Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

BMWhat / Carly - diagnoza, testare, verificare, stergere erori, soft-codding


Recommended Posts

Salutare forumisti,

Revin si eu cu a mea problema, legata de Carly si DPF, care se pare ca incet ramane doar o problema a DPF. Pana la urma se pare ca functioneaza bine Carly. Am sters toate erorile, am reusit sa resetez si service.ul, la schimbarea filtrului de motorina, schimbandu-l acum cateva zile.

Pana la urma dupa termostate si bujii am fost nevoit sa schimb si releul bujii, deoarece dadea eroare pe 2 bujii.

Insa, regenerare tot nu face. Bujii noi, termostate noi, releu nou, nici o eroare (in afara de DPF), am sters eroarea, am inregistrat cerere regenerare cu Carly, si am condus masina cam 1 ora pe autostrada, in toate modurile, si constant, si cu viteza, si turata, si normal...tot degeaba. Nivelul de soot varia intre 45-60 grame, din ce citea Carly. In acest timp la ash ramanea constant 3,90 grame.

In weekend vin in Romania. Am gasit pe net ceva legat de curatarea filtrului, fara demontare. Este un service in Arad, Verbita sau asa ceva, care ofera alternativa asta, curatare fara demontare. Fiind presat de timp, ar cam fi singura la care pot apela, nu imi permit sa tin masina demontata cam o saptamana, pentru o curatare clasica.

Intrebarea mea este daca a auzit cine de ei, sau daca a incercat cineva metoda asta? Da rezultate multumitoare? Serviceul pare destul de serios, vad ca e reprezentanta Dacia-Renault, deci nu e chiar service fantoma. Recomanda cineva? Sau e cineva in Timisoara care ma poate ajuta in problema DPF.ului? Ca sincer imi scoate peri albi!

Multumesc frumos..

Link to comment
Share on other sites

Azi am facut o diagnoza cu Carly si singura eroare care a ramas era ceva cu DPF-ul. I-am dat o regenerare fortata, am mers cateva zeci de km in forta si se pare ca s-a facut. Mai jos sunt valorile initiale si finale obtinute. Eroarea inca persista pe Carly, in rest masina nu zice nimic. Trebuie facut ceva? Filtrul este incarcat? Multumesc.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/817ca4016e5b45041fa9b853787e437a.png

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/4eda443b04f795071921ea12fea62068.png

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Intrebare.. masina avea consum normal inainte de regenerare? Cand aveai filtrul incarcat?

La mine consuma in ultima vreme enorm (530, e61) in sensul ca inainte faceam cu un plin ca 750-800 km, iar acum in acelasi regim de condus sunt fericit daca ating 600 km. Din service mi-a spus ca alta problema nu ar fi, decat din filtru, ca e prea incarcat. Dar sincer nu stiu ce sa cred..

Edited by nutu_tim
Link to comment
Share on other sites

pana la urma carly nu citeste presiunea inainte de filtru?

in ista d vezi si aceasta presiune si asta e pana la urma relevant.

cred ca o sa ajungeti sa dati dreptate colegilor cand spuneau cu cateva pagini in urma ca veti pune masinile pe butuci cu programele astea :))

Citeste si asta (exhaust back pression before particulate filter), si la mine are valori mari, peste 1000hPa, asta insemnand cam peste 1000 mb. Din cate am citit trebuie sa aibe valori in zeci de unitati, nicicum mii.

Cat despre aplicatie..nu vad cu ce sa iti puna masina pe butuci.dimpotriva, eu nu stiam ca am bujii arse, nici ca termostatele sunt duse, pana nu m-am jucat putin cu aplicatia si am vazut acolo erorile. In cazul meu pot spune ca a ajutat! Acum depinde de experienta personala a fiecaruia, cine a fezolvat ceva normal ca e multumit si da thumb up! Cine nu, normal sa aiba o parere mai putin buna.

Link to comment
Share on other sites

Salutate forumisti.. revin cu a mea problema, legat de e61, 530xd 2006. Am schimbat pana la urma termostatele, am schimbat toate bujiile, am sters erorile, si i-am dat talpa in speranta ca face regenerare. Spre dezamagirea mea nu face nici acum regenerare. Temperatura la apa e peste 90 grade, verificat.

Are cineva idee din ce cauza nu vrea?

Inca ceva curios.. la o noua diagnoza cu carly, imi da in continuare eroare bujii cilindrul 1 si 2. Cel de la service mi-a spus ca e posibil sa fie din cauza cu nu sunt inregistrate in computer (spune ca la modelele mai noi absolut tot ce se schimba trebuie inregistrat in computer: baterie, filtre, bujii..etc)

Poate sa ma ajute cineva cu un sfat..o idee ceva?

