Jump to content

Problema pornire e46


Recommended Posts

Am o problema pe care nu am reusit sa o rezolv si pana ce merg maine sau poimaine cu ea in service vreau sa discutam putin, eventual poate mai primesc ceva sfaturi. (e46, 2000 diesel, 136 cp)

 

La -14 grade a pornit.

La -20 nu a mai pornit.

 

Azi, la -5 am incercat sa o pornesc in ideea ca s-a mai incalzit. Baterie nu mai aveam, am pus alta baterie, motorul invarte dar nu porneste.

Poate ca veti spune ca e de la pompa aia de sub scaunul soferului, dar motorina ajunge in compartimentul motor (am verificat asta deschizand locasul unde intra filtrul de motorina si cand e contactul pus el se umple, deci scot pompa din calcul ca fiind dusa).

 

Am incercat apoi sa o pornesc trasa, dar nici asa nu am reusit.

 

Acum nu stiu ce sa fac, as prefera sa am eu habar despre posibile probleme inainte sa o duc la service si sa faca mecanicii ce ii duce capul.

 

*singura chestiune de care ma leg este ca eu mai aveam o problema ca uneori pornea mai greoi dar tot timpul pornea chiar si asa, si ma gandesc ca acum poate s-a agravat asta si nu mai vrea sa porneasca deloc.

 

Sfaturi/idei/pareri?

Link to comment
Share on other sites

Probabil pompa de injectie. Pompa de sub scaun are doar varianta de 150 de cai, a ta nu are asa ceva pt ca nu este commonrail.

Cat timp ai lasat-o nepornita? Uneori cand porneste din ce in ce mai greu se decomprima pompa si este necesara demontarea ei si schimbarea garniturilor. Incearca s-o lasi cu botul in jos peste noapte si vezi daca porneste dimineata, poate nu e totusi moarta pompa, ci doar se decomprima.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Probabil pompa de injectie. Pompa de sub scaun are doar varianta de 150 de cai, a ta nu are asa ceva pt ca nu este commonrail.

Cat timp ai lasat-o nepornita? Uneori cand porneste din ce in ce mai greu se decomprima pompa si este necesara demontarea ei si schimbarea garniturilor. Incearca s-o lasi cu botul in jos peste noapte si vezi daca porneste dimineata, poate nu e totusi moarta pompa, ci doar se decomprima.

 

daca pierde putin pe la simeringuri tot porneste

 

cred ca este pompa de injectie

Link to comment
Share on other sites

daca pierde putin pe la simeringuri tot porneste

 

cred ca este pompa de injectie

Porneste din ce in ce mai greu pana nu mai porneste. Am patit-o eu. Doar impinsa mai pornea in ultima faza. Daca este pompa defecta trebuie reparata electronica pompei si nu este deloc ieftin. Daca sunt doar garniturile de schimbat nu este foarte costisitor, cateva sute de lei, pt ca trebuie demontata complet pompa si apoi montata si pusa la punct, ceea ce nu o poate face oricine.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Probabil pompa de injectie. Pompa de sub scaun are doar varianta de 150 de cai, a ta nu are asa ceva pt ca nu este commonrail.

Cat timp ai lasat-o nepornita? Uneori cand porneste din ce in ce mai greu se decomprima pompa si este necesara demontarea ei si schimbarea garniturilor. Incearca s-o lasi cu botul in jos peste noapte si vezi daca porneste dimineata, poate nu e totusi moarta pompa, ci doar se decomprima.

3 zile a stat nepornita, de cand au fost -20 de grade ca de atunci nu a mai pornit.

 

Mi se pare interesant ce spui pentru ca, repet, eu mai aveam problema asta ca uneori pornea greu si mai mult cand era cu botul in sus, si de mai multe ori chiar si aici pe forum am vazut discutii ca se decomprima pompa.

 

E greu de schimbat garniturile la pompa?

 

daca pierde putin pe la simeringuri tot porneste

 

cred ca este pompa de injectie

Sper sa nu fie pompa si sa fie doar problema de compresie. Acum caut un mecanic bun unde sa merg maine.

