Jump to content

Recommended Posts

Tema asta e prea veche si oricum nu se ajunge niciunde, eu pot sa zic sincer, nu ma deranjeaza sa fac cu 120 ron 300 - 400 de km nu vad nici o bucurie sa platesc mai mult pentru o diferenta foarte mica de putere.

 

Topicul era deschis pe alta tema, daca poate omul sa isi mute instalatia. Fiecare instalatie e facuta pana la o anumita putere, inclusiv filtrul de gpl este pentru un anumit nr de kw, eu am avut un filtru subdimensionat, si daca schimbam viteza a treia pe GPL la 6700 cand luam piciorul de pe acceleratie mi se oprea motorul. Totul s-a rezolvat foarte simplu spre surprinderea mea cu un filtru mai mare.

 

Va las sa va certati si eu o sa fac linistit plinul la GPL.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

eu am o cunostiinta in Germania care de multi ani nu umbla decat cu mastodonti, toti pe GPL. acum trage de un s600 ceva V8, pt ca face naveta la servici. Merge zilnic cu 180-200 pe autostrada, tot timpu a avut cutie automata pt ca menajeaza motorul. Stie ca GPL-ul poate dauna motorului si de asta pune numai pe motoare mari pe care nu le tureaza de le ies ochii. Nu ca i-ar parea rau de ele, dar cu ultimele a facut cateva sute de mii de km cu fiecare. Daca ai un 4 litrii, nu trebuie sa o tii in 6000 de ture ca sa simti ca mergi cu masina.
Link to comment
Share on other sites

Repet: La cat a avans tehnologie pe segmentul GPL , trebuie sa fii un idiot sa crezi ca mai dauneaza motorului sau ca domnle nu mai trage ca inainte.

 

Presupun ca Boaksa nu a mers niciodata cu un GPL made in 2013 de spune acele grozavii. Si in plus nu inteleg de ce comenteaza, avand in vedere ca o arde cu batranele DIESEL. Si sunt convins ca in 330i+GPL in 5 ani investesc 1 sfert din banii care ii investesti tu in acel batran DIESEL (turbine,injectoare,ambreiaj,volanta,egr,tampoane....)

 

Si la fel , nu inteleg de ce mi-as lua DIESEL ptr luni-vineri si 330i ptr weekend? De ce sa nu simt placerea in fiecare zi? Sau cumva esti prea sarac sa iti permiti un BMW in adevaratul sens al cuvantului?

 

PS: Merg cu un BMW GPL de vreo 2 zile si sunt mega-extra-maxim surprins de potenta care o are , nu simti absolut nici o diferenta ... si mai presus de toate , nu huruie motorul a diesel :)

Edited by andualx
  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

asa eram si eu neincrezator in instalatiile gpl,acum lucrez la o firma care instaleaza gaz pe masini.acum mi am schimbat parerea despre gaz.

 

multi fac coincidenta cu instalatiile de gaz vechi

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Repet: La cat a avans tehnologie pe segmentul GPL , trebuie sa fii un idiot sa crezi ca mai dauneaza motorului sau ca domnle nu mai trage ca inainte.

 

Presupun ca Boaksa nu a mers niciodata cu un GPL made in 2013 de spune acele grozavii. Si in plus nu inteleg de ce comenteaza, avand in vedere ca o arde cu batranele DIESEL. Si sunt convins ca in 330i+GPL in 5 ani investesc 1 sfert din banii care ii investesti tu in acel batran DIESEL (turbine,injectoare,ambreiaj,volanta,egr,tampoane....)

 

Si la fel , nu inteleg de ce mi-as lua DIESEL ptr luni-vineri si 330i ptr weekend? De ce sa nu simt placerea in fiecare zi? Sau cumva esti prea sarac sa iti permiti un BMW in adevaratul sens al cuvantului?

 

PS: Merg cu un BMW GPL de vreo 2 zile si sunt mega-extra-maxim surprins de potenta care o are , nu simti absolut nici o diferenta ... si mai presus de toate , nu huruie motorul a diesel :)

 

 

besi ma cu gpl-ul tau

mai bine recunoaste tu ca nu iti permiti un diesel

tu de ce dracu comentezi daca ai mers pe gpl 2 zile? zici ca esti potent dar te satisfaci repede cu surogaturi, sa inteleg ca nu ai facut plinul niciodata inainte sa-ti montezi gpl-ul nu? suna frumos cand spui FULL nu? popcorm1.gif

  • Like 2
  • Downvote 16
Link to comment
Share on other sites

Prietene , BMW-ul cu gpl , e din mini-parcul meu auto, in care am 4 bmw-uri in momentul de fata, pe langa alte masini si am mers sa il testez mai mult. Crezi ca eu imi fac probleme de consum , sau de intretinere? Ai un comportament copilaresc .... nu stiu daca are rost sa mai purtam o discutie. Te rog nu imi mai raspunde , ca te faci te ras singur...
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ba, m-ati umplut de draci cu saraciile voastre de masini... Nici unu nu ruleaza ca un sef, io cand vreau sa ma simt valoros schimb de pe gaz pe benzina si merg asa o luna intreaga numa in talpa...vai de mine, moare baiatu de la pompa cand ma vede ca ma stie...zice sefu, ce bagam azi ? si gaz si benzina ? Si io ii raspund: bagam doar benzina, gaz mai am.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

vb frumos atunci, sau crezi ca daca iti permiti 4 bmw-uri ai dreptul sa faci prosti sau saracii pe altii? tu te faci de ras prin comportamentul tau de stii tu ce

Boaska, iti mai spun atat si cu asta sper sa incheiem aceasta discutie.

