Jump to content

multe probleme E46 N42B18


Kytan666

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

primul pas va fi sa schimb uleiul ,cand l-am schimbat in iarna anul trecut , toata lumea a zis 5w30, si asta am pus , dupa am aflat ca nu e uleiul corect. Deocamdata merge , vreau totusi o confirmare la senzorul de arbore cotit ,de o luna a inceput iar sa smunceasca odata sau de 2 ori , si cand accelerez un pic in sarcina treapra 2 sau 3. Daca accelerez cu a 2-a mai lung si dupa o scot din viteza in timp ce acul la turometru coboara , scade brusc de la 3500 la 2000 , aprinde martor baterie si urca la loc la 3000... si atat . am patit sa moara motorul la ralanti , de 2-3 ori pe luna

 

si inca ceva derenjant , la ralanti mai ales prin parcare , daca franez sau virez scade mult turatia , trepideaza masina prea tare.

 

ralantiul pare foarte mic , 620-650 , masina trepideaza , daca las o portiera deschisa mai ca danseaza portiera , daca accelerez usor sa o urc la 900rpm si reusesc sa tin pedala fix , oscileaza in continu 900-700-900

Link to comment
Share on other sites

Schimba senzorul de la vibrochen. Aceasi problema am avut la un e46 motor 2.0 benzina. Eroare pe tester senzorul ax came; masina a ajuns sa se opreasca in mers aleatoriu, nu mai tragea deloc, pornea greu dimineata. Dupa ce s-a schimbat senzorul de pe vibrochen s-a rezolvat problema. Se pare ca este o eroare de interpretare in calculatorul masinii si apare ca fiind defect senzorul de pe axul cu came.
Link to comment
Share on other sites

primul pas va fi sa schimb uleiul ,cand l-am schimbat in iarna anul trecut , toata lumea a zis 5w30, si asta am pus , dupa am aflat ca nu e uleiul corect. Deocamdata merge , vreau totusi o confirmare la senzorul de arbore cotit ,de o luna a inceput iar sa smunceasca odata sau de 2 ori , si cand accelerez un pic in sarcina treapra 2 sau 3. Daca accelerez cu a 2-a mai lung si dupa o scot din viteza in timp ce acul la turometru coboara , scade brusc de la 3500 la 2000 , aprinde martor baterie si urca la loc la 3000... si atat . am patit sa moara motorul la ralanti , de 2-3 ori pe luna

 

si inca ceva derenjant , la ralanti mai ales prin parcare , daca franez sau virez scade mult turatia , trepideaza masina prea tare.

 

ralantiul pare foarte mic , 620-650 , masina trepideaza , daca las o portiera deschisa mai ca danseaza portiera , daca accelerez usor sa o urc la 900rpm si reusesc sa tin pedala fix , oscileaza in continu 900-700-900

Si la mine pornea greu la rece si se tura greu pana se incalzea, mai dadea cate odata eroare de missfire, adica de bobina sau bujie. La mine era bobina, era pe duca, si cand s-a dus de tot masina mergea in 3 pistoane, am cumparat toate 4bobine in oferta bosch 90euro pt.ca erau originale si aveau ceva ani buni.Acum face scartaiala si cu a 2treapta de viteza la 140-170 la ora in curbe usoare se aprinde esp-ul cand calc acc.,deci o schimbare se simte la mine,bineinteles eu aveam schimbate si bujiile de 8000k.

Totusi ar fi bine sa folosesti testerul sa nu schimbi piese de aiurea, oricum e bine sa schimbi piese precum valva sau bobine daca sunt vechi daca vrei sa traga masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

primul pas va fi sa schimb uleiul ,cand l-am schimbat in iarna anul trecut , toata lumea a zis 5w30, si asta am pus , dupa am aflat ca nu e uleiul corect. Deocamdata merge , vreau totusi o confirmare la senzorul de arbore cotit ,de o luna a inceput iar sa smunceasca odata sau de 2 ori , si cand accelerez un pic in sarcina treapra 2 sau 3. Daca accelerez cu a 2-a mai lung si dupa o scot din viteza in timp ce acul la turometru coboara , scade brusc de la 3500 la 2000 , aprinde martor baterie si urca la loc la 3000... si atat . am patit sa moara motorul la ralanti , de 2-3 ori pe luna

 

si inca ceva derenjant , la ralanti mai ales prin parcare , daca franez sau virez scade mult turatia , trepideaza masina prea tare.

