Jump to content

E36 motorul moare la rece si pe liber in mers


Wavetrax

Recommended Posts

Salut , va rog ajutatima cu problema asta nu ii dau de cap de ceva timp , cand o pornesc la rece nu sta deloc daca nu o tin din pedala (am curatat regulatorul de relanti si am schimbat toate furtunele vacum), cand se incalzeste in mers merg cu ea scot pe liber si la fel moare motoru de tot , la temperatura optima nu ma imoare dar daca accelerez si las relantiul sa scada imi cade pana la 400-500 si urca incet pana in jur de 800 , nu mai stiu ce sa ii fac , am bagat-o si pe tester si nu arata nimic ... daca are cineva o idee sau ii s-a intamplat cuiva astept un raspuns. este vorba despre un motor 1.6 m43 Edited by Wavetrax
Link to comment
Share on other sites

Sonda? Mergi la un tester ca sa fii sigur :)

am fost la tester si imi da eroare pe sonda lambda , am mai avut-o defecta in trecut si am schimbat-o dar nu avea simptomele astea , imi oscila relantiul dar nu murea la cald in halu asta sa fac accident prin oras ... daca i-as scoate mufa de tot ce se intampla?

Edited by Wavetrax
Link to comment
Share on other sites

Daca ai schimbat-o acu un an, inseamna ca ai luat una sh.

O sa mai cumperi una sh, mai mergi un an, si iar pica, si uite asa cumparai o sonda noua.

Daca testerul zice ca e sonda, atunci cumpara o sonda noua.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai schimbat-o acu un an, inseamna ca ai luat una sh.

O sa mai cumperi una sh, mai mergi un an, si iar pica, si uite asa cumparai o sonda noua.

Daca testerul zice ca e sonda, atunci cumpara o sonda noua.

da stiu si vreau sa ii iau una dar o sa iau maine de la cineva una imprumut sa vad cum se comporta daca face la fel ca nu ii dau de cap m-a disperat , furtune noi ,regulatorul curatat si daca ar fi defect as intelege ca se opreste la rece dar nu la cald plus ca are momente cand merge iar regulatorul imi mentine turatia la rece in 1200-1300 . Si e ciudat ca la service in incaperea unde se repara masini dupa 5 minute cu motorul pornit au inceput sa ne intepe ochii pe toti si nasu de la gaze ...

 

sonda sau debitmetrul; de multe ori se confunda simptomele, mai ales la e36, unde chiar si un tester nu e foarte precis.

sonda o da pe tester , debitmetru nu si chiar sunt sigur ca functioneaza pentru ca daca ii scot mufa cant merge motorul , se opreste

Edited by Wavetrax
Link to comment
Share on other sites

Ai luat sonda noua?

Am luat o sonda de pe o masina care nu avea probleme , a mea oricum era terminata se simtea miros de benzina si pe toba si la motor acum nu se mai simte nimic nu mai are miros de gaze dar tot nu sta , parca e posedata

Edited by Wavetrax
Link to comment
Share on other sites

eu tot zic sa verifici si debitmetrul, chiar daca iti moare motorul cand il scoti; motorul moare oricum la rece, deci poate debitmetrul nu ajunge la parametri normali atat de repede cand e masina rece si atunci e ca si cum merge fara el; e din ala cu fir incandescent, nu?

vezi daca se aprinde

nu stiu daca m-am facut inteles, dar ia de pe o alta masina unul, las-o peste noapte si vezi ce face dimineata.

poate nu e mort de tot, ci doar pe moarte.

Link to comment
Share on other sites

eu tot zic sa verifici si debitmetrul, chiar daca iti moare motorul cand il scoti; motorul moare oricum la rece, deci poate debitmetrul nu ajunge la parametri normali atat de repede cand e masina rece si atunci e ca si cum merge fara el; e din ala cu fir incandescent, nu?

vezi daca se aprinde

nu stiu daca m-am facut inteles, dar ia de pe o alta masina unul, las-o peste noapte si vezi ce face dimineata.

poate nu e mort de tot, ci doar pe moarte.

nu stiu deja m-a las pagubash am investit 3000 de euro in masina asta inafara de motor , peste 2 luni ii schimb si motorul iar pe asta o sa il sparg cu barosu ca mi-a mancat zilele , cand iti e lumea mai draga el nu merge , o sa merg cu el asa doar o pica de tot ...

