Jump to content

injector problema ?


bmwk

Recommended Posts

Se desface injectorul si se curata(sigur ai depuneri sau duza infundata) de preferat cu ultrasunete dupa care se verifica/recalibreaza dupa caz(au aparate speciale pentru asta nu o faci tu din rheingold).De obicei o faci pentru toate injectoarele nu pentru 1-2.

Fara sa fac reclama, ceva de genul:http://www.serviceinjectoare.ro/

Si cand desfaci injectoarele cureti si galeria,ca tot o dai jos.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Deci...am facut testul de injectoare, verdictul a fost sa le trimit pe toate 4 la zalau. Domnul de la firma respectiva a spus ca daca vreau ceva mai sanatos si profi ar fi sa schimb duzele la injectoarele care au probleme ceea ce ar fi mai scump. Normal reconditionarea lor este undeva la 200-300 lei/ bucata mi-a spus. Injectoarele sunt Piezo Bosch si nu se da galeria jos ca la motoarele mai vechi, se da capacul motor jos, se scoate "rampa" care intra pe ele si dupa 1 surub desfacut la fiecare injector si aia e.

 

M-am gandit la un buget "maxim" unde sa ma duca... daca doar 1-2 sunt duse sunt dispus sa schimb duzele daca ma incadrez in bugetul respectiv..6 luni garantie am pe lucrare.Am comandat saibele alea de pe langa capul pistonului, 25 lei bucata pe OE si oring-urile cele mici de deasupra 15 lei(toate 4).Daca totul merge conform planului meu, maine ajung injectoarele la el-> le verifica, imi spune ce au-> maxim joi sa fie gata si trimise iar vineri sa le primesc.Sper sa fie cu vesti bune...am inteles ca eu numai trebuie sa fac nimic, le recalibreaza si face totul acolo, eu doar le pun pe masina si atat.

 

Am pus niste poze. Va tin la curent

 

Precizez ca saibele respective sunt "sudate" acolo in rugina.M-am speriat prima oara cand am vazut atata rugina, dar baietii mi-au spus ca nu are treaba cu mersul lor.Oricum nu o sa dorm linistit si nu o sa stau linistit pana nu vad ca e totul ok.M-am gandit si la varianta cu dezmembrarile, dar cred ca intram intr-un cerc vicios... si nu isi avea rostul, eu am mai dat bani pentru verificari la injectoare cand nu aveam testerul si au iesit "impecabile", problema a fost ca masina cu motorul incins.Am mai invatat ceva nu ma gandeam sa fie diferenta atat de mare intre cald-rece (multumesc Kenbobo)

 

calinus uita-te la video-uri ca am postat mai sus... oscileaza destul de mult, dar la pornire toate pleaca de pe la 1.5-2 (+,-) si dupa incet incet restul se regleaza si foarte rau ramane doar injetorul nr 1 care dupa ce se incalzeste masina maxim ajunge si el pe la 0.8-0.9

post-77153-0-19520400-1476125377_thumb.jpg

post-77153-0-31164600-1476125391_thumb.jpg

post-77153-0-04079000-1476125396_thumb.jpg

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi au ajuns injectoarele la Zalau, omul mi-a spus ca sunt decalibrate toate din ele, maine le desface sa vada ce gaseste. Initial a gresit deoarece a crezut ca sunt injectoare magnetice sau ceva de genul , eu stiam ca sunt piezo bosch, el a spus ca a crezut ca am E60 mai vechi din 2005-2006 si ca la astea noi nu se schimba duzele, intr-un fel din ce a spus am dedus ca astea s-ar repara orice ar avea din reconditionare fata de alea mai vechi care daca au nu stiu ce probleme trebuie schimbate diuzele.

 

Deci maine le-ar reconditiona 400 lei+ TVA/bucata si mi le-ar si trimite, ar fi perfect sa le primesc vineri sa le montez sa vad cum merge masina. 200-300 lei mi-a zis initial pentru cele vechi.

 

Va tin la curent!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutari !

