Jump to content

Problema E60 520d 2008.


lau.c10xx

Recommended Posts

Buna ziua, ma adresez dvs. in legatura cu masinuta pe care o conduc..un 520d e60 din 08.2008. Masina este varianta de 130kw 177HP desi in carte scrie 120kw si 163HP. In fine nu asta este problema. De curand am schimbat distributia... se rupsese lantul..in mers pe autostrada intre Linz si Passau la 130km/h. In afara faptului ca pentru a ma tracta pana in primul peco mi-a luat 200Euro pentru 6km, am adus masina in tara pe platforma...alti 800euro aunsi unde trebuie. Toate bune si frumoase pana acum. Am dus masina in service in Bucuresti undeva in spate la Mall Vitan la o cunostinta de-a parintilor mei. Total pana acum numai cu adusul pana in Buc. 1000E.

 

Pentru piesele care imi trbuiau (am schimbat it distrib inf/sup patine role intinator cubultori garnituri supape garnit. _chiulasa_ etc) total inca 8-900E. Manopera m-a costat 500euro.Tot balciul asta a durat in ur de o luna. Bucuros intr-un final ca am masina buna..nu conta cati bani cheltuisem pana in punctul acela..am plecat la prieteni la galati.Facusem maxim 500km cand in Galati asteptand la semafor culoarea verde mi se opreste motorul cand dadeam sa plec.Am pornit motorul din nou am dat sa plec iarasi s-a oprit..masina nu se mai tura.

 

Am tras-o pe dreapta sama dumiresc ce e cu ea dar masina ba pornea ba invartea motorul si doar atat.Am dus-o acum la un service in Galati unde am asteptat 3 saptamani sa vada care e caua a ceea ce se intaplase deoarece era un service cu renume si avea multe programari ..."misto pretext" in fine.dupa 3 saptamani de asteptare ma cheama intr-un final sa imi ia banii...450 lei ..motivul defectarii masinii..."pana de pornire" ceva de genul ca trebuiau curatate niste furtune mizerie etc., eu ma bucuram din nou..wooow ce misto credeam ca e ceva mai grav super. Nu am apucat sa merg 100km ca masina prezinta din nou aceleasi simptome..nu se tureaza aproape deloc..greu sare de 1200 turatii cand sare incepe sa vibreze usor.. merge in suturi..abia poti sa o misti un pic de pe loc ca i se opreste motorul singura..si se simte miros de fum/motorina in interior.Nu este intepator mirosul insa nu era inainte. Chiar nu stiu ce sa ii mai fac. Am bagat f multi bani si nu am rezolvat nimic.

 

 

A mai patit vreo cnv asa ceva..a mai auzit cineva de simptomele astea? masina este cu cutie manuala in 6 trepte are 217k km (70k facuti numai de mine anul acesta).Daca imi poate da cnv niste sfaturi le primesc cu placere. Multumiri tuturor. Keep calm and love BMW.

Link to comment
Share on other sites

Cauta aici pe forum ca sunt ceva useri care au service, specializati fiind pe bmw. Ia legatura cu Robert TAU ori Ciupanezu, plus altii. Inceteaza sa mai mergi la toti cioflengarii. Deja te au ars urat de tot la bani. Cu banii astia o faceai la reprezentanta. Bafta!

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Edited by RaYn3
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu, in locul celor carora li s-a rupt lantul la motor, as face o reclamatie colectiva DURA celor de la BMW Romania si Munchen, asa ca sa le dam cu firma in cap, intrucat, dupa parerea mea, sunt niste NESIMTITI cu N mare ca au fabricat aceste motoare zise PREMIUM si nu au ridicat un deget sa remedieze aceasta problema (un recall ceva sau cum se scrie), sunt un mare fan BMW, dar acest lucru nu este de trecut cu vederea. Pacat de aceste facelift-uri ca sunt frumoase, dar gaunoase, daca pretu-i pe masura pai sa fie si calitatea, este strict parerea mea.

 

La multi ani!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai dat numai de cretini in service. Prosti sunt multi in Romania.

Mai bine te informai din timp pe forum.

Si sunt multi ca tine care s-au fript dar care n-au catadicsit sa intre pe forum sau sa caute macar ceva pe google. Multi habar n-au de nimic in legatura cu N47.

