comune sa zicem da n42 e campion de departe ...distributie de lut,semeringuri ,supape la fel,ccv la fel ,senzori de tot felul la fel,ax valetronic care se uzeaza si levierele care actioneaza supapele la fel,...o gramada de probleme care nu dau erori pe nici un tester....gen pornit subturat ..balbait....unii au scapat cica dupa un update la soft ..altii nu ..altele cu zgomot metalic chiar cu kit distributie nou...vanos care se schimba doar nu se repara ca la m52 sau m54.........celebrele momente cand nu trage sub 2000 rpm ...apoi isi revine inexplicabil doar ca sa faca iarasi cand ti e lumea mai draga....si ca performante dinamice nu i departe de m43 care macar nu prea se strica ..si ce se strica era simplu de diagnosticat..de reparat ..si ieftin

 

daca nu era de sfera penalului ii dadeam foc ......

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu poti sa compari N42 cu M43. Diferentele de performante si consum sunt destul de mari.

Eu am avut si N46 si acum am N42. Ambele de aprox. 210k km(nu doar in bord).

La N46 aveam pierderi de ulei de la pompa vacuum si capac+ semeringuri (cred) =>consum mare de ulei. Mi'a picat si o bobina de inductie care a costat 107lei(Bosch).

La N42 am avut doar pierderi de ulei de la garnituril vanos.urilor si le.am rezolvat cu ~45 lei. Intinzatorul de lant e deja inlocuit din cate vad. In momentul actual masina manca ~100ml de ulei la 1000km, in conditiile in care a vazut si drumuri facute cu >160kmh. Ma declar multumit de acest motor, dar nu as lua unul care are peste 280-300k km niciodata.

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat toate garniturile posibile ...acu vreo 3 ani cred acum ma astept sa inceapa sa curga iarasi.la solenoizi vanos le am schimbat de un an si musteste binisor.consum de ulei nu are desi folosesc 0w40 in 10000 apropae 1l alergata.

Cum ai rezolvat sa nu mai curga la vanos sa nu mi zici solutii cu silicon etc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Vad ca topicul e un pic mai vechi insa am sa scriu un pic despre E91-ul meu.Stau in DE si am cumparat-o cu 185.000 km reali,unic proprietar,carte service...bla bla.150 cai,320i.

Am facut 15000 de km pana acum,mers forjat,ulei 10W40.In toti acesti km nu mi-a scazut nici o linie la ulei,si am mers si 230 de multe ori,forja pe autobahn.

Ca si probleme ar fi ceva vibratii in schimbator la relanti,in special la benzina de 95,cu aia super nu e chiar asa evident,cateodata aud la schimbarea treptei a 2.a un sunet in ambreaj(il si simt in pedala).

So far so good

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.