Jump to content

Martori bord aprinsi


Recommended Posts

Mi s-au aprins mai multi martori in bord in timp ce eram in parcare (EML, martor ESP, martor frana de mana, dar culoare galbena).

 

Masina nu a mai pornit, dar dupa vreo 30 de min de asteptat, a pornit din nou, dar cei 2 martori din poza atasata au ramas aprinsi. Am condus asa pana acasa.

 

Cine a mai intalnit problema sau stie despre ce e vorba, il rog sa posteze aici. Mersi

post-66691-0-64280400-1396100699_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La mine a facut la fel din cauza senzorului crankshaft ...explicatia data de un mecanic a fost ca daca nu mai sunt citite corect rotatiile arborelui cotit, calculatorul nu mai poate intervenii corect prin ESP.

Martorii de ESP si frana au aparut si s-au stins de cateva ori la inceput dar pe urma cand a aparut si EML nu a mai pornit motorul fara sa sterg eroarea.

Sfatul meu pt inceput e sa desfaci si sa stergi pilitura de pe senzorii camshaft la care ai acces facil din fata motorului si comunica cu cel de crankshaft (acesta este ascuns undeva sub motor in zona alternatorului si se ajunge la el prin demontarea admisiei) Dupa ce am facut asta au trecut 6 luni pana sa inceapa sa-mi apara iar EML in bord, si pt ca acum imi facea asa dupa fiecare pornire l-am schimbat si a fost ok.

Cand se aprinde EML incearca sa te mai plimbi putin sa vezi daca dispare; daca ramane aprins in continuare sa opresti masina doar parcata undeva bine pt ca nu va mai pornii fara resetarea erorii.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are nici o treaba pozitia volanului.

 

Ieri nu mai arata nici un martor dupa ce am pornit motorul.

 

Tot ieri, in timp ce mergeam spre munca, masina s-a oprit in mers, pur si simplu.

Mergeam si deodata a cazut acul turometrului la 0. Am tras pe banda de urgenta, am asteptat vreo 5 min , am dat cheie , a pornit si am plecat (cu martorii ESP si frana mana culoare galben aprinsi).

 

Dupa ce am terminat munca, m-am dus la masina, am dat cheie, nici un martor aprins in bord, si am plecat. Pe autostrada, iar, motor mort, tras pe dreapta, asteptat putin, dat cheie, plecat, din nou aceiasi martori aprinsi (esp si frana mana)

 

Faza e ca, dupa cele doua opriri de azi, am mers pe drumuri secundare, in caz ca raman in pana de tot, sa poata veni cineva sa ma ia mai usor decat de pe autostrada.

 

Taicamiu zice ca ar putea fi si alternatorul, din cauza unei baterii slabe nu cred ca se opreste in mers.

 

Am sapt viitoare o programare la service, sa vad ce ar putea fi.

Link to comment
Share on other sites

De la service mi-au spus ca e vorba de doi senzori de la motor.

 

 

http://i59.tinypic.com/fmnmld.jpg

 

unul in zona marcata cu rosu

unul la baza patinei (cu albastru), din ce am vazut pe schemele pe care mi le-a aratat

 

La fel imi arata si mie testerul cei 2 senzori camshaft..dar un mecanic mi-a recomandat sa il schimb pe cel de la arborele cotit (in dreapta jos partea din spate a motorului) care comunica cu cei de camshaft.

Asa am facut si a fost ok dupa. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.