Jump to content

Poza turbina, rog pareri


Coparsau

Recommended Posts

Salut tuturor,

 

Stiu ca acest topic sa mai discutat de multe ori, imi cer scuze pentru inca un post,

 

Auto: BMW320d E91 130.ooo Km 2006

Am si eu o nedumerire, la rece suiera turbo 5...10 secunde, sau pana turez motorul de 3...4 ori,

 

Azi am desfacut furtunul de la filtru la turbo,

 

1 Jocul in turbina nu m-i s-a parut prea mare, daca nu bagi mana in asa fel incat sa ai cat de cat forta sa misti axul nici nu poti sa simti joc.

2 Nu manca ulei deloc, sau poate insesizabil, am 15K de la schimb si nu sesizez vreo diferenta pe joja (0W30 Castrol)

 

3 Murdarie si ulei la garnituriile de la furtune, turbina-intercooler amandoua capete si la intrarea in EGR.

4 urma de ulei sub intercooler pe scut

 

Mai jos este o poza cu turbina, atat cat am putut poza,

 

Daca fluieratul ar fi de la o gaura indiferent unde, intercooler, furtune, ar trebuii sa se auta tot timpul?

 

Multumesc mult.

 

 

Rog pareri despre cum arata turbina, nu am vazut multe ca sa-mi dau seama daca arata bine sau nu :)

post-60287-0-62967200-1386418773_thumb.jpg

post-60287-0-18591700-1386419009_thumb.jpg

Edited by Coparsau
Link to comment
Share on other sites

Arata foarte foarte.....

Nu ai joc in ax, nu mananca ulei ... ce te astepti sa auzi de la colegi?

 

"-Stai linistit te mai tine inca 500.000km dupa cum arata in poza?"

 

Vezi de unde iti da ulei sub intercooler si lasa turbina in pace.

Edited by bazare
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult,

 

daca stau bine sa ma gandesc, parca fluieratul e mai puternic decand am schimbat uleiul...poate e numai placebo :)

 

Am facut azi inca 250 km numai autostrada, cand am accelerat-o de afara..oarecum cu usa deschisa, se aude fluierat si la cald, dar foarte slab si numai la decelerare.

 

Parerea mea este ca am o gaura in furtun...conexiune intercooler... acolo undeva, deoarece la decelerare turbina este inca in sarcina, formeaza contrapresiune in admisie, presiune care gaseste acea gaura :)..

 

cred ca incep prin a comanda si schimba garniturile de pe acolo, poate si furtunul...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult,

 

daca stau bine sa ma gandesc, parca fluieratul e mai puternic decand am schimbat uleiul...poate e numai placebo :)

 

Am facut azi inca 250 km numai autostrada, cand am accelerat-o de afara..oarecum cu usa deschisa, se aude fluierat si la cald, dar foarte slab si numai la decelerare.

 

Parerea mea este ca am o gaura in furtun...conexiune intercooler... acolo undeva, deoarece la decelerare turbina este inca in sarcina, formeaza contrapresiune in admisie, presiune care gaseste acea gaura :)..

 

cred ca incep prin a comanda si schimba garniturile de pe acolo, poate si furtunul...

 

 

Daca masina trage normal nu scapa presiune pe admisie, poti face testare de presiune cu dis ca sa te lamuresti sa nu demontezi degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.