Nivelul de soot este acum peste 65 grame. La ash este doar 3.5 grame sau asa ceva.

Insa simt masina ca nu merge 100% cum ar trebui, merge parca tot infundat, plus ca consuma f f mult fata de acum cateva luni.

Ce sa ii mai fac? Ce ar mai putea fi? In afara de eroarea de bujii si ceva legat de dpf, probabil ptr ca e deja incarcat si trebe regenerare, masina nu mai da nici o eroare!

Ma apuca nervii, pe cuvant! :(

Schimba service-ul.

Link to comment
Share on other sites

Citeste si asta (exhaust back pression before particulate filter), si la mine are valori mari, peste 1000hPa, asta insemnand cam peste 1000 mb. Din cate am citit trebuie sa aibe valori in zeci de unitati, nicicum mii.

 

 

Parametrul pe care il cauti e "Differential pressure across particle filter".

Link to comment
Share on other sites

Si la mine citeste ceva valori la filtrul de particule. Am reusit regenerarea, facand un drum pana acasa in romania, pe autostrada. A scazut nivelul de soot de la 60 grame aprox pana sub 10 grame, dar in regim de oras iar se aduna, la drum lung iar regenerare. Se pare ca asa functioneaza. Valorile actuale din senzorii dpf sunt cele din imaginile atasate.

Ar fi super daca ne-ar spune cineva care sunt cele normale, sau cat ar trebui sa fie (bmw 530 xD, e61)

In alta ordine de idei, am schimbat si service.ul, cum mi-a recomandat cineva mai sus. Insa..nimic. a pus testerul, nici o eroare. S-a uitat la masina, cautand sa vada furtune desfacute, sau destranse unde sa traga aer fals sau altceva..nimic.

Dar eu simt masina, ceva e diferit, si nimeni nu stie sa spuna ce. Nu mai trage la fel, nu mai accelereaza la fel de lin si prompt ca inainte, trebuie sa ii dau talpa bine. In plus consumul a crescut cam cu 3l/100 km. Este f mult, si cand accelerez face ca un autobuz (putin exagerat, dar acelasi zgomot al motorului, baraie)

Ma ajuta cineva cu o parere, daca s-a mai lovit cineva de problema asta? Unde sau ce ar trebui cautat, verificat??

Multumesc anticipat.

post-30531-0-96786400-1483393571_thumb.png

post-30531-0-01477900-1483393594_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Precizez in locul colegului Luc ca OBD-ul i functioneaza in inpa/ista. Eu aveam cateodata problema asta cu carly in sensul ca nu mai recunostea mufa si trebuia sa opresc motorul sa bag din nou mufele si etc pana cand isi revenea, dar din ce am vazut la colegul Luc nu merge deloc...cred sa fie problema ori de la Carly, ori de la mufa/telefon/adaptorul pentru usb.
Link to comment
Share on other sites

Am instalat aplicatia si pe un Samsung Galaxy A3, la fel aceeasi problema ! Am facut proba si cu alt adaptor usb...nici o schimbare ! Mufa OBD functioneaza in inpa/ista...ce poate fi?! Exista anumite cerinte minime ale telefonului?! Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Mersi ptr sugestie. Acum am venit de la service.. am fost la baiatul care mi.a schimbat termistatele si bujiile. Din pacate sunt in austria, nu cunosc pe nimeni care sa detina program sau sa se priceapa, pasionat. Ramane ptr mine varianta oficiala, la service.. cu costuri pe masura din pacate.

Concluzia? Alti bani..alta distractie, vb aia! Dupa cateva incercari de conectare, am vaxut parca ceva tester bosch, varianta profesionala, si cateva injuraturi probabil pe limba lui, ca nu orea am inteles, a verificat mufa obd din masina. E dus un pin.. probabil eu cu "jucaria" mea, sau la testari anterioare prin service.uri. dar se pare ca pentru diagnoza lui are nevoie de toti pinii, ca sa citeasca sau sa comunice cu masina.

Asadar programare vineri pentru mufa OBD. Apoi sa vedem ce face cu testerul lui.. din cate am inteles, se poate sa fie erori salvate in alte computere, ce nu citeste mie carly.. vrea intai sa stearga tot, sa inregistreze ca s.au schimbat bujiile si termostatele, apoi sa faca regenerare.

Sper ca stie ce spune..sau ca se pricepe si a mai facut. Ca deja ma calca pe nervi.. :(

 

 

Din cate imi dau eu seama ai releul de bujii defect daca ai schimbat bujiile si codul de eroare se refera tot la bujii.Nu o sa iti faca regenerare pana nu stergi codurile de eroare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.