Jump to content

bmw 735i 2001


Recommended Posts

In primul rand doresc sa va urez UN AN NOU FERICIT!! inainte sa va bat la cap cu problemele mele :))

De vreo 10 zile m-am pricopsit cu un BMW 735i model e65 an 2001.masina nu mi-o doream dar am ajus in posesia ei in urma unor tranzactii.

masina la prima vedere este cam slabut intretinuta...si de aici incep: capac cutie viteze lipit cu poxilina :)))- inlocuit si efectuat schimbul de ulei

motorul curge pe la garnitura baii de ulei- inca neremidiata (sarbatorile)

uleiul de servo curge pe undeva...furtune pompa..

dynamic drive- da o eroare in momentul in care intru intr-o curba sau giratoriu mai tare

DSC- se dezactivieaza dupa bunul lui plac (daca opresc si pornesc iarasi motorul merge)

motorul in relanti are un leganat usor sesizabil dar enervant

noxele miros puternic a benzina

Dupa cele spuse mai sus..intrebarea este:EXISTA VREUN ATELIER SAU MECANIC CAE SA PUNA PE PICIOARE ACEST BMW??

Mentionez nu doresc sa tin aceasta masina dar nici sa o valorific pacalind pe cineva. De cca 5 ani detin un x5 e53 3.0 diesel si intentionez sa il pastrez(valoare sentimentala)

iar legat de 7 doresc sa il refac iar apoi sa il valorific

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

ti-ai cam luat o masina cu multe bube, mai e si primul E65 din primul an de fabricatie :no: ....sa incerc sa te ajut cu ceea ce stiu:

 

1.cel mai bine ar fi sa faci o diagnoza si sa incepi de acolo;

2. uleiul de servo, CHF11S, e folosit de dynamic drive si de servodirectie, si daca ai eroare la dymanic drive probabil iti curge pe la vreuna sau ambele bari active stabilizatoare, verifica-l si vezi sa fie la nivel, daca e sub nivel din nou vei avea eroare, la fel de bine poate fi o scurgere pe la servo, dar daca nivelul e scazut va afecat si DD.

3. miros puternic de benzina e de obicei din cauza sondelor lamda duse, ai amestec prea bogat, posibil de aici sa ai si trepidatia motorului, poate fi un furtun de vacuum spart, etc..

4. DSC - doar cu o diganoza poti afla ce eroare da, pe ghicite e cam greu.

5. garnituri care curg e simplu de inteles care e rezolvarea :)

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

am facut o diagnoza de fapt este singurul lucru pe care l-am facut la Contempo..

raspunsul a fost urmatorul:

-senzorul care citeste unghiul volanului nu mai vede punctul 0 al acestuia si are o deviatie de 2 grade....scz pt exprimare este ceea ce am inteles eu

-catalizatoarele si sondele sunt ok , ar trebui inlocuite bujiile cu unle laser..cre au o valoare de 45 euro fara tva 1 buc si vin doar pe comanda speciala :)))

-dar ei nu au timpul necesar pt reconditionarea aferenta si nici nu pot oferi o garantie daca lucrarea ar fi efectuata de ei deoarece masina este prea veche..

la un ervice..de cartier..ar face-o dar trebue dat jos motorul...si in fine nu prea mia inspirat incredere baiatul de acolo.

el mi-a sugerat forumul ;)

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

- se poate incerca o recalibrare a senzorului, altfel trebuie sa schimbi spirala, nu-i scumpa si gasesti SH, dar si cea pe care o pui la fel va trebui calibrata.

- de bujii cu laser eu nu am auzit :), ia niste bujii care sunt recomandate pentru motorul asta si gata :thumbsup:

- de asta iarasi nu am mai auzit intr-o reprezentanta, or fi ei mai "speciali"...

 

pentru ce sa dai motorul jos? totul se poate face cu el sus, doar cateva chestii necesita sa fie dat jos, simeringul de palier din spate sau ar mai fi o garnitura de la sistemul de racire amplasata intre cutie si motor, cam astea necesita sa dai motorul jos din cate stiu eu...

 

cere-le o copie cu lista de erori si pune-o aici sa vedem despre ce este vorba.