 

ralantiul pare foarte mic , 620-650 , masina trepideaza , daca las o portiera deschisa mai ca danseaza portiera , daca accelerez usor sa o urc la 900rpm si reusesc sa tin pedala fix , oscileaza in continu 900-700-900

salut,

cum ai rezolvat problema???eu am acelasi ,motor si aceleasi simptome, te rog sa ma ajuti sa imi spui care a fost problema si cum si unde ai rezolvat eventual da-mi un nr de tel sa te sun

iti multumesc din suflet

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu simptomele astea, de obicei in sezonul rece,prima data anul trecut, iarna 2013, cateodata se aprindeau martorii ABS,DSC in mers sau dupa pornire, initial o borna de la baterie avea contact imperfect insa la inceputul lui noiembrie 2014 a avut aceleasi smptome ca in 2013, am facut cateva masuratori cu voltmetrul si cu testerul, am constatat ca regulatorul de tensiune era defect, intre pragul 800 -3000 turatii/min baga constant 14.3 v iar dupa cateva secunde 18-19v si in acelasi timp se aprindeau martorii in bord (ca o masura de protectie, cred), dupa care se oprea si cdplayer-ul. Concluzia: regulator tensiune defect! Am citit pe unele forumuri ca au fost cazuri unde a explodat bateria...deci nu e de joaca cu asa ceva. Dupa inlocuirea regulatorului (operatiune relativ simpla) nu am mai avut niciun fel de problema pana acum, am prins si -24 grade fara nicio problema . :D

 

Spor .

Edited by mitzhamike
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

acu am ceva nou :)) , motorul tot nu e 100% in parametri dar merge, totul tine de cum porneste masina , o data pe saptamana e "racheta" , o simt de cum porneste motorul ca a nimerit ceva bine , trage de la 2500 , sprint liniar, o placere , dar in rest singur in masina o simt de parca am fi 5 in masina si 200Kg de bagaje. Am ajuns sa astept sa porneasca in toane bune si sa ma bucur putin de ideea de bmw chiar daca are doar 115 cai

 

Am gasit la un moment dat un furtun deasupra la galerie care era aplatizat , dupa ce l-am schimbat masina consuma dupa cum indica in bord ( mai putin )

Link to comment
Share on other sites

am schimbat distributia , motorul e mai silentios , am scapat de zornaiala din masina, mai are momente cand ar zornai ceva dar nu e deranjant.

Probleme in continuare , la 2 zile dupa schimbare porneste la a 2-a cheie dimineata dupa ce sta peste noapte , la prima cheie se balbaie, nu trece de 1k ture si pana la urma dupa cateva sec de balabiala se opreste . la a 2-a cheie porneste,e posibil sa fie de la schimbarea pompei si filtrului de benzina...

 

in trafic smunceste o data sau de 2 ori la rand uneori aprinde martorul la baterie ....

pe diagnoza am in continuare eroare pe un senzor de ax cu came . senzorii au fost verificati , s-a inlocuit un solenoid de vanos de proba , la inversarea solenoizilor se inverseaza si eroarea , ca si cum ar fi un fir ciupit, dar instalatia e buna .

 

urmeaza sa se puna din nou testerul , o bobina dusa poate cauza smucelile ? nu e sigur dar parca aparuse la un moment dat pe tester un misfire .....

Si eu am aceasi problema. Porneste dimineata la a2a cheie. Daca afli care e cauza si rezolvi problema, spune mi si mie

Link to comment
Share on other sites

Ai rexolvat problema cu pornirea greoaie dimineata? Care a fost cauza? Si mie imi porneste dimineata la a2a cheie....

