Jump to content

Zgomote relanti 320i E90


Recommended Posts

Buna ziua! Am cumparat acest 320i din 2010 (e 90 LCI) in urma cu 5 luni. Mereu l-am considerat perfect silentios pana acum cateva saptamani, cand a inceput sa se auda mai pronuntat relanti-ul. Cand pun cutia in pozitia D incepe sa vibreze puternic (stiu ca sunt normale vibratiile in D, dar nu asa puternice). Sunetul motorului nu este constant zgomotos, uneori auzindu-se la fel de silentios ca la inceput. In dimineata asta am pornit masina si mi s-a parut ca aud ceva diferit. Deschid capota si observ in partea stanga a motorului un rontait atipic. Am filmat si am postat pe youtube, iata linkul: http://youtu.be/z3C2RtCr1WM . Va rog sa imi dati sugestii, intrucat deja nu mai am curajul sa merg cu masina in conditiile de fata. Va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

ce tip de ulei ai,eu la 318i lci am 0w30 castrol,asta era pus si la bmw in germania si nu avea ulei bmw,avea tot castrol 0w30.

 

 

Sincer nu stiu, cand am adus-o din Germania am mers cu 200 km/h si a consumat ceva ulei. Cand am ajuns in Romania mi-a cerut de urgenta 1L de ulei, asa ca am cumparat 1L de Castrol sintetic de la o benzinarie din apropiere. Dar nu stiu sa zic exact ce tip.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut o problema cu ea acum o luna. La relanti turatia era inconsecventa, se auzea un zgomot cavernos pronuntat, motorul murea din cand in cand si se aprinsese CEL. Am dus-o la service BMW, unde mai fusese cu cateva zile inainte si dupa o saptamana mi s-a spus ca defapt nu are nimic masina, ca au facut o diagnoza si e totul ok, dar clar ceva era problematic. Mi s-a dat o posibila explicatie conform careia un filtru de gaze era infundat si trebuia curatat circuland 100 km pe autostrada la 120km/h. Mie imi suna asta a problema de filtru de particule de pe diesel, deci clar nu asta a fost. Edited by victor320
Link to comment
Share on other sites

frumoasa masina, a mea un n46 din 2006 e ceva mai putin zgomotoasa cu toate ca are 230 000 km, si a mea consuma ceva ulei, dar parca de la 30 000 km sa consume..., ma asteptam sa fie impecabila, fa-i un schimb de ulei/filtre nu suna prea bine motorul pentru km pe care-i are, dupa 5-10 minute de mers, la relanti ar trebui sa fie foarte silentioasa, fa-i si un test de noxe sa fii sigur.
Link to comment
Share on other sites

Pai si cum de ti se pare silentios in mod normal?? Asta numai motor silentios nu este.

Un motor benzina pe injectie directa in 4 cil e la fel de galagios ca un diesel.

Numai perfect silentios nu este.

 

Si legat de problema ta, da este galagios dar este galagios constant. Doar in sarcina cand schimba modul de functionare din lean burn in amestec normal devine silentios.

 

In legatura cu schimbatul regimului de turatie la relanti al meu pierde cam 50rpm pt maxim o secunda, nu stiu cat de normal este, dar asa a facut mereu.

 

Si serios, ai masina de 5 luni si nu ai schimbat si tu uleiul? Ca idee, in functie de ulei zg de la relanti devine mai pronuntat sau nu.

dar la tine cred ca este alta problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam poate la distributie. Dar e pe lant si la 35000 km nu ar trebui sa se puna problema.

 

Problema este ca fluctueaza intensitatea zgomotului produs de motor la relanti. Uneori se aude foarte liniar si silentios, alte ori se aude ca un diesel. E normal sa fluctueze asa, sa nu fie constant?

Edited by victor320
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat distributia, dar teoretic la km tai nu ar trebui sa fie probleme.

 

Normal este sa faca ca un diesel la relanti. Fluctueaza cand se fac schimbarile de regim care vorbeam, care la relanti, nu sunt normale.

fa-i o diagnoza la cineva competent si vezi de acolo.

la 35000 km si 4ani sunt curios cate revizii are.

Link to comment
Share on other sites

ok, am ajuns acasa si am ascultat filmuletul.

 

cum te uiti la motor ce se aude in partea stanga este perfect normal, bataia care se aude in partea dreapta nu este normala. la mine nu se aude asa.

 

repet, cate revizii are masina?

 

eu cand am schimbat distributia, am schimbat-o pt ca am gasit o bucata rupta dintr-o patina.

neefiind ulei suficient, intinzatorul nu tinea lantul suficient intins suficient cat sa dea un soc suficient pt a ciobi patina.

nu stiu daca este si cazul tau.

 

oricum ai un pm.

Link to comment
Share on other sites

Bataia care se aude in partea dreapta, acel tacanit este de la variator si din ce am inteles pe net unele n43 au acel tacanit, altele nu au. Multi au fost si au schimbat tot ce se putea schimba si tot au acel tacanit care culmea apare la cald nu la rece. Si la mine tacane in partea dreapta acolo si nu mi-am batut capul cu problema asta tinand cont ca sunt destui care o au si nu a gasit nimic exact de unde e problema.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.