Jump to content

Termostat principal racire motor Gate


botosanibmw

Recommended Posts

Si eu am cumparat recent un termostat principal Gates pentru E46 320d. Mi se intampla totusi ceva ciudat. Apa ajunge in aprox 10 minute la 90grade, insa daca pornesc ventilatia pe caldura, chiar si la prima treapta, temperatura motorului scade. Intr-un final ajunge din nou la 90 grade. Ar putea fi o problema cu termostatul?
Link to comment
Share on other sites

Si eu am cumparat recent un termostat principal Gates pentru E46 320d. Mi se intampla totusi ceva ciudat. Apa ajunge in aprox 10 minute la 90grade, insa daca pornesc ventilatia pe caldura, chiar si la prima treapta, temperatura motorului scade. Intr-un final ajunge din nou la 90 grade. Ar putea fi o problema cu termostatul?

 

 

e busit termostatul egr; daca face la fel si la drum intins

Link to comment
Share on other sites

Am mai raspuns la intrebarea asta. Nu este nicio problema. Cand pornesti caldura se deschid elevtrovalele, lichidul cald din motor se amesteca cu lichidul de pe furtune de dupa electrovale, cu cel din radiatorul din bord si dureaza ceva timp pana cand se incalzeste inapoi la 90 grade. Temperatura motorului oricum se stabilizeaza dupa asta la 90 grade. Deci nu-i nicio problema. Asa patesc si eu si n-am avut nicio problema iernile trecute. Tot termostat Gates am si functioneaza in parametrii normali. Vei observa ca la orice temperatura a motorului pornesti caldura temperatura va scadea.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

SI eu am Gates si dupa aprox 2 ani si-a dat duhul. Nu de tot, dar functioneaza asa:

 

ajunge apa la 90 de grade, accelerez, scade la 74 grade, merg constant urca inapoi la 90 de grade dupa care daca merg mult timp constant incepe si scade inapoi pana la 74 grade si nu isi mai revine numai daca tot accelerez, frana, accelerez.

 

 

Par a fi simptome de termostat EGR dus dar modelul meu e fara termostat EGR, asa ca ramane doar cel principal.

 

O sa iau unul OE.

Link to comment
Share on other sites

SI eu am Gates si dupa aprox 2 ani si-a dat duhul. Nu de tot, dar functioneaza asa:

 

ajunge apa la 90 de grade, accelerez, scade la 74 grade, merg constant urca inapoi la 90 de grade dupa care daca merg mult timp constant incepe si scade inapoi pana la 74 grade si nu isi mai revine numai daca tot accelerez, frana, accelerez.

 

 

Par a fi simptome de termostat EGR dus dar modelul meu e fara termostat EGR, asa ca ramane doar cel principal.

 

O sa iau unul OE.

Salut!La mine era termostatul original din fabrica,(a tinut fix 10 ani si 203 000 km)l-am schimbat deoarece avea urmatorele simtome:apa nu trecea de 72*,cand l-am demontat am descoperit defectul ,acea tija ce impinge in corpul de plastic al termostatului avea joc,a intrat lichidul de racire pe langa tija si a ajuns in capsula cu rasina ,si astfel rasina s-a contaminat cu antigel+ca am gasit si un fel ca de mal in carcasa termostatului ,cred ca erau urme de la acea rasina.Am montat astazi termostat Gates.Sa vad cat o sa tina.O seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Am mai raspuns la intrebarea asta. Nu este nicio problema. Cand pornesti caldura se deschid elevtrovalele, lichidul cald din motor se amesteca cu lichidul de pe furtune de dupa electrovale, cu cel din radiatorul din bord si dureaza ceva timp pana cand se incalzeste inapoi la 90 grade. Temperatura motorului oricum se stabilizeaza dupa asta la 90 grade. Deci nu-i nicio problema. Asa patesc si eu si n-am avut nicio problema iernile trecute. Tot termostat Gates am si functioneaza in parametrii normali. Vei observa ca la orice temperatura a motorului pornesti caldura temperatura va scadea.

 

 

Si in cazul in care temperatura la apa nu mai creste dupa ce pornesti caldura, stii ce ar putea fi?

eu am benzina e46 1.9, am schimbat termostatul acum 3 ani cu unul Behr, si de atunci apa nu mai ajunge la 90 grade iarna.

daca opresc ventilatia, apa urca rapid catre 90 si sta acolo. cum ii dau drumul scade si nu mai urca.

termostatul pare intreg,de obicei se rup clemele de prindere.

 

aveti o solutie?

am inteles ca ar mai fi un termostat mic sub vasul de expasiune, dar la real oem nu-l indica pentru modelul meu.

 

multumesc in avans celor care imi dau ceva solutii.

Link to comment
Share on other sites

La benzinar cred ca ai doar unul. Daca zici ca l-ai schimbat acum 3 ani poate sa fie obosit, dar se poate verifica. Verifica furtunul ce iese din radiator si vezi daca este caldut sau rece. Mai poate fi si carcasa/ garnitura problema, sa nu etanseizezs bine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.