Jump to content

probleme relanti


cata08

Recommended Posts

in urma cu cateva zile (cand a fost ger afara) am avut probleme cu pornirea pt prima data dupa 1 1/2 ani. mai precis se oprea motorul dupa ce initial pleca la "prima cheie".

dupa 2-3 figuri din astea, in momentul in care dadeam la automat, am accelerat, am tinut asa cateva secunde...si ok.

azi dimineata (nu a fost ger) a plecat normal, dar dupa cateva sute de metri (cand am lasat-o la relanti) am avut neplacuta surpriza sa observ ca sta super turata (aproape 3000). dupa aprox 1 km si-a revenit.

ce sa fie?

Link to comment
Share on other sites

in urma cu cateva zile (cand a fost ger afara) am avut probleme cu pornirea pt prima data dupa 1 1/2 ani. mai precis se oprea motorul dupa ce initial pleca la "prima cheie".

  dupa 2-3 figuri din astea, in momentul in care dadeam la automat, am accelerat, am tinut asa cateva secunde...si ok.

  azi dimineata (nu a fost ger) a plecat normal, dar dupa cateva sute de metri (cand am lasat-o la relanti) am avut neplacuta surpriza sa observ ca sta super turata (aproape 3000). dupa aprox 1 km si-a revenit.

  ce sa fie?

201561[/snapback]

 

 

chiar nimeni nu isi poate da cu parerea?

Link to comment
Share on other sites

Guest brandex
Cand e rece este normal ca la relanti sa stea putin mai turata, dar 3000 mi se pare cam mult. Au shock automat. Revine turometrul la normal cand se incalzeste motorul.
Link to comment
Share on other sites

in urma cu cateva zile (cand a fost ger afara) am avut probleme cu pornirea pt prima data dupa 1 1/2 ani. mai precis se oprea motorul dupa ce initial pleca la "prima cheie".

  dupa 2-3 figuri din astea, in momentul in care dadeam la automat, am accelerat, am tinut asa cateva secunde...si ok.

  azi dimineata (nu a fost ger) a plecat normal, dar dupa cateva sute de metri (cand am lasat-o la relanti) am avut neplacuta surpriza sa observ ca sta super turata (aproape 3000). dupa aprox 1 km si-a revenit.

  ce sa fie?

201561[/snapback]

Cica ar fi un regulator de relanti care ar mai tb. curatat. Personal nu stiu cam pe unde se afla, dar sigur e undeva pe la motor! :blink:

Parca a mai postat cineva pb. asta dar acum nu gasesc!

Link to comment
Share on other sites

Cica ar fi un regulator de relanti care ar mai tb. curatat. Personal nu stiu cam pe unde se afla, dar sigur e undeva pe la motor! :blink:

Parca a mai postat cineva pb. asta dar acum nu gasesc!

202846[/snapback]

 

 

azi dimineata am patit-o iar, dar de data asta motorul se incalzise (temperatura apei era la parametrii normali de lucru)....

mi-a sugerat cineva ca poare fi de la aditivul de benzina pe care il pun mereu cand alimentez.

ma gandesc ca s-ar putea sa fie corect, ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

- curata o data regulatorul ala de relanti cu toate furtunele lui :blink:

 

Ca sa intelegi ce face si unde este:

Aerul ajunge in motor prin furtunul ala de cauciuc, gros, care vine de la debitmetru pana la clapeta de acceleratie. Cand acceleratia nu e apasata, inseamna ca motorul nu primeste aer, deci ar trebui sa se opreasca. Ei bine, nu o face, pt. ca exista un traseu de furtune mai subtiri de aer care porneste din furtunul gros si ajunge dincolo de clapeta de acceleratie. Pe traseul asta e un motoras pas-cu-pas care regleaza cantitatea de aer necesara pt relanti. Ca un test in cazul tau, cand masina are relantiul asta de 3000 rpm, deschide capota si scoate mufa din c..uru motorasului asta. Pun pariu ca relantiul isi revine brusc. :)

 

Daca totusi nu rezolvi problema astfel:

 

- curata mufa de la debitmetru :)

- curata mufele si verifica cele 2 sondele de temperatura apa situate pe carcasa termostatului.

Link to comment
Share on other sites

- curata o data regulatorul ala de relanti cu toate furtunele lui :blink:

 

Ca sa intelegi ce face si unde este:

Aerul ajunge in motor prin furtunul ala de cauciuc, gros, care vine de la debitmetru pana la clapeta de acceleratie. Cand acceleratia nu e apasata, inseamna ca motorul nu primeste aer, deci ar trebui sa se opreasca. Ei bine, nu o face, pt. ca exista un traseu de furtune mai subtiri de aer care porneste din furtunul gros si ajunge dincolo de clapeta de acceleratie. Pe traseul asta e un motoras pas-cu-pas care regleaza cantitatea de aer necesara pt relanti. Ca un test in cazul tau, cand masina are relantiul asta de 3000 rpm, deschide capota si scoate mufa din c..uru motorasului asta. Pun pariu ca relantiul isi revine brusc. :)

 

Daca totusi nu rezolvi problema astfel:

 

- curata mufa de la debitmetru :)

- curata mufele si verifica cele 2 sondele de temperatura apa situate pe carcasa termostatului.

203326[/snapback]

multumesc pt sfaturi. sper sa am timp sa le aplic zilele astea.

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit o data, la un drum lung, sa am probleme cu relantiul si sa realizez la destinatie ca, la peco la inceputul calatoriei, omul care mi-a bagat benzina nu mi-a inchis busonul. Am mers 500 km cu usitza larg deschisa, si busonul pus frumos in lacasul lui. Interesant cum jocul presiunilor din rezervor poate avea impact in mersul masinii... Pt. ca nu cred in coincidente :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.