Jump to content

Problema e46 318i


Recommended Posts

Salutare !

 

Am achizitionat recent un bmw e46 318i 1995cmc din 2002 cu instalatie de gpl Prins.

 

Masina a mers relativ ok pana astazi,am fost la un Arad-Timisoara-retur cu ea,s-a oprit in mers de vreo 2-3 ori,si se aprindea becul de la apa..iar se stingea,m-am uitat la nivel,scazuse iar pe joja aparea uleiul foarte galben..ca mustarul la culoare...problema e ca de atunci a inceput sa mearga doar in 3 pistoane...

 

Sa fie garnitura de chiulasa arsa? Voi ce spuneti? nici n-am apucat s-o inmatriculez si deja probleme....masina are 155.000 cu carte service...dar nu prea cred in km astia.

 

Va rog daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi...pareri. :hmm:

Edited by Danii.s
Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Am achizitionat recent un bmw e46 318i 1995cmc din 2002 cu instalatie de gpl Prins.

 

Masina a mers relativ ok pana astazi,am fost la un Arad-Timisoara-retur cu ea,s-a oprit in mers de vreo 2-3 ori,si se aprindea becul de la apa..iar se stingea,m-am uitat la nivel,scazuse iar pe joja aparea uleiul foarte galben..ca mustarul la culoare...problema e ca de atunci a inceput sa mearga doar in 3 pistoane...

 

Sa fie garnitura de chiulasa arsa? Voi ce spuneti? nici n-am apucat s-o inmatriculez si deja probleme....masina are 155.000 cu carte service...dar nu prea cred in km astia.

 

Va rog daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi...pareri. :hmm:

 

pe benzina mege?

 

pe gas ?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Am achizitionat recent un bmw e46 318i 1995cmc din 2002 cu instalatie de gpl Prins.

 

Masina a mers relativ ok pana astazi,am fost la un Arad-Timisoara-retur cu ea,s-a oprit in mers de vreo 2-3 ori,si se aprindea becul de la apa..iar se stingea,m-am uitat la nivel,scazuse iar pe joja aparea uleiul foarte galben..ca mustarul la culoare...problema e ca de atunci a inceput sa mearga doar in 3 pistoane...

 

Sa fie garnitura de chiulasa arsa? Voi ce spuneti? nici n-am apucat s-o inmatriculez si deja probleme....masina are 155.000 cu carte service...dar nu prea cred in km astia.

 

Va rog daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi...pareri. :hmm:

Uleiul are culoarea aia, daca s-a complectat cu un alt tip. Adica a fost bagat 5W30 si s-a complectat cu 5W40. In cazul tau, ceea ce ai vazut acolo era spuma foarte densa, produsa de reactiile chimice dintre cele 2 tipuri de ulei.

In 3 pistoane trebuie sa vibreze si sa nu traga. Mersul in 3 pistoane are multe cauze: bujie dusa; injector infundat; trage aer fals...etc.

Daca se opreste in mers, cel mai probabil e senzorul de arbore dus. Costa cca 150 lei.

Becul de la apa, adica trecea acul pe rosu, sau radiatorul. Daca se aprindea becul cu radiatorul: se poate sa ai fisurat vasul de expasiune; trebuie sa scoata aburi de sub capota cand se incinge. SA NU COMPLECTEZI CU APA RECE. ASTEPTI SA SE RACEASCA APOI COMPLECTEZI CU APA DISTILATA PANA LA PRIMUL SERVICE.

Uite-te sa nu pishe ulei pe la capacul de culbutori (cu precadere in spatele motorului). Ulei putin inseamna ex-proprietar femeie, sau inconstient.

Link to comment
Share on other sites

Deci,am desfacut busonul de pe motor,nu se vede spuma,nimic,fum nu scoate gram chiar daca o turez pana in blana,in vasu de expansiune nu se vad urme de ulei in apa...am mai completat putin cu distilata.

 

Tin sa va anunt ca masina la rece merge foarte bine,cand se incalzeste si trece pe gaz(pot sa o trec pe benzina ca tot asa face,tot in 3 merge) atunci isi schimba mersul in 3 pistoane...in demaraj daca o accelerez finut parca nu se simte asa tare...dar daca bag picioru in ea,trepideaza toata saraca..

 

Am fost la Timisoara astazi pentru o revizie la instalatia de GPL,de cand m-am intors de la ei face asa...pana acum parca se mai balbaia da doar cand era rece,si rareori..

 

Uleiul l-am tot verificat de N ori si la rece si la cald,si nu intodeauna e la culoare ca si mustarul...posibil sa fi fost completat cu alt tip,si nu e dulceag la gust.

 

Eu stiam ca altele sunt manifestarile la o garnitura de _chiulasa_ arsa....am ridicat-o sus astazi si parca pierde ulei..pe la rampa culbutori,iar becul de la apa( are forma unui bazin de jumatate umplut desenul respectiv ) se aprinde si se stinge,apa nu trece de mijloc...chiar si dupa un mers prin oras..btw eu sunt din Arad..mersi oricum!!

Edited by Danii.s
Link to comment
Share on other sites

Nu prea ar fi garnitura de chiulasa, daca are ceva motorul nu mai merge prea mult si se caleaza.

 

Bujii/debitmetru ai verificat?Eventual pune-o pe tester, si vezi ce erori iti arata, daca nu ai facut asta pana acum.

 

Daca esti din Timisoara, iti pot recomanda un mecanic priceput care sa iti faca o constatare la masina.