Acum ce sa-ti mai zicem in prag de revelion? Am gratarul incins cu pesti in pana mea ..de N47 :)

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa aud cele intamplate ! La tine cel mai probabil tine de alimentare [ injectoare/pompa etc ] , dar trebuie desfacut tot... nu m as mira sa fii uitat aia sa iti fii strans injectoarele [ asta ar explica mirosul de motorina in habitaclu ] , sau acele saibe de foc si oringuri sa fie prea uzate ca sa mai poata fii folosite , poate fii si ceva simplu gen , filtru de motorina infundat ! O alta recomandare de a mea e sa cureti tot sistemul de alimentare [ incepand de la rezervor pana la injectoare ] .... ca la ce motorina de rahat avem noi ... nu m as mira sa gasesti mizerie pe fundul rezervorului !

 

Un service serios iti pot recomanda in bucuresti [ si garantez pentru ei , pentru ca am 3 masini facute la ei in genul revizie generala , iar eu sunt foarte tipicar de felul meu ].... Ca teoretic , de asta are nevoie si masina ta : o verificare minutioasa a componentelor ! SI nu mai schimba absolut nimic la masina pana nu se face un diagnostic corect , incearca sa elimini cauza daca vrei sa nu mai ai probleme cu masina ! stima si la multi ani !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

+1 Devil. Pacat ca auzim tocmai azi de asemenea cazuri. Blestemul continua fir-ar mama lui..

 

 

In urma cu 2 saptamani am fost cautat de un alt posesor de bmw pe forum.. un 320d e90 cu sistem start stop pe el ! simptomele erau simple : vara masina pornea la sfert de cheie , tragea bine , nu scotea fum nu nimic... cum venea vremea rece , se urca omul in masina apasa butonul de pornire ... iar masina pornea abia dupa 10-15 minute [ fuma 2 3 tigari linistit ] ..... pe tester nu aparea absolut nici o eroare ! A schimbat pe baza recomandarilor "mecanicilor" [ si nu a fost doar un singur service ] piese de aproape 1800 de euro [ pompa , injectoare , bujii , module , rampa etc ]... masina pornind la fel de greu... din ce imi povestise el erau doua mari cauze : ori sistemul de alimentare , ori sistemul electric ce tine de incalzirea bujiilor ! L am pus sa verifice pas cu pas intai tot ce tine de bujii incandescente , contacte , module si relee. Sa descoperit vinovatul cu un multimetru : Releul de bujii care cu tot cu manopera nu sare de mai mult de 300 de ron. Omul e multumit acum , dar stau si ma gandesc... oare cati au mai fost in situatia lui? Morala e simpla : Diagnosticarea corecta a unei defectiuni la masina ... iti poate salva buzunarul ! Problema e ca la noi in tara ... mecanicii [ 90 la suta din ei ] se cred atat de cunoscatori si experti , incat nu acorda o atentie sporita la diagnosticarea unei probleme la masina ! Cine are de suferit? Clientul bineinteles :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut.Am dus-o la Nicu BMW39 pe str. Tecuci cum te duci spre centura de la masnita! stima

salut!eram sigur ca la Nicu ai avut-o,ca numai el poate sa faca o diagnoza in 3 saptamani.Eu am avut-o la el inaintea ta 318d E90 2009 143cp,pe a ta o avea afara,si mi-a tinut-o 12 zile pentru ca nu mai tragea cum trebuie si dadea in nas.Dupa 12 zile ma suna si imi spune ca e senzorul de pe filtrul de particule defect,ca transmite calculatorului o temperatura de -40 grade si nu-i mai permite filtrului regenerarea.L-am crezut si l-am schimbat,iar dupa nici 10km a reaparut problema.Am fost cu ea la un alt mecanic,i-a facut tester si mi-a spus ca EGR-ul nu functioneaza cum trebuie.L-a demontat si i-a facut proba pe banc si functioneaza bine era destul de curat ,avea putina calamina.L-a curatat si l-a montat inapoi si a mers bine masina vreo 50 de km iar aseara in noaptea dintre ani a inceput sa faca iar figuri.Mecanicul mi-a spus ca nu il ia ca eroare ,el a vazut valorile lui si nu erau in regula.Acum intreb si eu,sa schimb EGR-ul s-au e alta problema?

P.S. service-ul asta BMW39 nu e cu renume cum se zice si imi pare rau sa aud ca si tie ti-a luat banii degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.