Jump to content

injector problema ?


bmwk

Recommended Posts

Problema e altcumva, face aproape zilnic asa pt ca ea tot incearca sa faca regenerarea si nu poate din cauza bujiei arse, asa mi-a explicat el si bineinteles ca daca totul e okei la motor isi face regenerare odata la nustiu cat timp, nu zilnic, dar acum probabil tot incearca la un interval de km... Asta mi-a explicat el

 

Am uitat sa mentionez, la el pe tester mi-a dat eroare la filtru de particule, cum ca incearca sa isi faca regenerare si nu poate

 

Sper sa nu investesc o gramada de bani in ea si tot asa sa mearga..

 

Eu am trei bujii arse si isi face regenerarea.

Tu stii ca regenerarea filtrului se executa doar daca implinesti anumite conditii?De exemplu trebuie sa ai mai mult de 10,12l de motorina in rezervor,trebuie ca apa sa fie la 90°C,trebuie sa ai cel putin 90km/h(parca asa)

LE: Ai rezolvat problema de atunci?

Edited by 9iuli
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

``baraitu`` ala se aude a fi gen un plastic care nu`i prins bine undeva ... de la vibratie, doar la relanti se aude daca accelerez un pic dispare ! Ma tot chinui sa identific zgomotul dar nu reusesc :(

 

iti trepideaza la relanti si porneste si cam urat

nu vreau sa spun neaparat ca ai aceeasi problema ca si in cazul meu

dar simptomele sunt identice, si eu m-am chinuit sa depistez sgomotul care si eu credeam ca vine de la un plastic

Link to comment
Share on other sites

A folosit sau foloseste careva acest aditiv ? Exista o schimbare ?Ajuta la ceva ? Multumesc !

 

Eu am tot folosit aditivul BMW. Nu pot sa-ti spun exact daca s-a schimbat ceva in bine, neavand nici o problema cu zgomote, vibratii nici inainte de a turna aditivul in rezervor. Fiind un produs ce se vinde in reprezentantele BMW, inseamna ca-i testat de ei si ceva bine face.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutari !

 

A mai reusit careva sa de`a de capat la problema cu oscilatiile, bmwk, belitutz ?

 

Eu am folosit si aditivul ala ce`i drept exista o schimbare in mai bine..dar tot persista vibratii si oscilatii la turometru !

 

Care aveti motorul N47 am o curiozitate..daca dati capacul de plastic al motorului se aude in tzacanit asa ascutit asemanator secundarului de ceas ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A mea oscileaza turometru si in acelasi timp tremura un pic la pornire masina...si daca merg sub 1500 ture cand e motorul rece am sesizat ca merge in suturi masina eu tinand piciorul pe acceleractie constant !

 

Pe tester cand vrea sa verifice valorile la pompa imi apare imediat check in bord cu FUEL PUMP si imediat eroarea : 4BDA - DDE: Fuel Pre-Supply Control

Link to comment
Share on other sites

- Senzor presiune gaze esapament inainte de filtrul de particule (4010)

- Senzor presiune gaze esapament (4D00)

- Bujie incandescenta cilindru 3 (4A44)

-Codare camp specific/caracteristic (asta ar fi Senzorul MAP)

 

Senzorul Map l-am curatat(ramane oscilatia) , urmeaza sa o pun iar pe tester.

Edited by VladTz
Link to comment
Share on other sites

41BB - DDE: Exhaust backpressure sensor

 

Asta imi da si mie pe tester la eroare ! Nu`i aceeasi eroare cu prima de la tine cumva ?

 

Incearca cand e motorul rece sa mergi undeva in treapta a 2 la 1800 de ture..nu iti merge suturi (intrerupt) ?

 

P.S: De la bujie nu`i ca asa imi dadea si mie am schimbat si oscilatia tot a existat !

Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am ales sa repostez aici deoarece initial m-a indrumat cineva ca oscilatia de la relanti cand e motorul rece se poate sa fie de la distributie..Ieri am facut un test cu rheingold la injectoare dupa ce am am mers ceva cu masina prin oras, toate valorile erau sub 1 si -1... cel mai mare era cilindrul 1 care avea intre 0-7 si 0-9 cu motorul incintat la relanti, daca acceleram pe loc se duceau aproape toate pe 0, dar mi-a spus cineva ca nu e relevant decat atunci cand e la relanti.

