Jump to content

Martor ABS Aprins


Bartholdy

Recommended Posts

Cum a dat ninsoare cum a inceput sa mi se aprinda ABS ... De exemplu dimineata nu este aprins insa cum ies din parcare si daca patineaza unpic se aprinde ABS , Si se stinge abea a 2 a zi daca circul toata ziua respectiva , Ce legatura are ABS Cu faptul ca masina patineaza , este vorba despre un e36 Touring din 1996 1.8i Edited by Bartholdy
Link to comment
Share on other sites

Cum a dat ninsoare cum a inceput sa mi se aprinda ABS ... De exemplu dimineata nu este aprins insa cum ies din parcare si daca patineaza unpic se aprinde ABS , Si se stinge abea a 2 a zi daca circul toata ziua respectiva , Ce legatura are ABS Cu faptul ca masina patineaza , este vorba despre un e36 Touring din 1996 1.8i

 

Are pentru ca in acel moment doar o roata se invarte iar celelalte nu. La mine se aprinde doar pe rotile din fata (pe cele din spate nu) daca ridic o roata si o invart mai sanatos.

Chestia asta ar trebui sa o faca doar cand apesi pedala de frana , nu cand accelerezi.

Nu cumva circuitul de ABS a fost modificat pentru a masca vre-un defect?

La mine cand se aprindea ABS-ul, inchideam din cheie, reporneam si se stingea becul.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

am avut niste probleme in vara , am avut o conducta de frana sparta pe spate si mi sa scurs tot lichidu , de atunci nu mai am frane bune , dar ABS functioneaza perfect

 

Are pentru ca in acel moment doar o roata se invarte iar celelalte nu. La mine se aprinde doar pe rotile din fata (pe cele din spate nu) daca ridic o roata si o invart mai sanatos.

Chestia asta ar trebui sa o faca doar cand apesi pedala de frana , nu cand accelerezi.

Nu cumva circuitul de ABS a fost modificat pentru a masca vre-un defect?

La mine cand se aprindea ABS-ul, inchideam din cheie, reporneam si se stingea becul.

O sa incerc si eu sa inchid masina si sa o repornesc sa vad daca se stinge

Link to comment
Share on other sites

Am incercat metoda lui "cristianro" insa nu a avut nici un efect

Exista senzori de ABS pe toate rotile ? Ma gandesc daca ar putea fi un fir ceva rupt sa faca scurt sau asa ceva

 

Spune exact ce se intampla, pentru ca :

-fir senzor rupt = abs ramane aprins tot timpul (tu spuneai ca doar cand aluneca)

- cupla legatura (conexiune oxidata sau care nu face bine) intre senzor si firul care pleaca catre controller,se manifesta in mod aleatoriu, nu doar iarna cand aluneca rotile,

-se poate verifica fiecare senzor in parte cu un aparat de masura ,pe ohmetru,senzorul este o simpla bobina

-controllerul de ABS verifica la pornirea masinii daca cele 4 senzori sunt ok, daca nu se aprinde Becul de ABS

Link to comment
Share on other sites

Deci la pornire dimineata nu este aprins nici un bec , astazi am lasat motorul pornit 30 de minute pana sa plec de pe loc cu masina si nu se aprinsese , cum am iesit din parcare si a patinat unpic , deja se aprinsese , si ramane asa toata ziua , maine dimineata daca ma duc nu mai e aprins .

Eu intrebam daca se poate sa fie de la un senzor oxidat su vrun fir sa fie dezizolata sa faca masa pe undeva ...

Link to comment
Share on other sites

Ti-am raspuns putin mai sus cauza si cum se poate verifica, pentru fiecare senzor, trebuie sa dai roata jos, te iei dupa firul de la senzor si vei ajunge la o cupla,

o desfaci ,vezi cum arata , folosesti un spray pentru curatat contacte electrice ,o montezi la loc si vezi cum se comporta masina.

Incepi cu rotile din fata , la mine a fost la roata din dreapta, si ca rezolvare a trebuit sa tai cupla si mama si tata am legat firele intre ele

pe direct , le-am cositorit, izolat foarte bine in silicon sanitar, izolat cu izolir band ,pus la loc in cutiuta lor, turnat din nou silicon sanitar (se usuca foarte repede)

si nici in ziua de azi nu mai am probleme.Oricum eu m-am chinuit mult timp ca sa gasesc se la care senzor era,pentru ca imi facea probleme foarte rar,

si a trebuit sa pun capcane electrice pe senzorii din fata, ca sa pot afla 100%, care senzor imi face figura.

Nu a trebuit sa schimb nici-un senzor.

 

Ceva documentatie gasesti pe http://bmw-roads.blogspot.ro/p/senzor-abs.html

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Ti-am raspuns putin mai sus cauza si cum se poate verifica, pentru fiecare senzor, trebuie sa dai roata jos, te iei dupa firul de la senzor si vei ajunge la o cupla,

o desfaci ,vezi cum arata , folosesti un spray pentru curatat contacte electrice ,o montezi la loc si vezi cum se comporta masina.

Incepi cu rotile din fata , la mine a fost la roata din dreapta, si ca rezolvare a trebuit sa tai cupla si mama si tata am legat firele intre ele

pe direct , le-am cositorit, izolat foarte bine in silicon sanitar, izolat cu izolir band ,pus la loc in cutiuta lor, turnat din nou silicon sanitar (se usuca foarte repede)

si nici in ziua de azi nu mai am probleme.Oricum eu m-am chinuit mult timp ca sa gasesc se la care senzor era,pentru ca imi facea probleme foarte rar,

si a trebuit sa pun capcane electrice pe senzorii din fata, ca sa pot afla 100%, care senzor imi face figura.

