Jump to content

needle motion sensor


Recommended Posts

Salve, detin un e46 320d 136cp 1999, de asta vara a inceput sa-mi faca o problema la motor, dupa ce stateam la relantiu cateva minute, vibratiile motorului cresteau si sunetul(nu neaparat ca volum cat ca stil..) se schimba, prima oara cei de la service au crezut ca vibratiile sunt de la suporti, ok... am schimbat suportii(am pus febi daca nu ma insel, m-au costat 500ron suportii), vibratiile au continuat si de data aceasta am observat mai usor efectele descrise mai sus... am pus-o pe un tester profesional si mi-a dat eroarea aceasta "needle motion sensor", cel care mi-a pus testerul mi-a spus ca este injectorul cu fir, m-am doc si eu cat de cat si cam avea dreptate omul. Am schimbat injectorul cu unul sh, dar dupa spusele unui prieten(care nu cred ca m-a mintit) injectorul, cumparat de catre el, a fost testat pe masina de pe care a fost luat cu tester si n-a avut nici o eroare si masina mergea in parametri. Probleme au continuat si mi-a dat aceias eroare si cu acest injector, vechiul injector este sigur stricat, l-a verificat si prietenul meu, si eu si baiatul cu testerul. Cel cu testerul m-a sfatuit ca ar putea fi problema de la electric, pt ca injectorul nu primeste curent... si ca, cablajele ar putea fi problema... Daca aveti sfaturi sau idei, le astept cu nerabdare, va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Suportii motorului trebuie inlocuiti cu ceva de la lemforder sau o firma buna si sa fie hidraulici :) ! Personal nu am incredere in febi!

 

Needle motion sensor este senzorul piezo de pe injectorul "cu fir"

scoate-i mufa, daca poti , daca nu (ca e sub galerie) , desfa capacul la calc de motor si pe mufa a treia © intre pinul 5 si 18 pe fire trebuie sa ai intre 80 si 120 de ohmi , daca nu ai, schimba injectorul (evident, dupa ce verifici firele)

 

In cel mai rau caz ... pompa de inalte [ sau cel putin electronica ei ] da semne de sfarsit :). Unii au scapat cu o recalibrare ... acum depinde si cum iti e norocul :)

Link to comment
Share on other sites

adica pompa vp44 nici de cum pompa de inalte ca nu e common rail. Succes! pentru pompa incearca la user-ul dereglatu, nu stiu daca mai e activ pe forum

 

 

Mie totuna ! si nu mai incurajati userii sa se duca la diverse persoane... nu contest calitatea serviciilor prestate ... dar mai bine sa se duca la bosch si sa il puna pe un stand REAL de verificat pompele ... nu toate improvizatiile ! in felul asta o sa afle exact si vinovatul :)

Link to comment
Share on other sites

cum spui tu, dar pentru o reparartie pe partea electronica sa schimbi toata pompa si sa platesti 7200 de lei si a plati vreo 1000 de lei este totusi o diferenta. Si nu daca cineva iti schimba vreun condensator sau altceva pe o placa electronica nu cred ca se numeste improvizatie. Crezi ca cei de la Bosh sunt in costume spatiale? Succes, si imi pare rau de offtopic, si de poluare inutil a anuntului.

 

si oricum nu e totuna, la common rail mai greu se duce pompa de inalte iar cea de joase mai usor de schimbat si pretul e mult mai mic deci nu e totuna

Link to comment
Share on other sites

cum spui tu, dar pentru o reparartie pe partea electronica sa schimbi toata pompa si sa platesti 7200 de lei si a plati vreo 1000 de lei este totusi o diferenta. Si nu daca cineva iti schimba vreun condensator sau altceva pe o placa electronica nu cred ca se numeste improvizatie. Crezi ca cei de la Bosh sunt in costume spatiale? Succes, si imi pare rau de offtopic, si de poluare inutil a anuntului.

 

si oricum nu e totuna, la common rail mai greu se duce pompa de inalte iar cea de joase mai usor de schimbat si pretul e mult mai mic deci nu e totuna

 

 

Stiu ca pompele alea vp pot da multe batai de cap , iar reconditionatul uneia costa aprox 600- 700 de euro si nu cat ai spus tu [ acum mna , depinde unde ti au facut pretul asta ] , cu partea electronica ai dreptate , dar si acolo , trebuie sa umble cineva care le cunoaste ca pe tatal nostru ! cunosc cel putin 3 cazuri care au incercat ba una ba alta si au sarit de 1000 de euro ca si cheltuieli si tot nu isi rezolvasera problema ! e un risc destul de mare tinand cont de situatia financiara din romania :) !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Astazi am mers cu masina, a continuat sa-mi faca aceias problema. M-am oprit intr-o parcare, am repornit masina si dupa cateva minute a inceput din nou a inceput sa faca urat, asa ca am oprit masina. Am pornit masina din nou si am stat la relantiu in parcare, si n-a mai facut nici o problema, motorul torcea foarte bine, nu batea, nu tremura.. am plecat cu ea.. am mers putin ... am mai stat cu ea la relantiu si tot n-a facut nici o problema... mergea in parametri ok. Aceias faza mi sa mai intamplat si acum 2 saptamani... dupa ce am schimbat injectorul.... Maine probabil o s-o ia de la capat :D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Masina este la service, si cei de acolo tot nu reusesc sa-mi afle problema... injectorul pus pe masina a fost verificat cu ohmetr`ul, cu tester`ul pe masina dupa care a fost luat, si mergea bine si in parametri masina. Mi-au verificat cablajele de la inj la calculator(sau pompa, nu stiu) si sunt ok ... mi-au mai zis ca ar putea fi de la soft.. masina are soft ac schnitzer(dupa spusele fostului proprietar, oricum masina are soft cu siguranta). Mai are cineva idei?
Link to comment
Share on other sites

Masina este la service, si cei de acolo tot nu reusesc sa-mi afle problema... injectorul pus pe masina a fost verificat cu ohmetr`ul, cu tester`ul pe masina dupa care a fost luat, si mergea bine si in parametri masina. Mi-au verificat cablajele de la inj la calculator(sau pompa, nu stiu) si sunt ok ... mi-au mai zis ca ar putea fi de la soft.. masina are soft ac schnitzer(dupa spusele fostului proprietar, oricum masina are soft cu siguranta). Mai are cineva idei?

 

Scapa de soft urgent [ ori il pui pe cel original , ori te duci la un softer cu renume gen alex banu , catalin wpp , complete chip si faci din nou soft ] Soft ac schnitzer nu sa facut in VECI pe e46 diesel decat la 3.0d 204 cai in sus :), deci proprietarul ori te a mintit .. ori a vorbit in necunostinta de cauza , cel mai probabil softul e facut de vreun tuner de colt de bloc!

 

E un detaliu care trebuia sa il specifici de la bun inceput cand ai deschis topicul :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Am shcimbat iar injectorul, de data aceasta injectorul merge, are rezistenta, pe tester a disparut eroarea, dar aparut alta de EGR(valva blocata), l-am curatat si deblocat valva, a disparut si eroarea aceasta, cat timp eram la testat masina era pornita a inceput sa-si schimbe din nou zgomotul, dupa care si-a revenit si mergea bine. In rest masina merge f bine, trage bine, fara lag ... in drum spre casa, cand i-am dat mai sportiv(5000rmp) s-a aprins martorul "coolant level too low" cu galben, dupa care s-a stins, si iar s-a aprins.. si iar s-a stins. O sa verific nivelul de apa, dupa ce se va racii motorul. Edited by Marc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.