 

Daca se aprinde apa, si motorul nu fierbe sau alte simptome, posibil sa fie senzorul dus si doar atat.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam de la dacie ca trebuie sa creasca nivelul pe joja daca e arsa garnitura si bolboroseste in vas...la mine nu-s prezente nici macar una din astea...acus 2 zile am curatat filtru de aer la ea,nu l-am scos din carcasa decat scos frunzele din cutia aia si atat.

 

Bujiile nu le-am verificat dar un vecin mecanic amator si ala ca si mine,mi-a zis ca daca e bujie tre sa faca si la rece asa..maine le iau pe rand..de la Timisoara la Arad apa a stat la jumatate,mai palpaia becul si atat,am completat astazi cu 1 litru de apa.

 

Dimineata la rece,parca se aude si lantul la pornrie dar dupa devine silentioasa masina...oricum maine ii schimb si uleiul si urmaresc...oricum nu mai circul cu ea,merge foarte rau... :(

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam de la dacie ca trebuie sa creasca nivelul pe joja daca e arsa garnitura si bolboroseste in vas...la mine nu-s prezente nici macar una din astea...acus 2 zile am curatat filtru de aer la ea,nu l-am scos din carcasa decat scos frunzele din cutia aia si atat.

 

Bujiile nu le-am verificat dar un vecin mecanic amator si ala ca si mine,mi-a zis ca daca e bujie tre sa faca si la rece asa..maine le iau pe rand..de la Timisoara la Arad apa a stat la jumatate,mai palpaia becul si atat,am completat astazi cu 1 litru de apa.

 

Dimineata la rece,parca se aude si lantul la pornrie dar dupa devine silentioasa masina...oricum maine ii schimb si uleiul si urmaresc...oricum nu mai circul cu ea,merge foarte rau... :(

 

Daca merge in 3 pistoane si se aprinde in bord check engine sau eml poate fi o bobina inductie.

La fel am patit si eu acum 3 ani cand am luat masina, nu stiu daca e o coincidenta nivelul antigelului sau se pierde de la tremuratul motorului :)

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate SB25GAS,a venit mecanicul la care imi repar masinile de ani buni,am demontat debitmetru si surpriza,masina merge foarte bine,si pe gaz si pe benzina. Am curatat mufa cu spray de contact ,merge bine pe benzina,insa pe gaz mai intrerupe,am bagat ieri de 30 de lei gaz si am facut vreo 145 de km deci merg sa mai alimentez,si sa vad cum se comporta,chiar acum montam tot la loc si mergem in proba !

 

Ma bucur ca nu a fost ceva grav...antigel pierd pe altundeva,trebuie sa dau scutul jos ,din partea dreapta a radiatorului se vede prelins pe scut.

Link to comment
Share on other sites

Da,dar pe benzina de ce face la fel? Am demontat debitmetru,parca mergea bine,insa acum si cu el scos,adica cu toata tubulatura pana la clapeta aia,tot intrerupe,da doar cand si cand...sa fie vreo bujie? astazi e program scurt si la service...de dimineata am crezut ca-i dau de cap dar degeaba...am montat alt filtru de aer nou,face la fel...cand merge bine cand intrerupe,parca e de la alimentare ceva..voi ce spuneti?
Link to comment
Share on other sites

pai daca nu ai doua vorbe la un loc cine este de vina? merge nu merge , ai scris mai sus ca merge pe benzina insa pe gaz mai intrerupe , daca le faci si la mecanici la fel de unde sa mai stie aia de unde sa inceapa si unde sa termine?

 

fa un test de compresie, o sa ai ceva surprize cred, cati km a rulat masina pe gpl, ce interventii s-au facut pe instalatie, membrana cati km are, supapele, sondele lamda lucreaza? fa-i leak test ca sa vezi daca ai garnitura arsa...etc

pe forum nu o sa rezolvi masina

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate BOASKA,luni o duc la un service sa o puna pe tester calumea si sa vad ce erori apar acolo,dupa ce am demontat capacul de deasupra bujiilor,in spate la pompa de vacuum am observat ca toata era acoperita cu ceva mastic de culoare gri....sper sa-i dau de capat cat de curand si sa rezolv,chiar am nevoie de masina....btw,EPC-ul trebuie sa se aprinda cand pun contactul? dupa pornire se stinge...intreb fiindca n-am mai avut bmw pana acum..

 

Multumesc pentru sfaturi tuturor !!! o sa revin cu un remediu..sper..

Edited by Danii.s
Link to comment
Share on other sites

Problema cu mersul in 3 rezolvata,a fost o bobina de vina,acum masina merge foarte bine,trage si pe gaz si pe benzina,am schimbat ulei,filtrele toate si bujiile(am pus cu 4 electrozi) porneste foarte bine si la rece si la cald.

 

Insa a aparut o noua problema,masina intra in avarie in timpul mersului in sensul ca motorul inca merge,dar am aprinsi pe bord martorul de la baterie, DSC si cel de la frana de mana in culoare portocalie,daca opresc masina de tot din frana,abia atunci moare si motorul....dupa care porneste foarte greu,tre sa-l las putin apoi porneste la sfert...)

 

De la ce poate fi problema?? maine oricum o duc si o pun pe tester din nou...am incercat sa merg cu DSC-ul decuplat si tot asa face si pe GPL si pe benzina,cade acul de la turometru si nu mai am acceleratie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.