 

Problema o aveam cam de 5-6 luni si anume o oscilatie din cand in cand la relanti dimineata , dura 1-2 secunde maxim, dar in ultimele 2 dimineti a tinut cam 2 minute, am facut o filmare nu stiu daca se aude sau se vede, dar se simte cum te zguduie in toata masina si la fie smucitura se balbaie motorul.

 

Cineva mi-a spus sa fac un test la inject cu rheingold dimineata deoarece poate fie o diferenta de 180G si........asa a fost din cate vad eu, cum am pornit masina mi-a dat valori mari pe injectoare 1-2 si pe injectorul nr 1 mi-a dat la pornire 3.2...dupa a mai scazut, dar cat e filmuletul el sta la 2+...

 

Parerea mea este ca sigur are o problema injectorul de pe cilindrul nr.1...Ce parere aveti voi?

 

My link (poza inject)

 

My link (poza inject)

 

Testul mi-a indicat ca ar fi ok injectoarele...dar clar cel putin acel injector nu e ok.Pe telefon nu se vedea-auzea nimic, dar pe youtube clar se aude de pe la 0:15 incolo tot filmuletul.

 

 

si filmuletul cu injectoarele

 

 

Cilindrul 3 cred ca incearca sa corecteze dupa cilindrul 1 si de aia e crescut si el, dar cred ca doar 1 este problema.

 

Edit: am vazut odata la un A6 a fost pastila de la injector sparta si exact asa facea...eu am asa ceva, e posibil?

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil scapa motorina un injector la rece si celelalte compenseaza. Am avut un e90 320d care tot asa tremura la rece 1-2 secunde dupa care isi revine. In sarcina corectia era aproape zero dar la relanti crestea la 1.9 . Daca ai bani de investit iti recomand sa le schimbi pe toate 4 gasesti pe ebay injectoare reconditionate la 150 euro bucata + trebuie trimise retur injectoarele tale.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da...dar la pornire daca va uitati la poza de la finalul testului iti arata care au fost cele mai proaste valori pe durata testului, acestea fiind exact la pornire cele de jos:

 

 

injector 1: 3.2

injector 3:-2.4

injector 4:-1.8

injector 2: 2.2

 

Dupa 10-20 secunde incep sa se regleze si anume injectoarele 2-4 scad sub 1 ajung pe la 0.5 -1, iar cateodata cilindrul 3 scade si el sub 1, dar cand creste peste valoarea 2.0 cilindrul 1, cilindrul 3 incearca sa corecteze si creste si el desi cred ca cilindrul 3 nu are probleme.

 

Maine la munca am vorbit cu baietii sa facem testul de injectoare cu borcanele cu returul, dupa daca este sa incercam sa schimbam oringurile sus-jos si sa vedem care ar face clar probleme. Dupa le-as trimite la Zalau, mi-a spus un coleg de pe forum de cineva de acolo ca le-ar reconditiona cu garantie. Le-as cumpara de la second...dar sincer din ce am vorbit la telefon pana acum exista 60% sanse sa fie proaste...am inteles ca la reconditionat ti le verifica si vede care e problema, pe parte mecanica-electrica si schimba..

 

Voi ce parere aveti? e ok cum vreau sa fac?

 

Nu prea le-as trimite pe toate deoarece toate o sa aiba "probleme" daca intelegeti ce zic... as trimite doar pe cele 2 , dar maine la munca ma sfatuiesc si cu baietii mei si vedem.Va tin la curent...mai ales pentru cine a avut si are oscilatia respectiva, m-am mai linistit acuma SINCER cand am vazut de unde problema respectiva.

 

In caz de reconditionare trebuie sa fac vreo recalibrare cu rheingold sau nu? sa incerc o reecalibrare pe aceleasi valori dupa ce le verific eventual dupa ce schimb oringurile?

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prima oara fac asta... si anume testul de injectoare, vad care face figuri si dupa le trimit la zalau la verificat-reconditionat pe care mi se pare ca fac figuri..eu as trimite decat 1-3 dar testul de maine o sa imi confirme.

 

Recalibrare ce inseamna? Eu am gasit pe youtube un video in rheingold unde sunt niste valori la injectoare si dupa cand dai sa le recalibrezi cred ca baga aceleasi valori, asta inseamna? Se poate decalibra injectorul daca il reconditionez? O sa-i intreb si pe cei de la zalau care se ocupa sa vad ce zic..din ce am inteles undeva la 250-400 lei/injector ar fi reconditionarea cu garantie parca 6 luni.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.