Jump to content

Pompa de injectie 320d e46


Recommended Posts

Salutare.

 

 

De curand am cumparat primul meu BMW, un 320d din 99'. Am dat de urmatoarea problema: cand are motorul rece porneste greu si scoate fum (si nu merge motorul "rotund" ), cand motorul se incalzeste porneste bine.

 

Am fost cu ea la mecanic, a pus tester-ul si a zis ca problema este de la pompa de injectie(ceva la avans) dar a zis ca el nu se pricepe sa o repare.

 

Intrebarea mea este: ati mai avut probleme asemanatoare? Ce imi recomandati sa fac, sa caut alta la dezmembrari sau sa caut pe cineva sa incerce sa o repare pe cea actuala?

 

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

 

De curand am cumparat primul meu BMW, un 320d din 99'. Am dat de urmatoarea problema: cand are motorul rece porneste greu si scoate fum (si nu merge motorul "rotund" ), cand motorul se incalzeste porneste bine.

 

Am fost cu ea la mecanic, a pus tester-ul si a zis ca problema este de la pompa de injectie(ceva la avans) dar a zis ca el nu se pricepe sa o repare.

 

Intrebarea mea este: ati mai avut probleme asemanatoare? Ce imi recomandati sa fac, sa caut alta la dezmembrari sau sa caut pe cineva sa incerce sa o repare pe cea actuala?

 

 

Multumesc.

 

Treaba asta cu ”a zis mecanicul” te poate costa multi bani, asa ca fii cu bagare de seama! 90% dintre mecanici bajbaie in bmw-uri. Parerea mea este s-o iei din aproape in aproape, alimentare -> aprindere -> amestec ... si tot asa. Injectia e ultima ... si acolo sunt multe de verificat, pana sa ajungi la concluzia ca trebuie inlocuita pompa. Conteaza mult si testerul dar si cine ”il citeste”. Succes !

 

PS. Mie imi pornea greu. Am fost la un tip si ”dam injectia jos, punem pompa pe banc si vedem ce are, dura 2 zile, manopera 600 + piesele care vor fi inlocuite”. Am gasit pe cineva care se ocupa de bmw-uri (Campina - Prahova), tester -> slabeste pompa -> o realiniaza -> reseteaza si in 30 de minute eram pe drum, cu masina buna, manopera 150.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Treaba asta cu ”a zis mecanicul” te poate costa multi bani, asa ca fii cu bagare de seama! 90% dintre mecanici bajbaie in bmw-uri. Parerea mea este s-o iei din aproape in aproape, alimentare -> aprindere -> amestec ... si tot asa. Injectia e ultima ... si acolo sunt multe de verificat, pana sa ajungi la concluzia ca trebuie inlocuita pompa. Conteaza mult si testerul dar si cine ”il citeste”. Succes !

 

PS. Mie imi pornea greu. Am fost la un tip si ”dam injectia jos, punem pompa pe banc si vedem ce are, dura 2 zile, manopera 600 + piesele care vor fi inlocuite”. Am gasit pe cineva care se ocupa de bmw-uri (Campina - Prahova), tester -> slabeste pompa -> o realiniaza -> reseteaza si in 30 de minute eram pe drum, cu masina buna, manopera 150.

 

Ai dreptate, problema este ca nu cunosc pe nimeni specializat in bmw-uri in Gorj.

 

O sa mai caut, daca nu o sa ma orientez spre un service din Craiova.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.