...nu as vrea sa te descurajez, stii ca am si eu aceeasi problema care observ ca inca persista in aceeasi masura ca la tine..am sunat la o firma specializata pe reconditionari injectoare etc..si mi a spus clar ca injectoarele Piezo nu se pot reconditiona..nicaieri in tara ! Si m a avertizat ca cine imi spune acest lucru este doar o minciuna...ceea ce se poate face e doar depistarea celor defecte ! Oricum..astept concluzia operatiei !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cine ma indrumat acolo este colegul Kenbobo care mi-a spus ca a trimis destule masini acolo printre care si a lui si s-au reparat toate...desigur se poate ca niciuna din acelea sa nu fi avut injectoare piezo bosch.Eu zic ca cel care ti-a spus aia te-a mintit deoarece el nu face pentru ca nu stie...am vorbit cu mai multi, era si la craiova si la bacau, uita-te pe google. Si da stiam ca sunt mai scumpe piezo bosch ca cele normale deoarece am citit peste tot inclusiv la alte firme.

Nu ma descurajezi...la asta chiar nu imi fac griji, adica sunt sigur ca se pot reconditiona injectoarele piezo bosch, numai ca o fi o operatiune mai dificila deoarece nu se pot schimba duzele la ele. Sincer nu am intrebat exact ce le-a facut, m-a sunat astazi mi-au spus ca le-a calibrat, le-au desfacut, le-au refacut si sunt perfecte perfecte, la ora 15:00 miercuri i-au ajuns si la 12:00 joi (astazi) au fost gata cu tot cu verificari-reconditionare, imi da factura pe lucrare cu garantie 6 luni si m-a avertizat ca daca masina o sa faca la fel inseamna ca am probleme la motor (am dedus ca la cilindrii se refera), i-am spus ca masina nu are niciun fel de problema si doar mi-a spus deoarece au fost cazuri cand s-au reconditionat injectoarele desi simptomele erau de la alte probleme.

Omul de la firma respectiva nu este prea sociabil sa spun asa, nu prea i place sa de-a detalii, mi-a si spus ca mai putina vorba si mai multe fapte, l-am inteles, acum astept sa vad faptele. Sincer am mers doar pe recomandarea lui Kenbobo care mi-a zis ca i-a trimis multe masini si le-a rezolvat pe toate.

 

 

Sa nu fac reclama uita-te tu pe google sa vezi ca sunt destule firme care reconditioneaza injectoare Piezo Bosch. Maine ar trebui sa-mi ajunga (sper), cum le-am montat si fac probele necesare o sa postez aici, o sa pun rheingold sa vad valorile cum o pornesc, o scot si la un drum mai lung, etc.

 

Urati-mi bafta! Cred ca am imbatranit cativa ani pentru problema asta care a aparut, nu e cine stie ce chestie..am alta masina a mea cu care sa ma deplasez insa am murit cand am vazuto in fiecare zi la munca in parcare.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multa bafta !! Nu contest nimic din ceea ce afirmi...dar ma indoiesc ca m`ar fi refuzat ! Era mai simplu cum face toata lumea sa`ti ia banu si dupa sa primesti un ``shut in fund`` ! Dar..doamne ajuta ! ;)

 

 

P.S Chestia aia de pe display cu V = xxx cum o poti activa !? Cu ce program ?!

Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Iti tin pumnii, sa faci test pentru corectii, ar trebui sa fie pe 0 :) Sa ne spui si cat a costat...

 

Mersi mult de tot chitsro! Am niste emotii si niste ganduri de nu stiu daca o sa adorm, nu stiu de ce! :))

Nu prea cred ca o sa fie pe 0, cred ca nici la masina cu 0 km nu sunt pe 0...dar macar sa nu-mi mai porneasca pe la 2-3+ toate si dupa sa stea la 1.5-2-3 cateva minute.

De costat iti spun de acuma 1920 lei (400 lei+ tva/bucata) si a zis ca imi face o reducere, dar nu ma astept la mai putin de 1850 lei deci...destui de multi bani, bugetul planificat dupa capul meu chiar si in caz de trebuia schimbata vreo diuza( in cazul injectoarelor mai vechi) ma ducea in maxim 1500, dar...asta e! Totul ca sa mearga masina bine!

casco luna asta 1365 lei, pe 8 noiembrie inca 1000 lei placutele si ce am schimbat acum o sapt+ ca trebuie sa vad si la frana de mana ce problema e, ori s-a desprins sau sa rupt cablul.

