Jump to content

BMW 318I ccompact 1996


Recommended Posts

Salut bmw-istilor :blink: Am gasit forumul acum 5 min si am zis sa imi incerc norocul .

Am un bmw 318 I compact din 1996 cu cutie automata . 150 de cai, merge brici , dar , ii moare motorul . Am fost la mecanici, au zis ca e sonda lambda(de oxigen), am schimbato, dupa 4 zile, iar moare . Sonda e ok, dar motorul inca moare, in timpul mersului, dar am observat ca doar atunci cand reduc viteza mult, sau opresc . Cand incerc sa il repornesc, acul de la turometru oscileaza in sus si in jos putin, si daca nu ii dau putin pe acceleratie, moare din nou . Dupa ce il turez putin, isi revine . Nu imi moare des, sunt zile in care nu moare deloc, sunt zile in care moare de 5-6 ori . Temperatura e ok . Nu stiu, am postat aici ca poate am norocul si o mai patit si altcineva la fel, si ma poate indruma . Cand imi testeaza masina, pe tester nu arata nk rau ... Luni ar trebui sa merg iar la service, dar nu vreau sa ii pun pe aia in 5 ore sa il testeze, si poate sa nu gaseasca nimica . Poate ma ajutati voi . Astept raspund, va multumesc mult !

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa nu-i tina relantiul... e un senzor sau ceva de genul asta si nu cred ca e foarte scump..

Bafta

204493[/snapback]

 

opritul motorului se intampla la relanti sau in timpul mersului....daca la relanti incearca sa le spui la service sa iti curete regulatorul de relanti.... inainte sa se opreasca scade turatia relatinului ?

 

simptomele de la sonda lambda ..sunt ca miroase a benzina ..pe evacuare..dupa ce ai turat-o ..nu are forta... se infunda parca acceleratia...si variatie de relanti...

Problema cu sonda lambda se intampla doar dupa ce motorul e cald.. pana se incalzeste sonda lambda nu este luata in considerare.

 

astept ...detalii :blink: poate gasim buba

Link to comment
Share on other sites

Salut, mersi pentru reply . Deci, acum am venit de la un drum mai lung si am observat o chestie , deci cand am viteza mica, moare motorul , dar daca am viteza mare, doar scade turometrul putin, si parca nu ii mai da benzina, insa nu moare (Cand am viteza), trebuie sa apas putin pe acceleratie si isi revine . Poate asta va ajuta sa va dati seama ce si cum, si poate o rezolvam :blink: Mersi mult !
Link to comment
Share on other sites

Salut, mersi pentru reply . Deci, acum am venit de la un drum mai lung si am observat o chestie , deci cand am viteza mica, moare motorul , dar daca am viteza mare, doar scade turometrul putin, si parca nu ii mai da benzina, insa nu moare (Cand am viteza), trebuie sa apas putin pe acceleratie si isi revine . Poate asta va ajuta sa va dati seama ce si cum, si poate o rezolvam :blink: Mersi mult !

204999[/snapback]

 

este sonda lambda...

aceeasi chestie am si eu ..eu merg deocamdata fara sonda....cu riscul unui consum un pic mai mare... dar merge santos... pana o schimb

Link to comment
Share on other sites

Salut, am fost la mecanic si mi-a spus ca este Camshaft Position Sensor de vina . Se strica din cauza presiunii uleiului, il poate sparge. Deasemenea, cand a facut prima oara testul , i-a aratat care probleme , dar a 2-a oara , a aratat ca totul e ok . Deci asta explica de ce murea doare uneori . Ce parere aveti , poate fi asta de vina ? sa il cumpar ?
Link to comment
Share on other sites

Salut, am fost la mecanic si mi-a spus ca este Camshaft Position Sensor de vina . Se strica din cauza presiunii uleiului, il poate sparge. Deasemenea, cand a facut prima oara testul , i-a aratat care probleme , dar a 2-a oara , a aratat ca totul e ok . Deci asta explica de ce murea doare uneori . Ce parere aveti , poate fi asta de vina ? sa il cumpar ?

205851[/snapback]

 

pe unde e senzorul asta ?,,E cumva in fatza chiar in capul motorului cum deschizi capota ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am un E36 318i si pana mai azi, imi oscila relantiul cand motorul ajungea la temperatura normala.

Asta se intampla cand stateam la semafor sau in mers (cand apasam ambreiajul sau o scoteam din viteza). Turometrul oscila intre 500 si 1.500 rpm, cateodata mi se oprea si motorul.

In rest, cand acceleram motorul mergea normal.

 

Problema era de la debitmetru pe care am rezolvat-o singur fara sa cumpar altul.

In debitmetru, exista niste lamele care aluneca pe o rezistenta din grafit.

Am scot acele lamele, le-am mai tensionat si le-am pus la loc, dar nu in aceeasi pozitie (e cam imposibil !!!) ci intr-o pozitie cat de cat apropiata.

Exista un surub de unde se poate regla pozitia acelor lamele.

Am incercat mai multe variante si am lasat-o pe cea in care nu imi mai oscila relantiul.

Toata treaba e bine sa fie facuta cu motorul cald, adica atunci cand incep sa apara oscilatiile respective.

O deosebita atentie, trebuie data sensului in care modificati lamelele. Lamelele nu trebuie sa iasa de pe rezistenta din grafit, in nici o directie, nici in stanga nici in dreapta.