 

1.Tu ai inceput sa ma jignesti primul , eu doar ti-am raspuns ca atare. Nu mi-am permis sa te jignesc, mi-ai spus ca nu fac fata unui DIESEL si ti-am raspuns, clar si concis (desi aceea fraza era generala, se refera la toti posesorii de diesel care comenteaza la GPL) si anume de ce sa nu simt placerea unui BMW benzinar zilnic? pentru ca tu ai spus ca un 330i e ptr weekend, DIESELUL e ptr VW prietene... in viziunea mea.

 

2. Nu imi permit 4 bmw-uri personale. Am un mini-parc auto in care printre altele se afla si aceste 4 bmw-uri.

 

3. Cat despre cine s-a facut de ras.... uita-te te rog la "Like-urile" posturilor tale...si ale mele. Ia zi cine e pe minus?

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

besi ma cu gpl-ul tau

@BOASKA, ia vezi tu cat mai e pretul la GPL... si spune-ne peste vreo 5 zile, asa. :bye:

 

nu te-a jignit nimeni si nici nu te-a injurat, ca sa folosesti astfel de limbaj.

 

daca nu poti purta o discutie civilizata, cu argumente logice, si incepi sa arunci cu invective, mai bine stai in banca ta... :excl:

Link to comment
Share on other sites

Repet: La cat a avans tehnologie pe segmentul GPL , trebuie sa fii un idiot sa crezi ca mai dauneaza motorului sau ca domnle nu mai trage ca inainte.

 

Presupun ca Boaksa nu a mers niciodata cu un GPL made in 2013 de spune acele grozavii. Si in plus nu inteleg de ce comenteaza, avand in vedere ca o arde cu batranele DIESEL. Si sunt convins ca in 330i+GPL in 5 ani investesc 1 sfert din banii care ii investesti tu in acel batran DIESEL (turbine,injectoare,ambreiaj,volanta,egr,tampoane....)

 

Si la fel , nu inteleg de ce mi-as lua DIESEL ptr luni-vineri si 330i ptr weekend? De ce sa nu simt placerea in fiecare zi? Sau cumva esti prea sarac sa iti permiti un BMW in adevaratul sens al cuvantului?

 

PS: Merg cu un BMW GPL de vreo 2 zile si sunt mega-extra-maxim surprins de potenta care o are , nu simti absolut nici o diferenta ... si mai presus de toate , nu huruie motorul a diesel :)

 

trebuie sa fii foarte prost sa crezi ca orice tehnologie de injectie a gpl-ului in admisie va functiona la fel de bine cum functioneaza masina din fabrica, pentru ca doar unele modele au separat bidon de ulei, si pentru ca scrie chiar si in manualele de utilizare sa nu treci peste 5000rpm, deci daca la 5000rpm deja se mananca supapele ma gandesc ca si la regimuri de 4000-4500 nu ii va fi foarte bine motorului.....

 

andalux ...presupun ca nu ai mers niciodata cu un diesel in stare buna, si de altfel stai foarte prost la multe capitole cum ar fi de exemplu matematica, la tine un diesel care merge cu 80e aprox 1000km este de 5 ori mai scump decat un benzinar de 3000, vorbesti de investitii de mii de euro de parca dieselul o sa fie cel mai rabla din romania si aia pe benzinica noua cu 0 km, vorbesti de abreiaje, volante si altele de parca 330 nu are nici o problema de genul, cum de altfel nu intelegi ca daca nu ai bani de benzina nu ai bani nici sa intretii un 330, cum de altfel nu intelgi nici ca un 330cc de weekend este o masina frumoasa si valoroasa pe care poti sa iei si ceva bani la vanzare daca ai grija de ea, ceea ce ma indoiesc ptr una cocarjata de km pe gaz...

 

daca ai probleme de concentrare din diverse motive gen rontait de diesel etc si uiti lucruri-cheile prin portbagaj si pe urma cauti tutoriale cum sa spargi incuietoarea la bmw du-te fratica la doctor, ia lecitina, daca ai 40 de posturi pe forum si faci curat in bmw-uri nu inseamana ca iti permiti mai multe decat altii, si chiar daca modestia este binevenita si apreciata, asa ca nu mai judeca oamenii doar prin prisma banilor, si nu iti poti aduce nici o contributie la minusurile mele, sunt pentru ca am vorbit urat si nu pentru ca ti-ai fi adus tu vreun aport, pur si simplu m-am enervat

 

 

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Instalatia nu sare pe benzina daca treci de 4000rpm? Sau ma rog, daca e setata cum trebuie.

