Jump to content

Recommended Posts

Salut , are cineva filtru sport pe diesel? Ma contraziceam azi cu un tip ce detine un service auto (el are pus pe un ford mondeo din 2008 si spune ca are o acceleratie mult m-ai buna fata de un filtru normal si ca nu are probleme cu mizerile si chesti de genu) . Are ceva efecte filtru sport pe diesel? Are cineva pus? Se merita?
Link to comment
Share on other sites

Eu zic asa:

 

Nu se merita, nu e nici o diferenta. Ca dezavantaje ... schimbi debitmetrul mai des, si cand trage mizerie prin HOT FILM sau HOT WIRE incepe si citeste aiurea, automat pierzi putere. Motorul nu are nimic pentru ca particulele nefiltrate sunt totusi mici.

 

P.S. Daca omu a mers 30.000km cu un filtru de aer normal si a pus apoi unu sport normal ca a simtit ca trage mai bine dupa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu zic asa:

 

Nu se merita, nu e nici o diferenta. Ca dezavantaje ... schimbi debitmetrul mai des, si cand trage mizerie prin HOT FILM sau HOT WIRE incepe si citeste aiurea, automat pierzi putere. Motorul nu are nimic pentru ca particulele nefiltrate sunt totusi mici.

 

P.S. Daca omu a mers 30.000km cu un filtru de aer normal si a pus apoi unu sport normal ca a simtit ca trage mai bine dupa.

 

 

Exact intrebarea asta i-am pus-o si eu cu debitmetru si el face ca nu are probleme . ( trebe sa nu-mi las masina pe mainile lui :laugh: :)

Link to comment
Share on other sites

Si dai pe produsele alea de curatare mai mult decat ai da pe un filtru nou, cum zice si Myx...complet inutil.

 

Sa fim seriosi, costa in jur de 1 milion sau mai putin un filtru de aer Mann...pe care il schimbi cam odata pe an, sau maxim de 2 ori daca faci multi km.

Link to comment
Share on other sites

Nu am afirmat nici macar o secunda ca este produsul magic,doar am sugerat ca e o alternativa mai buna fata de filtrele conice si poate fi montat fara alte modificari sau interventii.

Mai este un filmulet pe net cu un american care la un bmw 2012 demonstraza ca masina consuma mai mult cu filtrul K@N.

Edited by GABIVVX1
Link to comment
Share on other sites

Eu am filtru K&N pe masina si sunt multumit de el. Am avut si la celelalte masini filtre sport K&N dar erau benzinare. Adevarul e ca la diesel in afara de un sunet mai gros al motorului si un raspuns putin mai prompt la accelerari, nu se schimba comportamentul motorului. La benzinarele turbo, e diferenta mare din punct de vedere al sunetului, parca ai un blow off valve :)), in rest aceeasi mancare de peste ca un filtru stock. Kitul de curatare costa 50 lei si ajunge pentru minim 6 curatari. Recomand curatarea filtrului o data la 5.000 km pentru evitarea oricaror probleme . Modalitatea de curatare a filtrului e foarte importanta si nu trebuie sa se faca exces cu uleiul care poate ajunge in debitmetru ( trebuie sa simti putin uleios degetul cand il lipesti de filtru, nicidecum sa fie foarte umed cu ulei, altfel apar problemele ;-) ) Deci persoanele mai comode sa se orienteze spre un filtru stock care nu o sa le dea batai de cap.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.