Nu a trebuit sa schimb nici-un senzor.

 

Ceva documentatie gasesti pe http://bmw-roads.blogspot.ro/p/senzor-abs.html

 

Maine o sa schimb placutele si co ocazia asta o sa fac cum ai spus tu , daca tot asa o sa ai fac o diagnoza

Multumesc Pentru sfaturi !

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e mai simplu sa o pui pe tester. Vezi care dintre senzori e defect si il inlocuiesti. :thumbsup:

Pentru un contact imperfect nu schimbi senzorul, doar daca nu ai alta optiune si e defect chiar senzorul

Doar ca la Bartholdy se manifesta aleatoriu

Apropo @Alin KIR ai vazut din ce an e masina?

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Este din 1996. Merge pus testerul pe ea fara nicio problema, daca la asta te referi.

Firele de la fiecare senzor nu duc catre mufa mama -tester si duc direct catre controler , cablul are 3 fire si e ecranat, ceva asemanator cu cel de tv.

Poti verifica la masina ta , sub bordul din drepta , trebuie sa desfaci bordul, in partea dreapta gasesti controlerul pentru ABS, desfaci cupla tata

si vei gasi printre alte fire de legatura ,si firele care vin de la fiecare roata, sunt cele cu 3 fire, din care unul e tresa , care se leaga la minusul

bateriei, iesirile catre mufa de test sunt din controler, care iti spun daca ai impulsuri sau nu de la roata (daca invarti de ea),nu iti spune unde e

senzorul intrerupt,iar in cazul in care se manifesta aleatoriu, va da banii degeaba pe tester.

Nu stiu de ce pentru tine e asa simplu : hai la tester ca ne rezolva, vezi si tu bine cati colegi sunt pe acest forum care au fost la tester, au schimbat

componente, si tot nu le-au dat de cap.

Mult mai simplu in loc de tester ,e sa ridice fiecare roata si sa o invarta, si sa se uite la becul de la Abs daca se aprinde sau nu, si apoi sa verifice

cu un aparat de masura fiecare senzor, e mult mai ieftin si mai sigur.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Firele de la fiecare senzor nu duc catre mufa mama -tester si duc direct catre controler , cablul are 3 fire si e ecranat, ceva asemanator cu cel de tv.

Poti verifica la masina ta , sub bordul din drepta , trebuie sa desfaci bordul, in partea dreapta gasesti controlerul pentru ABS, desfaci cupla tata

si vei gasi printre alte fire de legatura ,si firele care vin de la fiecare roata, sunt cele cu 3 fire, din care unul e tresa , care se leaga la minusul

bateriei, iesirile catre mufa de test sunt din controler, care iti spun daca ai impulsuri sau nu de la roata (daca invarti de ea),nu iti spune unde e

senzorul intrerupt,iar in cazul in care se manifesta aleatoriu, va da banii degeaba pe tester.

Nu stiu de ce pentru tine e asa simplu : hai la tester ca ne rezolva, vezi si tu bine cati colegi sunt pe acest forum care au fost la tester, au schimbat

componente, si tot nu le-au dat de cap.

Mult mai simplu in loc de tester ,e sa ridice fiecare roata si sa o invarta, si sa se uite la becul de la Abs daca se aprinde sau nu, si apoi sa verifice

cu un aparat de masura fiecare senzor, e mult mai ieftin si mai sigur.

"cristianro" iti multumesc pentru informatii , maine o sa incerc sa ai dau de cap si revin cu cauza problemei

Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata , a fost vorba de senzorul de pe dreapta spate , la capatul care vine in cutiuta acea la mine nu mai era capacu la cutia , iar pe mufa nu avea cauciucu ala care sa impiedice apa sa intre la mufa , lam suflat mai intai cu aer , si dupa cu spray de contact , iam pus o garnitura de cauciuc sa nu mai intre apa la mufa sau mizerie iar peste mufa am pus un manson de cauciuc dinacela ce se strange la caldura , si problema sa rezolvat , acum am si abs si nici nu se mai aprinde !

Va multumesc pentru ajutor !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
De vreo cateva zile intampin din nou o problema cu ABS-ul. Imi intra la franari foarte usoare. De exemplu, imi intra cand opresc la trecerea de pietoni si se aude bazaitul acela specific ABS-ului chiar si la 2-3 secunde dupa ce masina s-a oprit. Tin sa precizez ca de vreo cateva ori mi s-a aprins martorul in bord si nu s-a stins decat dupa ce am oprit si repornit masina.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

De vreo cateva zile intampin din nou o problema cu ABS-ul. Imi intra la franari foarte usoare. De exemplu, imi intra cand opresc la trecerea de pietoni si se aude bazaitul acela specific ABS-ului chiar si la 2-3 secunde dupa ce masina s-a oprit. Tin sa precizez ca de vreo cateva ori mi s-a aprins martorul in bord si nu s-a stins decat dupa ce am oprit si repornit masina.

 

Fix problema asta o am si eu (316i sedan 1996 ). La mine,martorul ABS , se aprinde si se stinge cand are el chef ! Recent am schimbat senzorul ABS pe dr. fata . Problema a aparut dupa schimbarea senzorului . Va rog sfaturi sau solutii !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.