Jump to content

problema ciudata dupa inlocuire volanta masa dubla cu volanta masa simpla


george_geo1010

Recommended Posts

Buna ziua , de curand am achizitionat de aici de pe forum un kit de ambreiaj valeo care are volanta masa simpla (bmw e46 320d 136 cp)

Motivul pentru care am luat aceasta decizie este ca dupa doar un an de zile de la inlocuirea kit-ului de ambreiaj mi-a picat iar

In fine ... problema mare este ca dupa ce am inlocuit acest kit motorul la ralanti merge foarte neregulat , variaza turatia intre 500 - 800 rpm.am pus testerul pe ea , imi da o eroare la senzorul care citeste turatiile de la volanta , mecanicul este sigur ca senzorul nu are nimic.aveti idee unde este problema?multumesc mult

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

Senzorul nu da impulsurile de capul lui. Pe vibrochen exista o coroana care ii da impulsuri (niste dinti din tabla).

Nu stiu la motorul tau daca se aflape volanta sau dincolo de bloc, in motor.

Am mai intalnit masini cu coroana stramba si mergea motorul neregulat.

Link to comment
Share on other sites

Nu, aia e coroana pe care cupleaza demarorul.

Cea de care spun este din tabla. Inseamna ca e in motor. Sa nu fie strambi ceva dinti. Desi e cam greu. Aia se stramba doar cand se demonteaza baia si lucreaza vreun cioban prin motor.

 

Starea contactelor din mufa senzorului e ok?

Link to comment
Share on other sites

bun , deci trebuie verificat bine senzorul....mie mecanicul mi-a spus ca nici nu s-a atins de acel senzor.in fine...ciudata treaba.o sa masor senzorul sa vad daca imi da 1300 ohmi (1.3 kohm) iar daca nu are aceasta rezistenta tre sa ma gandesc la un alt senzor.o sa verific deasemeni si contactele mufei acelui senzor.o sa revin maine cu alte detalii.multumesc

 

 

 

 

Care este difenta dupa inlocuirea volantei ?

 

Se aud ceva zornaieli in cutie ?

 

habar nu am , nu am apucat sa plec cu masina in test daca am problema cu turatia neregulata

Link to comment
Share on other sites

..nu poatebfi una din doua. Cel mai probabil a doua ;) nu senzorul ci discul acela cu fante, stramb sau cu dinti indoiti.

Senzorul ala se poate defecta doar daca magnetul acela a atras prea multa pilitura cum a mai zis cineva. In rest el e "excitat", adica trimite impulsuri ECU-ului, prin trecerea fantelor in dreptul lui..

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

N-ai facut o alegere inspirata. Risti sa ti se rupa arborele, deoarece volanta cu masa simpla nu preia socurile ca cea cu masa dubla. :thumbsup:

Nu pateste nimic vibrochenul pentru ca seturile de conversie sunt facute si concepute de asa natura incat discul de ambreaj preia socurile aparute.

La discul de ambreaj normal nu au arcuri de compensare,la discul de conversie au 8 sau 4 arcuri de compensare (4 mici si 4 mari in cazul celor cu 8 arcuri).

Ce set de conversie ai luat...Valeo ?

Uite aici documentatie tehnica de la Valeo vis avis de setul de conversie.

document.pdf

document 2.pdf

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.