In stare de repaus, adica cu motorul oprit lamelele se afla aproape de zona relantiului, dar la acceleratii bruste se duce in capatul celalalt, si este posibil sa iasa de pe placuta pe care se afla rezistenta de grafit, si atunci distrugerea lamelei va fi iminenta.

Deci, cand reglati lamelele, verificati cursa de la un capat pana la celalalt inainte sa porniti motorul !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut, am fost la mecanic si mi-a spus ca este Camshaft Position Sensor de vina . Se strica din cauza presiunii uleiului, il poate sparge. Deasemenea, cand a facut prima oara testul , i-a aratat care probleme , dar a 2-a oara , a aratat ca totul e ok . Deci asta explica de ce murea doare uneori . Ce parere aveti , poate fi asta de vina ? sa il cumpar ?

205851[/snapback]

si eu am o problema similara cu e46....si tind sa cred si eu ca e acel senzor din cate am citit pe forumuri...

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca aceeasi problema am si eu. Vezi Probleme camshaft si crankshaft - topic deschis de mine. Senzorii sunt aprox 100 euro fiecare.

224503[/snapback]

mi-am cumparat azi de pe ebay senzor camshaft cu 45 Euro si o sa il schimb...sper ca e numai asta...

Link to comment
Share on other sites

daca nu merge linkul intre pe www.ebay.de si cauta "Sensor Nockenwelle Nockenwellensensor BMW"

 

primul gasit ala e :)

224558[/snapback]

Scuze pentru offtopic, dar stie careva cum fac sa dezactivez sonda lambda pana pun alta? de dimineata am mers vreo 55 de Km vreo 5-6l..dar dup-aia am facut 30Km cu 8l..in total 80 si ceva de Km cu 15l..:blink: Si mi se pare cam lenesa de la o vreme incoace....

Mersi anticipat.

Link to comment
Share on other sites

daca ai benzima mai putina in rezervor si dai sa vezi cat mai mergi scade fff repede...daca iei o curba sau daca e in panta...

cosumul este cel care-ti indica...plus minus...

cel mai bun consum se face de la plin la plin...

si aici tre sa fii atent...

eu de obicei fac plinu pana in BUZA cum se spune...si-atunci vad consumul real

Xlitrii nmultit cu o suta impartit la km facuti...

Link to comment
Share on other sites

daca ai benzima mai putina in rezervor si dai sa vezi cat mai mergi scade fff repede...daca iei o curba sau daca e in panta...

cosumul este cel care-ti indica...plus minus...

cel mai bun consum se face de la plin la plin...

si aici tre sa fii atent...

eu de obicei fac plinu pana in BUZA cum se spune...si-atunci vad consumul real

Xlitrii nmultit cu o suta impartit la km facuti...

227011[/snapback]

pai da...azinoapte pe la 1 am facut plinul si de dimineata am mers pana la otopeni si inapoi, apoi pana la filaret pt obc, apoi pana la timpuri noi, de-acolo la crangasi apoi inapoi pana la timpuri noi....m-am uitat periodic la nr de Km si la rezervor..acum am 80Km facuti si 15l in minus

de obicei merg din plin in plin, dar de vreo 2 sapt nu am mai facut plinul...doar cate juma de rezervor...si nu am mai tinut cont de Km..dar acum mi-am dat seama ca am facut cam 450Km cu vreo +60L..si tot in intervalul asta am vazut ca e mai lenesa...aceeasi benzinarie...

Link to comment
Share on other sites

de exemplu azi sa aprins becul cand imi arata 91 km...eram la metro militari...cand am ajuns la pasajul de la carrefour chiaja si am luat curba cu vreo 50 ca-mi place mie arata 71...in conditiile in care consumul de la obc arata 10,7..

nu cred ca a consumat atat de mult...

o alta chestie pe care am urmarit-o cand am facut plinul...

am lsat obc-ul pe range...exemplu 45...am bagat 50 litri si-mi arata 622 km ca mai fac...

stiu ca obc-ul calculeaza in functie de cat arata consumul...

eu stiu ca atunci cand arata 30 km mai am vreo 8-9 litri in rezervor...

binenteles ca nu mai fac prostia sa merg pana pe rosu rau...ca am schimbat o pompa de benzina...

Link to comment
Share on other sites

de exemplu azi sa aprins becul cand imi arata 91 km...eram la metro militari...cand am ajuns la pasajul de la carrefour chiaja si am luat curba cu vreo 50 ca-mi place mie arata 71...in conditiile in care consumul de la obc arata 10,7..

nu cred ca a consumat atat de mult...

o alta chestie pe care am urmarit-o cand am facut plinul...

am lsat obc-ul pe range...exemplu  45...am bagat 50 litri si-mi arata 622 km ca mai fac...

stiu ca obc-ul calculeaza in functie de cat arata consumul...

eu stiu ca atunci cand arata 30 km mai am vreo 8-9 litri in rezervor...

binenteles ca nu mai fac prostia sa merg pana pe rosu rau...ca am schimbat o pompa de benzina...

227024[/snapback]

Am facut consumul dupa regula de 3 simpla, nu dupa OBC, iar indicatorul ala de la rezervor e destul de precis...l-am testat pana la limita si nu m-a lasat in pana.

Oricum, sunt destul de sigur ca e sonda, si chiar daca nu e, o sa o inlocuiesc...dar nu stiu pe unde e...am acces usor la ea, macar? E greu de schimbat?Ca am vazut-o doar inschemele de pe realoem.com

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.