Jump to content

reconditionare caseta de directie


virgils10

Recommended Posts

buna seara ....am si eu un e 46 motor 1.9 benzina din 1999 berlina 77 kw ....imi poate spune si mie cineva cum se verifica jocul din caseta de directie ?cu motorul oprit sau cu motorul pornit ?eu am verificat cu motorul oprit si daca misc de volan stanga - dreapta (usurel ) se aude o bataie (doar pe partea stanga )ori de la caseta de directie ori din bucsa de la caseta de directie .de curs, nu curge din caseta deloc. cineva mi-a zis a trebuie reconditionata caseta de directie ca e pe gata....joc in volan nu am deloc.daca ar avea putin joc in caseta se poate strange un surub ceva sa dispara jocul?am auzit ca la unele masini au ceva reglaje la caseta de directie ,sper sa fie si la mine :)

Ar trebui sa schimb si bratele de pe fata si am vazut ca au aparut niste brate ,nu stiu sigur dar cred ca sunt modificate de cineva (am vazut pe farcebook ...posta cineva ca are de vanzare, sunt noi ),ca pe urma sa se poata schimba sepatrat bucsile ,nu neaparat cu brat, oare sunt ok ?

Ieri am bagat o benzina mai proasta, din zona Mediasului si mi s_a aprins check motor si nu se mai stinge. Asta este a doua oara :(((( si data trecuta a fost tot de la benzina proasta din TG Mures , si nu merge resetat, doar din tester .Daca scot mufa de la sonda lambda si o las cateva minute, se stinge martorul?multmesc!

Edited by virgils10
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa schimbi bratele (basculele) ca sa schimbi pivotul exterior (la roata)

in 90% din cazuri bataile sunt din cauza jocului de la respectivul pivot (la roata)

si de la bucsele din capul basculei.

 

pivotul se schimba foarte usor (cu cunostinte medii de mecanica si sculele potrivite).

se demonteaza bascula de pe masina, se verifica jocul la pivoti

se taie (scoate) tabla de protectie de sub respectivul pivot si se depreseaza pivotul

din bascula, se curata putin cu peria de sarma si se preseaza pivotul nou

care este un produs MEYLE/HD.

la bascule este si mai simplu (nu tai nimic, doar depresezi bucsa veche si presezi

bucsa noua la loc respectand semnele de marcaj).

 

per total este o operatiune simpla... atata timp cat exista scule si pricepere.

 

bafta !

Edited by petreop
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut....nu sunt eu mecanic dar pot sa ma bag daca im mai da si cineva niste informatii :D

bucsa de la brat fata ce se prinde pe caroserie este "praf" aia stiu ca trebuie si se poate schimba ,dar daca vreau sa schimb pivotul de la raoata si trebe sa tai nu stiu ce tablita eu ce mai pun in locul ei? am vazut ca pivotul MEYLE (scrie doar Meyle fara HD) are o margine de nu poate sa scape bratul daca zic bine ....iar daca da ,este chiar atat de sigur?Nu stiu sa zic exact ce fel de brat am pe fata ,dar ma gandesc ca toate e 46 au la fel.daca cumpar pivotii MEYLE se pot schimba la orice model?sa nu ii cumpar degeaba. la mine din cate stiu bate cel de la roata si bucsa ce se prinde de caroserie.Multumesc de ajutor ;)

Link to comment
Share on other sites

Am sunat sa comand bucsa de la brat ce se prinde de caroserie si pivotul exterior (de la roata ) și domnul de la magazin a zis ca dacĂŁ nu am brațul tot de la MEYLE nu merge schimbat ci trebuie schimbat tot brațul. ..Hmmm eu l-am comandat și sper sa pot sa - l schimb . Ce ziceți ? Merge ?
Link to comment
Share on other sites

Am sunat sa comand bucsa de la brat ce se prinde de caroserie si pivotul exterior (de la roata ) și domnul de la magazin a zis ca dacĂŁ nu am brațul tot de la MEYLE nu merge schimbat ci trebuie schimbat tot brațul. ..Hmmm eu l-am comandat și sper sa pot sa - l schimb . Ce ziceți ? Merge ?

Salut!Merge schimbat numai pivotul,eu am brat original din fabrica,si am schimbat numai pivotul,s-a potrivit perfect.Mai este cineva care a facut operatia si a reusit.Asa ca merge si la tine.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca merge perfect ! nu apleca urechea la ce spun toti vanzatorii de piese.

interesul lor este sa-ti vanda cat mai multe piese si eventual cat mai scumpe.

cati dintre cei care afirma ca nu merge au studiat problema si au vazut cu ochii lor cum se procedeaza ?

niciunul, daca vedeau procedura nu mai comentau atata.

 

comanda la magazin urmatoarele:

1. PIVOT SCURT - EXTERIOR (BALL JOINT) = 3160100003/HD - pret: 70 ron/buc

2. SET BUCSE BASCULE (DOAR BUCSE FARA SUPORT) = 3003112919/HD - pret: 140 ron

daca tot faci operatiunea asta schimba pivotii si bucsele pe ambele parti (stinga/dreapta)

in ceeace priveste siguranta... operatiunea este corecta si nu se intervine cu nimic

asupra basculei originale.

pivotul original este instalat acolo in acelasi mod. nu se modifica absolut nimic.

si ca sa nu existe discutii si intrebari... aceasta procedura este valabila doar pentru

schimbarea pivotului exterior (cel scurt de la roata).

 

ATENTIE !!!

in cazul schimbarii pivotului interior (cel lung) NU este valabila operatiunea.

 

bafta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.