 

Luc89

Sper sa fie ok la mine...deoarece ma astept sincer la orice si daca este totul ok o sa-ti recomand sa te duci la el!

NCS expert, carly... daca ai un cablu obd si un android care sa mearga bine te ajut eu.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut colegi!

 

Astazi am pus injectoarele pe masina. Pe scurt masina a pornit mai greu (cred ca era normal), acum porneste ca inainte adica la sfert, dar cand a pornit nu au existat trepidatii sau altceva, dupa ce am pus testerul cam dupa 3 minute aveam pe toate cam 0.1-0.7 ...pe cand atunci am avut 2.0-3.0+ pe toate la rece. Injectorul 1 si 3 mai fluctua pe la 0.6-0.7, dar numai rompaie deloc, va rog sa ma credeti ca se aude motorul extraordinar de frumos dupa aceasta operatie, si cand il pornesti si cand il opresti si cand o turezi imediat la rece nu se mai aud injectoarele deloc! Acum imi dau seama cat de urat rompaiau uneori la rece cand accelerai. Cu reducere au fost 1770 lei cu garantie 6 luni (cu factura).Consumul trebuie sa-l vad, il aveam putin cam mare desi nu ma interesat si nu ma intereseaza cat consuma, dar ca idee a crescut ceva in ultimul timp, o sa vad acuma cat este.

Testul de injectoare arata la final cele mai proaste valori care au aparut in timpul testului, iar pe cilindrii 2-4 aparea 0.0 :)) desi am vazut clar 0.1-0.2 la un moment dat in mers in timpul testului.

Recomand pe cei de la Zalau in caz de are cineva nevoie, deci ai cuvantul meu Luc ca se reconditioneaza injectoarele piezo bosch in proportie de 95% deoarece ele se repara doar prin reconditionare (calibrare, curatare) pentru ca la aceste injectoare nu se pot inlocui duzele.

 

Ca o alternativa pentru ce aveti o problema ca a mea, incercati sa cumparati oringurile mici de sus + saibele alea de jos si sa le inlocuiti, la mine au gresit baietii la service deoarece initial mi-au bagat injectoarele fara sa-mi curete acolo, iar cand l-am scos pe unul inapoi era plin de "smoala", exact ca un namol..iar intr-un loc chiar am gasit bucati dure de ceva negru, pur si simplu bucati foarte tari impreuna cu "smoala" aia, am bagat cu surubelnita cu o carpa si cu compresor am dat acolo pana nu sa mai vazut nimic. Saibele de la duza injectorului erau sudate de rugina acolo, mi le-a dat jos cand le-a reconditionat deci puteti incerca sa faceti asta si poate se rezolva mai ieftin. La mine saibele si oringurile pe OE au fost 110-120 lei toate.

 

Edit: Imi pare rau ca nu am mai facut filmare sau poze ceva, o sa fac cand am timp niste poze si o filmare la rece.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Filmare inainte am...daca te uiti in topicul asta o gasesti cu filmare cu injectoarele si cum se "balbaie" motorul inclusiv poze...mai trebui sa fac acum si cu ele reconditionate.Iti dai seama ca numai filmari nu am avut in cap zilele astea...o vazui ca merge si o lasai in pace pana plecai cu alta treaba, dar o fac ca sa vedeti diferenta la rece la valori, inclusiv cum sunt si la cald, desi acum la rece sunt mai bune decat le aveam la cald inainte si erau foarte bune la cald inainte de reconditionare!
Link to comment
Share on other sites

1700 de ron, nu e f mult, sa te bucuri de masina. Sper ca nu ai uitat sa codezi injectoarele, sau daca le-ai pus in aceeasi ordine nu este nevoie ...

Eu am avut doar unul care ajungea la compensare 2 la rece, dupa ce le-am schimbat sunt toate sub 1.. dar ma bate si pe mine gandul sa le scot si sa le curat macar...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie recodate injectoarele, le calibreaza el de acolo, iar valorile(codarile) din rheingold raman aceleasi, doar ca trebuie sa le pui in aceeasi ordine, au coduri pe ele diferite si oricum le-am insemnat pe fiecare cum sunt sa nu le incurc.