Link to comment
Share on other sites

nu stiu deja m-a las pagubash am investit 3000 de euro in masina asta inafara de motor , peste 2 luni ii schimb si motorul iar pe asta o sa il sparg cu barosu ca mi-a mancat zilele , cand iti e lumea mai draga el nu merge , o sa merg cu el asa doar o pica de tot ...

Ai investit 3000 de euro ca trebuia? Sau ai vrut bara de m, si alte bliz-blizuri. Parerea mea e ca nu ai in ce sa investesti 3000 de euro inafara de motor...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai investit 3000 de euro ca trebuia? Sau ai vrut bara de m, si alte bliz-blizuri. Parerea mea e ca nu ai in ce sa investesti 3000 de euro inafara de motor...

Credema ca ai , ca inceput am schimbat suspensia cu brate, bielete , capete de bara, role, curele, ulei, filtre, etc 1000 de euro , apoi interiorul am luat fete de usi cu textil si plafon bun le-am retapizat cu material gros care imita pielea intoarsa in jur de 200 euro , apoi bara fata cu proiectoare , praguri , faruri, semnale , capota + difuzoare spate ovale Alpine si fara normale Hertz cu statie pe ele, totul in jur de 700 de euro , 1000 de euro vopsitu , asta acum 2 ani jumate , de atunci au mai fost chestii care sunt normale sa se strice de vechime, gen turela furtune valve si alte rahaturi , nu m-am repezit pe motor pentru ca nu sunt adeptul liniutelor , nu fac burnout-uri , nu fac cerculete, mi se par de prost gust, poate as face 1, 2 daca as avea cu ce dar in limita bunului simt pentru ca imi place masina si nu imi bat joc de ea , am cumparat-o pentru a investi in ea , as fi putut sa cumpar ceva mai nou gen e46 dar nu imi plac , nu am luat-o pentru figuri. As fi putut sa ii pun motor de mult dar nu vreau sa pice plafonu pe mine si fetele de usi cand intru in ea , am vazut multe pisici care apar in video-uri pe youtube care afara plangi cum arata si cand intri in ele iti sta plafonul in cap , mie nu imi place asa ceva. Fiecare face ce vrea ...

Edited by Wavetrax
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Credema ca ai , ca inceput am schimbat suspensia cu brate, bielete , capete de bara, role, curele, ulei, filtre, etc 1000 de euro , apoi interiorul am luat fete de usi cu textil si plafon bun le-am retapizat cu material gros care imita pielea intoarsa in jur de 200 euro , apoi bara fata cu proiectoare , praguri , faruri, semnale , capota + difuzoare spate ovale Alpine si fara normale Hertz cu statie pe ele, totul in jur de 700 de euro , 1000 de euro vopsitu , asta acum 2 ani jumate , de atunci au mai fost chestii care sunt normale sa se strice de vechime, gen turela furtune valve si alte rahaturi , nu m-am repezit pe motor pentru ca nu sunt adeptul liniutelor , nu fac burnout-uri , nu fac cerculete, mi se par de prost gust, poate as face 1, 2 daca as avea cu ce dar in limita bunului simt pentru ca imi place masina si nu imi bat joc de ea , am cumparat-o pentru a investi in ea , as fi putut sa cumpar ceva mai nou gen e46 dar nu imi plac , nu am luat-o pentru figuri. As fi putut sa ii pun motor de mult dar nu vreau sa pice plafonu pe mine si fetele de usi cand intru in ea , am vazut multe pisici care apar in video-uri pe youtube care afara plangi cum arata si cand intri in ele iti sta plafonul in cap , mie nu imi place asa ceva. Fiecare face ce vrea ...

Haha, corect, eram doar curios pe ce ai investit 3000 de euro :o.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.