Jump to content

BMW e 46 136 cp


Recommended Posts

Buna ziua.am si eu o problema cu un BMW e 46 diesel 136 nu trage.am schimbat toate furtunasele de vaccum,turbo merge(tija de la el se misca bn+furtunele se umfla),am schimbat injectorul cu fir am pus unu care masurat are 102 ohmi!!!dupa toate acestea mecanicu mi-a sp ca esti sigur pompa de injectie!!am luat alta pompa am puso pe masina ,masina tot nu trage,am schimbat debitmetru masina a tras putin mai bn!!am puso din nou pe tester si mi-a aparut electro-supapa de control a presiunii pompa injectie!!stie cineva sa-mi explice mai exact ce face aceasta supapa?multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

poate ai eroare pe electrovalva turbina.am avut aceeasi problema , masina tragea foarte greu , pleca foarte greu de pe loc mai ales.nu cred ca saream de 110 km / h.incearca sa inlocuiesti electrovalva de la turbina cu cea de la egr(sunt identice).furrtunasul de la egr obtureaza-l cu un surub.astept raspuns daca ti-ai rezolvat problema.bafta
Link to comment
Share on other sites

poate ai eroare pe electrovalva turbina.am avut aceeasi problema , masina tragea foarte greu , pleca foarte greu de pe loc mai ales.nu cred ca saream de 110 km / h.incearca sa inlocuiesti electrovalva de la turbina cu cea de la egr(sunt identice).furrtunasul de la egr obtureaza-l cu un surub.astept raspuns daca ti-ai rezolvat problema.bafta

 

si turbina si egr-ul functioneaza perfect,ambele electrovalve functioneaza perfect!!!am spus clar mai sus pe tester da SUPAPA DE CONTROL A PRESIUNII POMPA INJECTIE''!!

Link to comment
Share on other sites

si turbina si egr-ul functioneaza perfect,ambele electrovalve functioneaza perfect!!!am spus clar mai sus pe tester da SUPAPA DE CONTROL A PRESIUNII POMPA INJECTIE''!!

 

 

ok , am vazut ce ai scris.nu stiam de supapa de control a presiunii pompa injectie.eu am incercat sa ajut.cum ai ajuns la concluzia ca ambele functioneaza perfect?faptul ca nu ti le-a dat defecte testerul?eu zic totusi sa faci ceea ce ti-am sugerat.nu cred ca iti ia mai mult de 30 min.apropo.cat te-a ajuns pompa de injectie?

Link to comment
Share on other sites

Ce rampa de injectie vorbiti voi aici la cele de 136 cp ? Da-ne eroarea cum apare in engleza, nu traduce tu. Nu ai cumva si eroare needle motion sensor?

Oricum e ceva cu pompa aia ciudata, reglaje chestii trestii, sistemul asta de injectie e simplu, pompa aia e toata problema mare.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Ce rampa de injectie vorbiti voi aici la cele de 136 cp ? Da-ne eroarea cum apare in engleza, nu traduce tu. Nu ai cumva si eroare needle motion sensor?

Oricum e ceva cu pompa aia ciudata, reglaje chestii trestii, sistemul asta de injectie e simplu, pompa aia e toata problema mare.

Exact needle motion senzor da colegu!!!ce ma inveti sa fac,hai sa-ti explic de unde a plecat totul sa intelegi perfect masina dintr-o data s-a oprit,ok ...o duc la un service imi sp ca s-a ars finalul dupa pompa de injectie,am schimbat finalul masina nu a mai tras ,pornea perfect nu a mai tras....dupa am tot cautat sa o fac ,m-am dus la un baiat renumit pe BMW in Dambovita,Targoviste mai exact a facut toate verificarile si mi-a sp frate e pompa,am luat o pompa din germania dupa masina care mergea am facut test inainte sa o dau jos dupa masina aia totul era ok,am pus pompa sus pe masina mea ,a pornit la prima cheie dar masina tot nu tragea,ok,iar am dus masina la baiatul cu testerul,mi-a sp ca pompa e pusa ok la punct,masina a mai mers 300 de km si a aparut urm prob ,o pornesc (porneste la sfert)o turez pana la 4000 incepe sa trepideze motorul dupa care sade turatia la 900 rmp motorul continua sa trepideze si nu mai raspunde la nici o comanda a acceleratiei...am puso din nou pe tester si singura eroare ar fii senzorul asta dupa pompa de injectie,fizic am cautat pe net ii spune electro-supapa de control a presiunii....acum i-am dat mecanicului mesaj sa-mi dea eroarea exact!!tin sa precizez a turbo si tot sistemul de depresiune functioneaza perfect,electrovalva de la turbo funct,egr-ul functioneaza perfect,am presiune tija de la turbo se misca perfect ca la carte.....ce ma inveti sa fac,ca mi s-a luat de baietii cu testere te duci la 10 insi fiecare iti sp cu totul alta problema,ma pun sa schimb toata masina!!pompa din rezervor am masurato scoare 0,3 bari la relanti si 0,5 bari turata la 4000 rpm constant!!injectorul cu fir l-am masurat are 102 ohmi!!nici nu stiu ce sa-ti mai sp daca am scapat cv am facut tot !!

Edited by Massyfoc
Link to comment
Share on other sites

Acolo nu e problema de aer, nu are rost sa mai cauti debitmetre turbo sau furtune, e problema clara de alimentare/presiune motorina. Sincer eu am mers fara injectorul cu fir(cu el taiat), sute de km si masina trage bine, nu optim insa merge ok, te descurci cu ea.