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta a fost raspunsul primit de la un anume domn Andrei..vad ca esti sibian..probabil te-ai lovit si tu de dansl daca ai fost pe acolo..nu vreau sa comentez....nici nu sunt in masura sa comentez aceste aspecte ...fiecare respecta politica interna a socetatii unde isi desfasoara activitatea.

probabil Laser facea parte din denumire dar imi este greu sa cred ca 8 bujii sa coste undeva la 2000 ron :o

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

Cred sa sa referit strict la buji.

apropo pentru inlocuirea garniturii de la baia de ulei (motor)trebuie data jos puntea fata si mai apoi desfacut motorul de pe suporti si ridicat pe ceva cricuri?? sau a fost un mod frumos de a imi spune ca nu se apuca de ea

 

Pe mine nu ma derajeaza masina in starea in care este sunt sigur ca pot lua pe ea la dezmembrari o suma mult mai mare decat cea in care mi-a iesit mie masina..doar mi-ar parea rau sa o abandonez..nu cred ca imvestitia sa fie enorma..ori cum o sa o dau clar, strict din cauza taxelor dar placerea mea ar fi so dau in stare buna sa mai poata fi folosita

 

mentionez ca este o varianta destul de bn dotata dupa spusele celor de la bmw

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

mi se pare ca sunt 2, una superioara si una inferioara, pentru prima intr-adevar trebuie data jos puntea fata, jugul acela cum i se mai spune si motorul ridicat putin cu macarua sau cric, depinde de dotarile mecanicului...

 

E65/66 sunt niste masini super daca sunt in mintile lor si merg foarte bine daca sunt puse la punct, totul e sa gasesti un mecanic bun care stie ce face, piesele sunt destul de rezonabile ca pret, manopera in schimb te cam omoara.

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

-sensor,ride level,front, faulty

-ride levelsensor rear faulty

-HVAC coil choping

-E2C7- K-CAN COMUNICATION ERROR

-(0,0,E1,8D)

-931C DISPLY-HEATER SHORT CIRCUIT

-E111 OPTICAL WAVEGUIDE COMUNICATION FAULT

-(0,0,9B,B6)

-(O,O,DB,D1)

-(0,0,D8,11)

-(0,0,D6,91)

-(0,0,98,E1)

-(0,0,98,E9)

-(0,0,98,E1)

-D3B3 PT-CAN IMPLAUSIBLE MESAGE RECIVED FROM CONTROL MODULE

-6040 AUTOMATIK HOLD FUNCTION

-6044 HYDRAULICS DSC

-9C76 AUXILIARY WATER PUMP

-9C64 AUC SENSOR

-9C57 BLOWER OUTPUT STAGE

-27A0 FAN ELECTRONICS BOX

-273D CATALITIC CONVERTER BANK 1 SI 2

-(0,0,27,4E)

-279B THERMOSTAT STUCK

- MISS FIRE DETECTION CYLINDER 2 SI 4

Cam astea sunt erorile am inlocuit bujiile leganatul nu a disparut decat dupa ce am bagat un vacum iesit ..in tubulatura care vine de la debitmetru spre motor..ciudat mi sa parut ca vacumul mirosea a benzina

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

La o vedere rapida:

 

Senzorii dusi de la self leveling suspension

Problema cu rezistenta de la clima

Senzorul climei (AUC) care controleaza HVAC (Heater, ventilation and air conditioning); daca nu merge clima sau functioneaza haotic, poate fi de la senzorul asta, dar si de la rezistenta de la clima (blower output stage)

Pompa auxiliara de apa (circula antigelul prin instalatie cand motorul este oprit pentru a incalzi habitaclul)

Electroventilatorul

Catalizatoarele duse pe ambele evacuari

Termostatul este blocat

Missfire pe pistoanele 2 si 4. Adica problema electrica, posibil bujie, bobina sau fisa. Sau mai grav.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

catalizatoarele sunt scoase..am uitat sa precizez..de fapt nici nu am stiut pana asazi, chestia cu miss fire sa sters dupa ce am inlocuit bujiile, clima functioneaza, la fel si ventilatorul din fata..cand pornesc clima..oare sa fie blocat intr-o treapta?? termostatul am intuit ca este paradit...cred ca este blocat deschis pt ca in mers inafara localitatii imi apare pe turometru acea banda ... si mai e ceva cu un senzor SZL daca ma poti lumina in privinta lui

rugamintea mea este codurile acelea de eroare gen (0,0,...) daca ai posibilitatea sa le interpretezi..ti-as ramane dator.

Multumesc pt timpul acordat

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

nu, se imvarte tot timpul acel ventilator..

am inlocuit urmatoarele la masina:

alternator..cel vechi incarca 17 v

bujii

ulei 10w-60 castrol, filtre aer, polen,benzina

vascocuplaj

 

oare lista de erori atat de lunga poate sa fie datorata...faptului ca sa umblat la respectivele piese, locuri?

sau alternatorul cel vechi a dat peste cap masina??

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

ce stii tu ca inseamna 10w 60??? o protectie si ungere mai buna la temepraturi inalte nu??

este destinat motoarelor turate..M-uriole nu 10 w60 full syntetic folosesc???decat aici am vazut ca oamenii baga 5 w 30 in motoare uzate..adica peste 200k km

Edited by tony_bmw
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.