Daca vrei sa faci ceva, poti sa faci ce ti-am zis eu mai sus, mai rau nu ai cum sa faci ci doar mai bine. Capetele de la injectoare, adica diuzele erau impecabile, baietii de la munca se gandeau ca mi le-a schimbat, straluceau si nu aveau urme de frecare sau ceva, acum vazut si eu ce aveau pe ele inainte ma uitai in pozele dinainte sa le trimit.

 

1700 ron ca sa fie perfecte 4 injectoare nu este deloc mult, dar imi era teama sa nu dau degeaba banii astia, oricum o sa le verific din cand in cand sa vedem cum se comporta in timp. Nu o sa mai bag motorina de la petrom-omv, asa bagam inainte de-a scumpa, o sa bag evo diesel de la mol.

Link to comment
Share on other sites

Adevarat...din cauza ca am laudato atata!:))

Asta e ce sa fac... masina a fost foarte intretinuta si este in continuare...ti-am zis in afara de 1 senzor, releu bujii,fulie si aceste injectoare nu au fost alte probleme la masina, ca vreau eu sa schimb una si alta sa fiu sigur e altceva. Masina asta nu am de gand sa o dau sincer...sper sa ma ajute dumnezeu sa o tin cat de mult pot.Nu sunt genul sa schimbe masinile doar ca se invechesc, stiu cum e sa cumperi masina de 11.000 si acuma sa numai faca nici 2.000.

 

Edit: da...nu pun la suflet comentariul respectiv deoarece nu este chiar adevarat, totusi cum mi-a spus cineva cand m-am enervat saptamana asta, e masina second-hand, este posibil sa se duca injectoarele, se repara sau se schimba si asta e.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

WIN60 ma bucur ca ai rezolvat problema...m ai pus si pe mine deja pe ganduri avand in vedere ca deja a venit frigu si cand o pornesc simt cum ma vibreaza asa..inclusiv schimbatorul vibreaza vizibil timp de max 1 minut..

Si curios totusi daca zici ca vrei sa faci un video..sa vezi daca iei capacul de plastic..se mai aude sunetul ala de clopotei ?

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Am scoso din nou la o tura de 60 km, nu am luat laptop-ul cu mine sa vad valorile la cald, dar maine cand ma trezesc vreau sa le verific din nou sa vad cum sunt la rece si atunci sa fac si filmarea care ma rugat Luc sa o fac, de asemenea o sa fac o filmare si cu ele cu motorul incintat.
Link to comment
Share on other sites

E bine ca ai rezolvat problema onorabil, fierul e fier te lasa indiferent de vechime, plang altii cu ele dupa ce ias din garantie, generatiile noi sunt din ce in ce mai sensibile. N6 red ca sunt concludente valorile la rece, doar daca le compari cu valorile vechi pana sa le reconditionezi. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Pai treaba este ca injectoarele se verifica daca sunt bune doar la rece, nu conteaza cum sunt la cald...tocmai de aia ca eu prima oara le-am verificat la cald si erau foarte bune, dar dimineata cand o porneam tremura si nu mergea rotund asa ca am pus testerul si la pornire pe toate am avut peste 2.0, iar pe injectorul unu am avut si 3.4 valoare... incet incet se mai reglau si se duceau sub 1, dar injectorul 1 ramanea pe la 2-2.5.

 

Dupa ce a stat masina 5 zile nepornita afara, cand mi-au ajuns injectoarele si le-am montat, mi-a pornit fara trepidatii, iar valorile la injectoare erau ceva de genul

 

1. 0.7

2. 0.7

3. 0.2

4. 0.1

 

La cald ar fi si mai bune, dar am zis ca fac si filmari ca sa am si inainte de reconditionare si dupa.

Ca idee pe drumul respectiv de 60 km facut acuma cu mers 80-100 km/h in vitezele 4-5 am avut consum de 4.3.