 

acu am ceva nou :)) , motorul tot nu e 100% in parametri dar merge, totul tine de cum porneste masina , o data pe saptamana e "racheta" , o simt de cum porneste motorul ca a nimerit ceva bine , trage de la 2500 , sprint liniar, o placere , dar in rest singur in masina o simt de parca am fi 5 in masina si 200Kg de bagaje. Am ajuns sa astept sa porneasca in toane bune si sa ma bucur putin de ideea de bmw chiar daca are doar 115 cai

 

Am gasit la un moment dat un furtun deasupra la galerie care era aplatizat , dupa ce l-am schimbat masina consuma dupa cum indica in bord ( mai putin )

Salut. Ai rezolvat problema cu pornirea greoaie dimineata, care a f cauza? Si eu am aceasi pb, porneste la a2a cheie dimineata.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

pornirea greoaie teoretic e de la senzor vibrochen, pompa benzina, filtru benzina (are o supapa in el care pierde presiunea din rapa), sau colier / furtun pe traseul de banzina ....

 

nu am rezolvat ca nu am avut nici tmp nici bani de masina, dimineata pun contactul de 2 ori si porneste ok

Link to comment
Share on other sites

Buna, everybody!!

Ma numesc Norbi, sunt din Oradea.

Am si eu a minunatie de E46 cu motor N42B18. Am de un an, fara mari probleme, dar acuma tre sa schimb distributia si simeringi supape. Aici in Oradea "mechanicii" mi-o calculat un prettttttttt aproximativ 1000-1200euro!!!!!!!!!!!! plus inca eu tre sa fac rost de set fixare distributie.

Au zis ca tre sa demontez _chiulasa_ si bloc motor.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat, sau daca ati mai avut probleme de genul si cum ati reusit sa le rezolvati?

Multumesc pt orice sfat! o seara placuta!

Link to comment
Share on other sites

Buna, everybody!!

Ma numesc Norbi, sunt din Oradea.

Am si eu a minunatie de E46 cu motor N42B18. Am de un an, fara mari probleme, dar acuma tre sa schimb distributia si simeringi supape. Aici in Oradea "mechanicii" mi-o calculat un prettttttttt aproximativ 1000-1200euro!!!!!!!!!!!! plus inca eu tre sa fac rost de set fixare distributie.

Au zis ca tre sa demontez _chiulasa_ si bloc motor.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat, sau daca ati mai avut probleme de genul si cum ati reusit sa le rezolvati?

Multumesc pt orice sfat! o seara placuta!

 

faci un drum la bucuresti la florin (care schimba fara sa dea jos chiulasa si are cale) si iesi undeva la 1/4 din banii aia cu tot cu benzina manopera piese + drumul la intoarce 4fun...

 

PS: am fost personal la el (deci nu vb din auzite) + multi altii de pe aici

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

faci un drum la bucuresti la florin (care schimba fara sa dea jos chiulasa si are cale) si iesi undeva la 1/4 din banii aia cu tot cu benzina manopera piese + drumul la intoarce 4fun...

 

PS: am fost personal la el (deci nu vb din auzite) + multi altii de pe aici

piesele o am ( lant, ghidaje, intinzator, garnitura capac culb. si simeringi supape), drumul n-ar fi o mare problema.... aveti si un numar de telefon?

Link to comment
Share on other sites

Buna, everybody!!

Ma numesc Norbi, sunt din Oradea.

Aici in Oradea "mechanicii" mi-o calculat un prettttttttt aproximativ 1000-1200euro!!!!!!!!!!!! plus inca eu tre sa fac rost de set fixare distributie.

 

 

au venit baietii de la West Coast Customs in Oradea ? blink.gif

Link to comment
Share on other sites

Buna, everybody!!

Ma numesc Norbi, sunt din Oradea.

Am si eu a minunatie de E46 cu motor N42B18. Am de un an, fara mari probleme, dar acuma tre sa schimb distributia si simeringi supape. Aici in Oradea "mechanicii" mi-o calculat un prettttttttt aproximativ 1000-1200euro!!!!!!!!!!!! plus inca eu tre sa fac rost de set fixare distributie.