 

*** daca stie cineva mecanic bun pe bmw la Iasi rog sa imi lasa un pm cu un contact ceva.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cine se pricepe nu e greu de schimbat garniturile, am vazut cum se face asta. Dar trebuie schimbate toate garniturile si apoi este foarte important sa se puna perfect la punct pompa. Cauta pe cineva care a facut frecvent operatiunea asta. Pe mine m-a costat 450 de ron toata treaba asta.

Dar inainte fa asa cum ti-am zis, urca masina cu spatele pe ceva si las-o cu botul in jos peste noapte. Daca porneste usor ai descoperit cauza.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Porneste din ce in ce mai greu pana nu mai porneste. Am patit-o eu. Doar impinsa mai pornea in ultima faza. Daca este pompa defecta trebuie reparata electronica pompei si nu este deloc ieftin. Daca sunt doar garniturile de schimbat nu este foarte costisitor, cateva sute de lei, pt ca trebuie demontata complet pompa si apoi montata si pusa la punct, ceea ce nu o poate face oricine.

 

corect, dar la el nu porneste deloc

trebuie pusa pe tester intai

Link to comment
Share on other sites

Am mai stat de vorba cu cineva care spunea ca stie pe cineva care a patit la fel si avea ceva gheata pe conducte.. si s-a rezolvat dupa ce a lasat-o in garaj la caldura 1 zi.

Mentionez ca nu aveam motorina de iarna.

 

Pot lua si varianta asta in calcul sau e prea putin posibila?

Link to comment
Share on other sites

Doar nu aveai in masina motorina de asta vara. In sezonul rece orice statie peco are motorina rezistenta la inghet pana la o anumita temperatura. Poti lua si asta in calcul dar daca zici ca oricum nu pornea foarte usor masina eu tot pompa o banuiesc. Cand incerci sa pornesti iese fum pe toba?
Link to comment
Share on other sites

Doar nu aveai in masina motorina de asta vara. In sezonul rece orice statie peco are motorina rezistenta la inghet pana la o anumita temperatura. Poti lua si asta in calcul dar daca zici ca oricum nu pornea foarte usor masina eu tot pompa o banuiesc. Cand incerci sa pornesti iese fum pe toba?

Acum doar invarte electromotorul si atat.

Cand pornea greu, da, scotea fum alb doar in secundele alea cand se chinuia sa porneasca.

 

Cat despre motorina, suntem in Romania :) vineri am chinuit sa pornesc t4 care avea tot motorina de asta normala si nu a vrut pana ce nu i-am pus peste motorina de iarna si dupa lungi chinuieli..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A stat in service la caldura 24 de ore, tot nu a pornit.

 

Au incercat cu spray, cat timp ii da cu spray porneste dar se opreste imediat cum nu ii mai da spray.

 

Motorina in filtru ii ajunge.

 

Pe tester avea eroare: regalare avans pompa injectie

 

Cred ca s-a dus pompa de tot.

Alte pareri?

 

Acum astept sa gasesc un mecanic bun pe injectie sa ma inteleg sa o duc in alt service.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Update.

 

Aseara masina a fost pornita. Astazi a pornit, totul normal.

Pentru asta mecanicul a schimbat niste conducte tur-retur si a aerisit injectoarele.

 

Deci acum totul e ok, si nu stiu ce sa mai inteleg din problema asta care momentan a trecut.

 

Mecaniul are o banuiala ca ar putea fi slabita pompa din rezervor si nu mai are puterea sa tina motorina sub presiune in instalatie atunci cand e masina oprita si de asta sa mai porneasca si mai greu cateodata...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Conductele ce leaga injectoarele intre ele si conducta care duce la injectoare (nu stiu exact din ce punct pleaca). Si mai poti schimba si altele, vezi si tu pe acolo cum si ce arata starea lor. Verifica si conductele impreuna cu racordurile lor de pe la filtrul de motorina.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
salut ..am si eu o problema cu pornirea ...am fost la service si mi-a zis ca e pompa ..am reconditionat-o am montat.o pe masina si tot nu porneste ...daca ii dau spray porneste si scoata f mult fum dak opresc sprayul moare ...invarte ca nebuna da nu vrea sa o ia deloc ....ce ar putea sa fie stie cineva ?? injectoarele au fost aerisite la presa si ele ...prin conducte baga motorina ...ce ar putea sa fie ??
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.