Link to comment
Share on other sites

Da...din pacate astazi dimineata masina mi-a tremurat la fel ca inainte sa le trimit. Am accelerat usor sa vad daca mai rompaie, motorul se aude frumos, injectoarele numai rompaie insa tremura masina cam 1-2 minute, la ce am gasit acolo inauntru cand am curatat inainte sa le bag inapoi imi e sa nu fi avut ghinion de vreo motorina foarte proasta, o sa vreau sa o termin cat mai repede, mai am cam 450 km de mers cu asta si dupa sa bag de la mol evo diesel.

Nu inteleg de ce nu mi-a facut atunci dupa ce le-am montat pe masina si imi face de abia acuma.

Atasez niste video facut azi dimineata cand tremura, la capacul motorului pentru colegul Luc si un video acuma dupa ce am incintat motorul. Sunt foarte bune cand este motorul incintat insa la rece sunt iarasi mari 1-2-3 minute pana se regleaza sub 1.Oricum acum numai este injectorul 1 cu valoare mare ci injectoarele nr 3 si 4 la rece.

Nu regret reconditionarea lor deoarece numai caraie cand accelerezi si clar cand am pornit masina dimineata sa-i pun injectoarele dupa 5 zile in care a stat a pornit fara probleme, fara sa tremure sau altceva, deci au avut ceva, dar mai este o problema...suspectez motorina pana scap de asta din rezervor si pun alta. Asta e, daca nu o las asa si gata numai ma stresez ca ma imbolnavesc.

 

Atasat cele 3 filmari.

 

Ca idee dupa test mi-a dat ceva de genul ca am o problema la injectoarele x si x si imi scria jos ca ori compresia e de vina, ori clipsurile de la injectoare ori nu stiu ce, lucru care inainte nu mi la dat cand am facut filmarea dimineata.

M-am gandit la mai multe variante, ca poate nu le-am pus bine sau altceva...dar atunci nu aveau voie sa mearga bine imediat dupa 5 minute, chiar nu inteleg sa mearga bine la rece sa fie totul ok si dupa 2 zile sa faca iarasi probleme doar la rece, macar daca ar face si la cald si la rece ai stii o treaba.

 

(la rece)

 

(la cald)

 

(pentru colegul Luc)

 

 

Edit: uitandu-ma la filmarea veche si la poza veche, au fost mai proaste acum valorile la unele injectoare decat inainte de reconditionare desi la finalul testului scria "injectors ok".Pana mea...O sa revin cu impresii ceva dupa ce consum motorina asta, o sa dau un telefon si la zalau, daca nu se regleaza cu alta motorina le trimit din nou.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

mesajul ala cu testul de compresie etc mi-a facut si mie dupa ce mi-au facut distributia dar nu au schimbat saibele de foc(acelea de cupru pe care calca injectorul jos la blocul motor). masina trepida in treapta 5-6 intre 1900-2300rpm in accelerare.

 

am cumparat saibe BOSCH, am curatat lacasul injectoarelor sa fie perfect curat, aplicat pasta siliconica si pus. Masina mergea mai bine dar tot aveau mici trepidatii.

cumparat saibe OEM, am scapat de erori. Probabil cele BOSCH erau mai mari cu cativa mm decat cele OEM pt ca intrau usor pe varful injectoarelor fata de cele OEM la care m am chinuit un pic...

 

vezi sa strangi injectorul la 26nm cat zice in rheingold.

Edited by Danyro
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, eu le-am luat direct OEM, insa nu le-am strans cu vreo cheie dinamometrica. Tu te referi la surubul ala lung care se baga pe injector si se insurubeaza?

 

Da dar masina mea merge perfect in orice treapta orice turatia dupa 3 minute...nu pot sa zic viteza aici dar iti spun ca in toate treptele merge perfect, doar dimineata la relanti tremura si se zguduie cu mine, acul de la turometru nu prea se misca deloc, dar masina vibreaza destul de tare, simti cum te zguduie, daca incerci sa pleci cu ea atunci imediat cum o pornesti iarasi nu ai treaba..doar pe loc dupa pornire face asa, daca ar fi vreo problema cu strangerea, cu saibele ar fi trebuit sa faca si la cald sau si in mers si etc...de aia am exclus treaba cu montajul lor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.