Jump to content

Probleme ambreiaj


Recommended Posts

Va salut! Am si eu o problema cu ambreiajul zic eu...deja am cautat pe forum nu am gasit nimic asemanator cu problema mea:(

Problema este in felul urmator: masina un e46 330ci 2002 cu 92 000 mile reale,am carte service tot(mai putin important)am precizat doar ca informatie despre situatia masini,

-problema consta in felul urmator : intra in toate vitezele fara probleme usor nici un zgomot ciudat nimic, doar ca atunci cand o accelerez cand e peste 3000 se tureaza in gol pentru cateva secunde apoi incepe sa traga si ori m-am obisnuit eu cu ea si numai trage cum tragea la inceput mentionez ca avea aceiasi problema de cand am luat-o dar am crezut ca e din cauza protectiilor,asc ...care ar fii problema ? o sa pun si un filmuletz diseara cand ajung acasa sa vedeti exact la ce ma refer...si face asa in toate vitezele doar ca in prima viteza nu prea se simte dar e destul de enervant si ma gandesc sa nu fie ceva grav :(

Edited by cLuBBeR bMw - FaN
Link to comment
Share on other sites

Va salut! Am si eu o problema cu ambreiajul zic eu...deja am cautat pe forum nu am gasit nimic asemanator cu problema mea:(

Problema este in felul urmator: masina un e46 330ci 2002 cu 92 000 mile reale,am carte service tot(mai putin important)am precizat doar ca informatie despre situatia masini,

-problema consta in felul urmator : intra in toate vitezele fara probleme usor nici un zgomot ciudat nimic, doar ca atunci cand o accelerez cand e peste 3000 se tureaza in gol pentru cateva secunde apoi incepe sa traga si ori m-am obisnuit eu cu ea si numai trage cum tragea la inceput mentionez ca avea aceiasi problema de cand am luat-o dar am crezut ca e din cauza protectiilor,asc ...care ar fii problema ? o sa pun si un filmuletz diseara cand ajung acasa sa vedeti exact la ce ma refer...si face asa in toate vitezele doar ca in prima viteza nu prea se simte dar e destul de enervant si ma gandesc sa nu fie ceva grav :(

 

sa nu fie ceva din calculator...parerea mea...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fii atent incearca s-o bagi intr-o treapta superioara gen a treia sau a patra, si putin turata in jur de 1500-1800 rotatii pe minut, apoi mergi cu ea constant in una din vitezele astea (chiar si a cincea), dupa care apesi brusc pana la fund acceleratia. Daca vezi ca se accelereaza in gol si nu zvacneste cum ar trebui s-o faca, atunci pregateste-te de-un disc/kit de ambreiaj.
Link to comment
Share on other sites

Fii atent incearca s-o bagi intr-o treapta superioara gen a treia sau a patra, si putin turata in jur de 1500-1800 rotatii pe minut, apoi mergi cu ea constant in una din vitezele astea (chiar si a cincea), dupa care apesi brusc pana la fund acceleratia. Daca vezi ca se accelereaza in gol si nu zvacneste cum ar trebui s-o faca, atunci pregateste-te de-un disc/kit de ambreiaj.

 

o sa incerc diseara cand ajung acasa...si va anunt imediat ! ms frumos pentru reply!

Link to comment
Share on other sites

aproximativ 2000 de lei costa, cu tot cu volant!

2000 de lei numai volanta si kitul sachs cel mai ieftin 750 cel mai scump 1400 lei, manopera in jur de 300 ron. Numai bine.

 

la benzinar e mai ieftin ca la diesel? si 330i ....eu am dat 2000 nu mai pe volanta la 320d, eu nu recomand sa pleci atatia km cu un ambreiaj defect si iarna

Si la el tot 2000 de lei e volanta, e cu masa dubla si e mai "piperata" am schimbat eu recent kitul.

Link to comment
Share on other sites

2000 de lei numai volanta si kitul sachs cel mai ieftin 750 cel mai scump 1400 lei, manopera in jur de 300 ron. Numai bine.

 

 

Si la el tot 2000 de lei e volanta, e cu masa dubla si e mai "piperata" am schimbat eu recent kitul.

pai nu vin cu masina acasa altfel l-as fi schimbat aici...trebuie neparat schimbata si volanta ?

Link to comment
Share on other sites

pai nu vin cu masina acasa altfel l-as fi schimbat aici...trebuie neparat schimbata si volanta ?

 

In 90% din cazuri e recomandat sa se schimbe si volanta, doar cine stie cum sa arata prea bine pt a nu fi necesar sa fie schimbata. Acum depinde si de cum a fost folosita masina, volanta poate avea mai multe defectiuni (ovalizare, uzura pronuntata, mini-fisuri, etc) in toate din aceste cauze, volanta se schimba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.