Jump to content

Temperatura apa 320d e90


Claudiu320d

Recommended Posts

Am vazut ca cele orginale sunt de la Behr...Sa speram ca o sa dureze si Gates'ul, pana la urma nu e diferenta mare de pret.

Baieti mi'am schimbat si fulia de la arborele cotit, am blocat volanta cu o surubelnita mare, si cu cheia si o prolunga am desfacut surubu.Pe un forum de italieni,(www.bmwpassion.com) multi mi'au zis ca am riscat mult sa rup dintele de la volanta, voi ce parere aveti? mie nu mi s'a parut ca nu am depus efort mare.

(Eu, cred ca trebuia sa fi deschis un alt topic (ca temperatura nu are legatura cu volanta.. sau fulia) in care ne dadeam cu parerea (negresit ;) )

 

Acu', daca tot ai schimbat-o, de strans ai strans la cat a fost, sau la cat spune fabricantu CA TREBUIE? Nu de alta, dar e chiar fulia de la motor :blink:

 

Sigur ca unii POT AVEA dreptate pentru ca costul unei volante poate fi mai mare decat un SH bormasina cu impact (percutie..).

 

Daca vrei sa duci mecanica care o incerci spre alt nivel ar trebui sa folosesti o cheie(scula)dinamometrica la strans,o scula cu impact la desfacut...

 

Ia uite aici un articol interesant despre (DOAR) suruburi:

http://www.boltscience.com/pages/info.htm

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

(Eu, cred ca trebuia sa fi deschis un alt topic (ca temperatura nu are legatura cu volanta.. sau fulia) in care ne dadeam cu parerea (negresit ;) )

 

Acu', daca tot ai schimbat-o, de strans ai strans la cat a fost, sau la cat spune fabricantu CA TREBUIE? Nu de alta, dar e chiar fulia de la motor :blink:

 

Sigur ca unii POT AVEA dreptate pentru ca costul unei volante poate fi mai mare decat un SH bormasina cu impact (percutie..).

 

Daca vrei sa duci mecanica care o incerci spre alt nivel ar trebui sa folosesti o cheie(scula)dinamometrica la strans,o scula cu impact la desfacut...

 

Ia uite aici un articol interesant despre (DOAR) suruburi:

http://www.boltscience.com/pages/info.htm

Nu e vorba de Bormasina cu impact, la un prieten in service am schimbat'o, are un compresor de 400 de litri, si pistol (bormasina cu impact) destul de mare de la USAG, dar iti spun, cu tot ca am incarcat si compresoru la maxim, pus pe direct, tot degeaba ca nu s'a desfacut, doar metoda asta a mers. Si de strans am strans'o cum spune fabricantu.

Si da, greseala mea ca n'am deschis alt topic. Putem sa ne oprim aici! :bye: :bye:

Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Principalul rol al termostatelor e sa deschisa si sa inchida circuitul lichidului antigel in asa fel sa il raceasca trecand prin circuitu principal.Asadar la tine daca nu urca mai mult de 65 cel mai probabil este ramas pe deschis termostatu egr,care deschide la 70°C.Lichidu antigel parcurge diferite circuite,De ex: Cand pornesti masina la rece motoru are nevoie sa se incalzeasca si sa ajunga la temperatura de exercitiu, asta insemnand ca temperatura lichidului nu are nevoie inca de a fi racita, si termostatu ramane pe inchis, asadar lichidu parcurge doar circuitu motorului, cand temperatura ajunge la 70°C, la unele motoare cum e si al nostru un termostat in plus deschide un circuit in plus, la care la 88°C deschide termostatu principal,si aici lichidu are nevoie de racire, asadar face turu complet si prin radiator.

Nu stiu daca m'am exprimat foarte bine, dar e un concept logic dupa ce iti dai seama cum functioneaza.

Si la tine un termostat sigur nu isi face datoria

Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos, cred ca am sa le schimb pe amandoua, cineva spunea ca ar creste si consumul, sa iau oe sau behru?

Creste consumul, si la mine e destul de marisor, avand in vedere ca la drum lung temperatura nu imi creste la mai mult de 55°C.

Eu mi'am comandat de la Gates.Alea originale sunt de la Behr, asa ca, mergi pe Behr cel mai bine.

 

Incearca doar sa te uiti la meniu secret la consum la relanti cand temperatura e la 60°C si la 90°C.La mine la 60°C imi arata undeva la 0,6l/h iar la 90°C 0,3l/H.

Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Ok Claudiu, m ai lamurit, o sa le schimb pe amandoua caci nu stiu care nu mai este in parametri, multumesc mult pentru rabdare si iti urez o duminica placuta, te anunt dupa ce le schimb.

Ok, uite aici un pdf cum se schimba in caz ca ai nevoie.E in italiana, dar imaginile spun de la sine tot.Anunta'ne.Multumesc la fel iti doresc si tie!

Diy Termostat

Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Creste consumul, si la mine e destul de marisor, avand in vedere ca la drum lung temperatura nu imi creste la mai mult de 55°C.

Eu mi'am comandat de la Gates.Alea originale sunt de la Behr, asa ca, mergi pe Behr cel mai bine.

 

Incearca doar sa te uiti la meniu secret la consum la relanti cand temperatura e la 60°C si la 90°C.La mine la 60°C imi arata undeva la 0,6l/h iar la 90°C 0,3l/H.

 

 

termostatul principal, ala mare, nu EGR , nu este produs de Behr pe original :thumbsup:

 

L.E. brandul Behr a fost achzitionat le Mahle de cateva luni bune

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Mi'au ajuns termostatele. Spre surprinderea mea, am observat ca desi cutia era de la gates, pe termostatu EGR scrie BEHR, uite:

http://s1.postimg.org/ptfs4kji7/photo_php.jpg

Astea sunt codurile, mai tarziu posibil sa le schimb, si o sa va anunt cum se comporta.

http://s1.postimg.org/48apgymrj/10804972_10203192913655908_543952579_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.