Acolo e sigur o problema din pompa de injectie si toti zic ca ti-au pus-o la punct, si-au masurat-o, probabil sa scape rapid de tine insa ea nu-si face treaba cum trebuie. Sau poate mecanic e ok si totul tine acum de re-adaptari.

Ea are un senzor de turatie incorporat, si daca dai un diagnose request cu DIS si selectezi la DDE pompa, turatia acelui sensor trebuie sa fie exact jumate din turatia motorului, la orice turatie a motorului.

Pompa aia functioneaza si regleaza motorina pe baza mai multor valori primite de la diversi senzori : pe baza senzorului din ea, pe baza senzorului de presiune MAP, ale valorilor injectorlui cu fir + sensor turatie crankshaft.

Ai DIS? Fa o realiniere ECU-ECM, o readaptare pump map settings si vezi pe urma.

Degeaba te duci la testere universale, DDE3 de la modelele astea de bmw e recunoscut numai de testerul DIS original, cele universale nu au tot setul de erori detaliat.

Edited by JuiCe
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Acolo nu e problema de aer, nu are rost sa mai cauti debitmetre turbo sau furtune, e problema clara de alimentare/presiune motorina. Sincer eu am mers fara injectorul cu fir(cu el taiat), sute de km si masina trage bine, nu optim insa merge ok, te descurci cu ea.

Acolo e sigur o problema din pompa de injectie si toti zic ca ti-au pus-o la punct, si-au masurat-o, probabil sa scape rapid de tine insa ea nu-si face treaba cum trebuie. Sau poate mecanic e ok si totul tine acum de re-adaptari.

Ea are un senzor de turatie incorporat, si daca dai un diagnose request cu DIS si selectezi la DDE pompa, turatia acelui sensor trebuie sa fie exact jumate din turatia motorului, la orice turatie a motorului.

Pompa aia functioneaza si regleaza motorina pe baza mai multor valori primite de la diversi senzori : pe baza senzorului din ea, pe baza senzorului de presiune MAP, ale valorilor injectorlui cu fir + sensor turatie crankshaft.

Ai DIS? Fa o realiniere ECU-ECM, o readaptare pump map settings si vezi pe urma.

Degeaba te duci la testere universale, DDE3 de la modelele astea de bmw e recunoscut numai de testerul DIS original, cele universale nu au tot setul de erori detaliat.

da ai mare dreptate cu injectorul cu fir este exact cum mi-ai sp,am sunat mecanicul si nu mi-a mai raspuns,din ce stiu eu stiu ca avea un DIS si asta ii daduse o eroare pe electrovalva /senzor de control de pe pompa de injectie,ia da tarare si atunci masina a inceput sa mearga si mai prost gen pornea pefect se tura pana la 4000 incepe si tremura motorul dupa care turatia scadea la 900 mergea tot interupt si nu mai raspundea in nici un fel pedalei de acceleratie,vad ca din tot ce ai scris mai sus mi-ai sp totul corect am invatat toatea astea din prob mea,ai idee de ce s-a dus finalul dupa partea electrica a primei pompe de injectie,sincer ma gandesc ca am pus o pompa buna pe masina si ca a inceput sa-mi prajeasca si finalul dupa pompa buna.....exista asa cv sau gresesc?am inceput sa citesc fel de fel de manuale ca mi s-a luat sa dau bani la fel de fel de mecanici si sa-mi faca fel de fel de aberatii...ori pompa mea nu este pusa perfect la punct si imi da eroarea asta!!ma tot intreb alta chestie am pus pompa sus a mers masina cat de cat ok 300 de km si cum a pus testerul ala a inceput sa se balbaie doar cand o turam la 4000 dupa ce am plecat cu masina de la el am mai mers circa 30 km si a inceput sa se balbaie non-stop!!!nust daca ai inteles exact tot ce am relatat mai sus!!dar astept intrebari unde nu ai inteles!!!

Edited by Massyfoc
Link to comment
Share on other sites

Cum ziceam, nu neaparat ca s-a prajit iar electronica, ci tzine de adaptari si alinieri ECM pompa cu ECU principal. Cum ziceam , testerele universale pt masina asta nu vor indica niciodata nimic corect, doar o sa cauti probleme unde nu sunt.

Ori mergi la un specialist ce are DIS si stie ce face, ori ia-ti tu dis si incerci o aliniere, oricum iti va prinde bine pe viitor sa stii, problemele n-o sa se termine aici :) stim cu totii asta, ce avem 136 cp 2.0 si nu vrem sa aruncam bani la mecanici

Link to comment
Share on other sites

Cum ziceam, nu neaparat ca s-a prajit iar electronica, ci tzine de adaptari si alinieri ECM pompa cu ECU principal. Cum ziceam , testerele universale pt masina asta nu vor indica niciodata nimic corect, doar o sa cauti probleme unde nu sunt.

Ori mergi la un specialist ce are DIS si stie ce face, ori ia-ti tu dis si incerci o aliniere, oricum iti va prinde bine pe viitor sa stii, problemele n-o sa se termine aici :) stim cu totii asta, ce avem 136 cp 2.0 si nu vrem sa aruncam bani la mecanici

Multumesc frumos!!!deci masina are clar probleme de aliniere si adaptari!!o sa caut un service autorizat care are DIS+oameni pregatiti!!revin dupa!!!

Edited by Massyfoc
Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze am scris senzor DIS,am vrut sa spun tester...am mers cu masina cu mufa scoasa masina trage dar nu cum trebuie,am pus mufa la loc la senzor masina trage putin mai bn dar cand ajunge la 3800 motorul incepe sa tremure!!!maine dau din nou mufa jos!!!e vb de senzorul de presiune absoluta dupa admisie!! Edited by Massyfoc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.