Jump to content

MG vs. BMW


DarKWavE

Recommended Posts

Mai baieti. Stiu ca e forum BMW...ma astept la raspunsuri dureroase. Dar cautand pe autovit am dat de MG. Mai exact MG ZR Coupe 1.8i 160C (16 valve) apx. 90.000 km. Intrebare... se merita sa fac schimb cu bimmerul meu (e46 316i - 1.9i - trapa, comenzi pe volan, pilot automat, geamur electrice fata, 108.000 km)? Nu stiu prea multe despre MG...de aia va intreb pe voi. Astept si eu totusi raspunsuri pertinente...si chiar daca fac schimbul asta ... promit ca bmw-ul va ramane masina mea de suflet si ca inca o sa mai apar pe aici :blink: .

 

Motivele pentru care as schimba... ceva km mai putini, o eventuala diferenta de pret pe care as lua-o, an mai bun, un look si mai sportiv, 160 cai putere fata de 105. As pierde BMW...asta cam spune tot, + comenzi pe volan, trapa, si ... the feeling.

 

Chiar am nevoie de sfaturi...dar macar nu ma faceti sa ma razgandesc din seara asta :) .

post-1454-1173126719_thumb.jpg

post-1454-1173126725_thumb.jpg

post-1454-1173126750_thumb.jpg

post-1454-1173126762_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu prea am ce sa compar la marcile astea

 

daca te hotarasti stiu pe cinva care vinde un mg galben ff misto tot 160 cp si fff bine intretinuta si cred ca are sub 100000....... nu prea stiu pretul dar daca te intereseaza, cauta-ma pe forum sau da-mi un PM

 

eu personal aleg BMW

MG e mai dinamic si mai shic, totusi

Link to comment
Share on other sites

nu prea am ce sa compar la marcile astea

 

daca te hotarasti stiu pe cinva care vinde un mg galben ff misto tot 160 cp si fff bine intretinuta si cred ca are sub 100000....... nu prea stiu pretul dar daca te intereseaza, cauta-ma pe forum sau da-mi un PM

 

eu personal aleg BMW

MG e mai dinamic si mai shic, totusi

202492[/snapback]

 

Merci frumos...ai pm.... astept inca pareri totushi :blink:

Link to comment
Share on other sites

dar nu stie nimeni ce "bube" au masinile astea? Piese de schimb se gasesc la ele? Service-uri exista?? etc....

202504[/snapback]

E Rover la baza, deci teoretic cam la fel de fiabile sunt si unde se repara un Rover acolo ai putea repara si un MG.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi fost macar amarastenia aia de TF as mai fi inteles... Arata intr-un fel in care merita sa faci schimbul atunci cand n-ai bani de Z4. Dar ca sa schimbi o limuzina din clasa premium pe o compacta... Ai da BMW-ul pe un Golf IV GTI? SI nici macar nu e comparatia potrivita... ca e mai mic ca un Golf. Nu mai vorbesc ca daca aveau succesul golfului nu dadeau faliment. Cred ca poti sa-l compari cu Punto Sporting... Si acum vine intrebarea: Ai schimba BMW cu Punto Sporting? NU mai spun nimic de stabilitatea pe viraj a BMW-lui pe care nu cred ca ZR-ul o are, si de faptul ca 316i fiind un motor nerfuit din fabrica (ca sa fie mai ieftin pentru neamtz la impozit avand in vedere ca aia e o tara civilizata care te taxeaza la cati HP ai nu la ce cilindree are motorul) poti lejer sa-l transformi macar in 318i (13 CP care nu sunt de ici de colo) scotand limitarea electronica de pe motor, ceea ce nu inseamna chiptuning, respectiv neafectand eventuala uzura a motorului...

 

P.S. Nu stiu cu cat se vinde asta, dar in Germania un ZR de 160 CP de 2002, cu kilometri putintei e vreo 7000. Am vazut inclusiv unul pe la 8500 care avea 23000km. BMW-ul tau inca se invarte in jur de 8500 spre 9000 la kilometrajul ala... (in Germania chiar)

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi fost macar amarastenia aia de TF as mai fi inteles... Arata intr-un fel in care merita sa faci schimbul atunci cand n-ai bani de Z4. Dar ca sa schimbi o limuzina din clasa premium pe o compacta... Ai da BMW-ul pe un Golf IV GTI?  SI nici macar nu e comparatia potrivita... ca e mai mic ca un Golf. Nu mai vorbesc ca daca aveau succesul golfului nu dadeau faliment. Cred ca poti sa-l compari cu Punto Sporting... Si acum vine intrebarea: Ai schimba BMW cu Punto Sporting? NU mai spun nimic de stabilitatea pe viraj a BMW-lui pe care nu cred ca ZR-ul o are, si de faptul ca 316i fiind un motor nerfuit din fabrica (ca sa fie mai ieftin pentru neamtz la impozit avand in vedere ca aia e o tara civilizata care te taxeaza la cati HP ai nu la ce cilindree are motorul) poti lejer sa-l transformi macar in 318i (13 CP care nu sunt de ici de colo) scotand limitarea electronica de pe motor, ceea ce nu inseamna chiptuning, respectiv neafectand eventuala uzura a motorului...

 

P.S. Nu stiu cu cat se vinde asta, dar in Germania un ZR de 160 CP de 2002, cu kilometri putintei e vreo 7000. Am vazut inclusiv unul pe la 8500 care avea 23000km.  BMW-ul tau inca se invarte in jur de 8500 spre 9000  la kilometrajul ala...  (in Germania chiar)

202655[/snapback]

 

 

Ok...m-ai convins...vedeti...nu trebuiau spuse prea multe :) I`ll stick to BMW :) Ne vedem la urmatoarea intalnire :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai evaziv puteai sa raspunzi?  :)

202647[/snapback]

Pai credeam ca se stie legenda ca masinile britanice sunt nefiabile.

Iar pentru o masina scoasa de pe linia de productie, inca mai gasesti piese, nu ar fi fost asta problema.

 

Ok...m-ai convins...vedeti...nu trebuiau spuse prea multe  :) I`ll stick to BMW  :) Ne vedem la urmatoarea intalnire  :blink:

202686[/snapback]

Iti dai seama ce fel o sa fii vazut de acum.. cel care a vrut sa dea bir cu fugitii :)

Link to comment
Share on other sites

Pai credeam ca se stie legenda ca masinile britanice sunt nefiabile.

Iar pentru o masina scoasa de pe linia de productie, inca mai gasesti piese, nu ar fi fost asta problema.

Iti dai seama ce fel o sa fii vazut de acum.. cel care a vrut sa dea bir cu fugitii :)

202732[/snapback]

 

:) Nu e cazul ... mai ramanea un bmw in proprietate :) Am intrebat doar informativ :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.