 

Nu putem generaliza, exista si motoare pe benzina proaste, si diesele bune. Singura problema e ca la BMW dieselul a fost in ultimii 10-15 ani problematic, de acolo ideea ca orice defectiune iti da o gaura colosala in buzunar.

Link to comment
Share on other sites

Singura problema e ca la BMW dieselul a fost in ultimii 10-15 ani problematic, de acolo ideea ca orice defectiune iti da o gaura colosala in buzunar.

Chiar problematic nu as spune. KM sunt manariti la greu si intretinute nu tocmai corespunzator. Poti spune ca sunt niste motoare mai pretentioase (au si CP mai multi decat grupul VAG din aceelasi an de fabricatie, deci s-ar justifica de ce sunt mai pretentioase).

 

Si mai e o vorba, cum iti e norocul, poti sa o iei de noua si sa ai probleme cu ea. Poti sa o iei second si sa nu bagi nici un ban in ea (probabil baga urmatorul proprietar).

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

deja vad ca sunt mandri proprietari de diesel care baga 70% motorina 30% ulei, deci gpl e lucs fata de untdelemn de la bunica.

 

aia ca 4000-4500 mananca supape e logic, nu e ca si cum pe benzina mers constant la turele alea nu mananca, ( poti s-o setezi sa treaca pe benzina la orice turatie apropo), mie sincer la mers in oras mi se pare de n ori mai misto gpl decat diesel. cum la fel mi se pare mai misto diesel decat motoarele subnutrite pe benzina/gpl la drum lung. fiecare marie cu a ei palarie.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@ jeezy Ma refeream si la motoarele cu problema la distributie... Ma rog, daca ai ghinionul sa se rupa si sa iti fie si iesita din garantie...

 

Pe de alta parte am un prieten cu un e46 320d luat la 80000km reali, merge f bine si acum, are vreo 120-130.000. Daca il vinde nu-l crede nimeni ca are km reali. Sunt o gramada de proprietari, care mai de care, el are diesel si merge si destul de putin.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

@ jeezy Ma refeream si la motoarele cu problema la distributie... Ma rog, daca ai ghinionul sa se rupa si sa iti fie si iesita din garantie...

Sunt convins ca te refereai si la N47 insa sunt cazuri si cazuri. Unii au trecut de 200.000km fara sa schimbe distributia, altii nu au avut norocul asta.

 

Da, nu e cel mai reusit motor ca durabilitate, insa are si el avantajele lui: e mai usor, consuma mai putin, e o evolutie. Nu foarte fericita dpdv al distributiei, insa unii sunt foarte multumiti de N47.

Link to comment
Share on other sites

Mai nou imi urmaresti posturile? ...... hahahahahahhahahahahahaha ma tavalesc pe jos de ras

 

Eu cand imi cumpar masina personala, nu ma gandesc sa o vand bine.... ci sa ma bucur de placerile care le ofera la potential maxim.

Chiar azi am mers cu un 530D 2012... o fi in sare buna? zi-mi tu , ca vad ca in fiecare post iti dai cu parerea si stii ce fac si ce fel sunt , si cati bani am sau nu am, de cate ori imi fac plinul la masina de cate ori opresc motorul, cu ce masini merg sau nu, cati km am facuti la volan si cati in dreapta....da in absolut fiecare post mi-ai spus ce fac eu... ma obosesti prietene.

 

Judec oamenii cum vrea .... mea , mai bine ne intalnim si discutam, ar fi mai comod nu are rost sa imi pierd timpul aici inutil cu tine...

 

PS: Am mai facut un post...cate am acuma secretaro?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@andualx si @BOASKA, relaxati-va :excl:

 

va contraziceti pe un domeniu in care ambii aveti argumente PRO si CONTRA la fel de slabe/puternice

 

fiecare face cum vrea, daca unul vrea sa bea doar Pepsi, nu o sa il convingi niciodata sa bea doar Coca-Cola

 

statistic vorbind o instaltie de gaz secventiala setata corect comuta pe benzina la turatii care depasesc cuplul maxim, asa ca nu va mai agitati... si nu va mai urmariti postarile, altfel primiti suspend pentru flame

Link to comment
Share on other sites

BOASKA: ai si ceva argumente fondate impotriva GPL-ului sau vrei doar sa ne arati ce mandru esti de dieselul tau? sunt destui producatori auto care au pus GPL pe masini din fabrica si multi altii li se alatura, inclusiv guvernele civilizate incurajeaza consumul de GPL prin diverse reduceri de impozite, money-back, accize mai mici sau inexistente.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.