Jump to content

Sfaturi achizitie BMW E90 benzina


HLG

Recommended Posts

undeva trebuie sa faci un compromis...ori la buget, ori la dotari:

 

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C33173067.html

 

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C33076157.html

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C33230008.html

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C32662105.html

 

http://www.autovit.ro/bmw-320-C33131430.html

 

 

Deoarece motoarele in 4 cilindri sunt toate de 1995 cmc,(N46), mostenesc si defectele predecesorului N42, adica ceva consum de ulei dupa o varsta/rulaj din cauza simeringurilor supape, pierd ulei pe la pompa vacuum,ceva zgomot tacheti (cateodata datorat si faptului ca nu toata lumea le pune ulei 0W400 etc.....dar nimic de speriat/grav; consumul este similar sau mai mic cu alte motoare 2 litri benzina aspirat de la alte marci; avantaj e ca mai ai sanse sa gasesti masini cu rulaj mic/km reali

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Deci sa inteleg ca e90 320i si e92 320i au acelasi motor ? 4 cilindri n46?

Si cum spuneai ca n46-le mostenesc probleme de la n42 e fix degeaba..in cazul meu,dau din lac in putz. Ma rog...aproape. Banuiesc ca la n46-le s-au facut ceva up-uri vazand n42-ul asa de pagubos.

 

Edit:posibil sa vorbesc prostii..

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

 

Deoarece motoarele in 4 cilindri sunt toate de 1995 cmc,(N46), mostenesc si defectele predecesorului N42, adica ceva consum de ulei dupa o varsta/rulaj din cauza simeringurilor supape, pierd ulei pe la pompa vacuum,ceva zgomot tacheti (cateodata datorat si faptului ca nu toata lumea le pune ulei 0W400 etc.....dar nimic de speriat/grav; consumul este similar sau mai mic cu alte motoare 2 litri benzina aspirat de la alte marci; avantaj e ca mai ai sanse sa gasesti masini cu rulaj mic/km reali

 

O intrebare, daca toate motoarele in 4 cilindri de 1995 cmc sunt N46, N43-ul unde mai intra?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

undeva trebuie sa faci un compromis...ori la buget, ori la dotari:

 

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C33173067.html

 

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C33076157.html

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C33230008.html

 

http://www.autovit.ro/bmw-318-C32662105.html

 

http://www.autovit.ro/bmw-320-C33131430.html

 

 

Deoarece motoarele in 4 cilindri sunt toate de 1995 cmc,(N46), mostenesc si defectele predecesorului N42, adica ceva consum de ulei dupa o varsta/rulaj din cauza simeringurilor supape, pierd ulei pe la pompa vacuum,ceva zgomot tacheti (cateodata datorat si faptului ca nu toata lumea le pune ulei 0W400 etc.....dar nimic de speriat/grav; consumul este similar sau mai mic cu alte motoare 2 litri benzina aspirat de la alte marci; avantaj e ca mai ai sanse sa gasesti masini cu rulaj mic/km reali

[/quote

 

Salut,

Si când se aude ca un vanos foarte uzat este din valvetronic sau ce?

Link to comment
Share on other sites

La 7500 eu zic ca-ti gasesti una destul de bunisoara. Eu am dat 8.000 acuma un an jum. si sunt multumit de ea.

Ca probleme, incoveniente si consum poti sa te astepti la :

1) Consum ulei - cauza: simeringuri supape

2) Probleme inchidere centralizata ( mi s-a intamplat)

3) Rigida - fata de e46, e 36, daca mai ai si runflat...dezastru

4) 13,5% consum bucuresti ; 7-7,5 exterior ( consumul meu )

5) Probleme senzor pasager airbaig; ( mi s-a intamplat)

6) Probleme caldura partea dreapta ( mi s-a intamplat)

7) Viteza 1-a, 2-a poate agata cate odata

8) Stergatoarele se simt in pedala de frana atunci cand functioneaza; (

9) Butoanele pentru geamuri sunt pozitionate putin cam in fata ( deschizi geamul pe spate de multe ori)

10) Nu are loc de roata de rezerva

11) Claxonul suna cam ca dracu si poate pica ( mi s-a intamplat mie )

12) Zornait de la lant.

13) Tacanit de la tacheti

14) Ulei, filtre, manopera - 600 de lei.

15) Vopseaua de pe ea ( daca e originala) e cam de slaba calitate, se zgaraie f usor.

 

Ce ti-am detaliat mai sus sunt probleme de la 10 masini sau mai mult, nu inseamna ca ti se pot intampla si tie toate.Probabil ca mai sunt, dar nu am auzit de ele, unele de mai sus chiar mi s-au intamplat si mie. Ca si plusuri..... e' BMW

 

 

si 318-meu are un zhomot ciudat, nu stiu daca este de la distributie, cum imi pot da seama?

 

masina are 120k km si e modelul pe benzina, teoretic nu ar trebuie sa aiba problema de la motorul n47, nu??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.