Au zis ca tre sa demontez _chiulasa_ si bloc motor.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat, sau daca ati mai avut probleme de genul si cum ati reusit sa le rezolvati?

Multumesc pt orice sfat! o seara placuta!

 

Pentru ceea ce doresti tu sa schimbi la masina nu trebuie demontata chiulasa; cat despre pret, mie personal mi se pare foarte mult, iar sa ti se ceara tie ca si client sa vii de acasa cu setul de cale pentru reglare distributie mi se pare deja amatorism; citeste cu rabdare si aici, si studiaza oferta de service dn sectiunea dedicata de pe forum :

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/

Link to comment
Share on other sites

Pentru ceea ce doresti tu sa schimbi la masina nu trebuie demontata chiulasa; cat despre pret, mie personal mi se pare foarte mult, iar sa ti se ceara tie ca si client sa vii de acasa cu setul de cale pentru reglare distributie mi se pare deja amatorism; citeste cu rabdare si aici, si studiaza oferta de service dn sectiunea dedicata de pe forum :

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/

MS pt informatii utile!

P.S. revin cu amanunte....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Confirm si eu nr. lui Florin, am fost la el pe 26 Oct 2015, in 2 ore si 20 de minute cronometrat, a schimbat semeringurile la supape fara demontarea chiuloasei, inlocuit garnitura pompa vacum, inlocuit garnituri solenoizi vanos-uri, inlocuit patine distributie.Distributia pusa la punct cu trusa de cale, masina a pornit la prima cheie fara martori in bord sau alte erori. A lucrat cu inca un prieten care i-a dat cheile la mana si care la un moment dat s-a bagat sub masina pt a tine contra la vibrochen, in rest Florin s-a miscat extrem de repede, recomand. Edited by catyon
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am rezolvat schimbarea simeringilor si schimbul de distributie. Am gasit un mechanic care stie ce e N42/N46. Dar trebuia sa dau jos _chiulasa_ pt ca prostile alea pe ce se aluneca simeringi ( nu stiu exact cum se numesc) erau duse, adica daca schimbam numai simeringi tot consuma ulei. Reconditionatul chiulosei a costat 550 Ron, total cu manopera, piese undeva la 2500-3000 lei. La 1000 de Km consuma 1L de ulei, acuma dupa 300 de Km inca e la maxim si sper ca ramane asa...
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Buna seara tuturor ! De ceva timp ma confrunt cu o problema si nu stiu cum sa ii dau de cap! Problema suna cam asa :

Check engin + EML . Am curatat clapeta de acceleratie si nimic . Apio am facut un tester si a rezultat urmatoarele erori in numar de 8 :(

 

285A CDKDVSTE - VVT-Actuator Monitoring

Error counter : 16

Logistic counter : 49

 

2850 CDKDVFFS - VVT-guiding sensor

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

2865 CDKDVPNN -Power supply limit VVT- emergency

Error counter : 16

Logistic counter : 98

 

2866 CDKDVAN- VVT- stop leaning necessary

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

2852 CDKDVFRS - VVT-ref. sensor

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

2867 CDKDVOVL - VVT system overload

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

2783 CDKLM -Hot film air mass meter

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

2854 CDKDVPLA - VVT- sensor plausibility

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

Dupa ce am dat sa sterg erorile au ramas 3 erori care nu se sterg .

Acestea sunt urmatoarele :

 

 

285A CDKDVSTE - VVT-Actuator Monitoring

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

2866 CDKDVAN- VVT- stop leaning necessary

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

2850 CDKDVFFS - VVT-guiding sensor

Error counter : 0

Logistic counter : 0

 

Rog persoanele care cunosc problema sa ma ajute .

Un servis imi zice ca problema ar fi de la actuatorul VVT.

Are cineva idee ? nu as vrea sa dau 1100 ron pe el si sa nu fie vina lui :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.