Jump to content

Probleme ambreiaj 320d help


cciboxe

Recommended Posts

Salutare

De curand ...am schimbat si eu ambreiaj + volanta ( LUK ). am un 320d FL din 2003

Inante de aceasta schimbare cand apasam abreiajul se auzea o trancaneala ( fier pe fier ) si intra cateodata greu in viteza 1

Am fost multumit primele 2 saptamani de cum se apasa ambreiajul , mult mai usor ...si cursa parca mai scurta , dar acum parca imi agata ceva ambeiajul cand ii dau drumu si tine foarte sus . Iar la relatiu masina vibreaza destul de tare , culmea este ca daca doar sprijin putin talpa piciorului pe ambreiaj , o parte din vibratii dispar ( nu apas ambreiajul )

A mai avut cineva problema asta?

Ar putea sa fie din cauza pompei de ambreiaj ? sau Cilindru Receptor ???

Link to comment
Share on other sites

Ai volanta cu masa dubla?

 

inclin sa cred ca vibratia vine din zona volantei...

 

"Furca" si teava pe care se deplaseaza rulmentul erau in regula, fara semne: indoit, lovit, stramb? Si de acolo poate sa agate placa de presiune. Sau s-ar putea sa fie ceva lame (indoite, strambe, rupte) de ghidaj al discului spre volanta.

 

Daca ai volanta cu masa dubla mergi la cineva (mecanic) cu dispozitiv de resetare a placii de presiune.

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Ai volanta cu masa dubla?

 

inclin sa cred ca vibratia vine din zona volantei...

 

"Furca" si teava pe care se deplaseaza rulmentul erau in regula, fara semne: indoit, lovit, stramb? Si de acolo poate sa agate placa de presiune. Sau s-ar putea sa fie ceva lame (indoite, strambe, rupte) de ghidaj al discului spre volanta.

 

Daca ai volanta cu masa dubla mergi la cineva (mecanic) cu dispozitiv de resetare a placii de presiune.

 

nu stiu sa iti spun daca ..."furca" sau teava pe care se deplaseaza rulmentul sunt in regula .

Da , volanta cu masa dubla

Poate nu m-am exprimat eu bine , deci cand ii dau drumu la ambreiaj fara sa fie in viteza , imi vibreaza putin pedala in zona de cuplu , parca are simptomele abreiajului vechi cand a incept sa se duca. ( nu se aude nimic , doar simt in pedala )

 

crezi ca se poate rezolva cu dispozitivul de resetare a placii de presiune ??

Link to comment
Share on other sites

"crezi ca se poate rezolva cu dispozitivul de resetare a placii de presiune ?? "

 

NU, e vorba despre eventuala demontare a placii de presiune... e complicata-dificila imposibil de montat discul de presiune ulterior, fara scula.

 

uite aici un clip pe youtube despre ce procedura e necesara. Iti spun ca sa stii ce te asteapta pentru o masina cu ambreiaj cu masa dubla...

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Imi recomanzi pe cineva pentru aceasta manopera? din cate vad ...este destul de dificil.

Mersi Mult.

Nu stiu pe nimeni.

Eu am schimbat singur kitul tot, riscand sa prind discul nealiniat cu axul cutiei.. de aceea am atras atentia asupra acestei scule. Cand te apuci singur sa schimbi kitul de ambreiaj este un drum fara intoarcere pentru placa de presiune (sa o scoti (pt diverse alte probleme) sau sa realiniezi discul ambriajului iti trebuie scula aia.

 

A, daca vrei sa vezi (ajungi la..) furca rulmentului sau rulmentul trebuie doar sa dai cutia jos... dar cu grija sa nu strici alinierea axului cutiei de viteze cu discul cand dai jos cutia... vorbim aici de 2-3mm max. fata de centru.

 

M-am uitat de zeci de ori inainte la acele video clipuri...

 

Asteapta si pe altii cu raspusuri.

Eu incerc sa zic doar ce te asteapta daca ajungi sa dai discul jos.. FARA A FI problema rezolvata.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu pe nimeni.

Eu am schimbat singur kitul tot, riscand sa prind discul nealiniat cu axul cutiei.. de aceea am atras atentia asupra acestei scule. Cand te apuci singur sa schimbi kitul de ambreiaj este un drum fara intoarcere pentru placa de presiune (sa o scoti (pt diverse alte probleme) sau sa realiniezi discul ambriajului iti trebuie scula aia.

 

A, daca vrei sa vezi (ajungi la..) furca rulmentului sau rulmentul trebuie doar sa dai cutia jos... dar cu grija sa nu strici alinierea axului cutiei de viteze cu discul cand dai jos cutia... vorbim aici de 2-3mm max. fata de centru.

 

M-am uitat de zeci de ori inainte la acele video clipuri...

 

Asteapta si pe altii cu raspusuri.

Eu incerc sa zic doar ce te asteapta daca ajungi sa dai discul jos.. FARA A FI problema rezolvata.

 

Multumesc mult pentru sfaturi , in nici un caz nu ma voi apuca eu de aceasta manopera , in primul rand HABAR NU AM :))

Cu siguranta ma voi duce la un service care detine acea scula speciala , vroiam doar sa stiu ....ca sa pun problema cum trebuie la service.

Sper sa rezolv , ma sacaie pe creier problema..... :)))

Link to comment
Share on other sites

Salutare

 

Am schimbat si eu ambreajul acum vre-o 4 luni si am cumparat placa/disc/rulment sachs si scula acea era in ambreaj inclusa

 

Exista 2 variante aici : Ai vazut sigur ca volanta a fost pusa pe masina?volanta noua ma refer?.Nici un mecanic nu poate spune despre o volanta daca e buna sau nu,estimeaza dupa jocul ei in laterale si dupa jocul ei in centrare

Adoua varianta daca vibreaza doar la relanti verifica si fulia de la arborele cotit poate nu ai simti vibratile pana acuma din cauza volantei,se vede si cu ochiul liber daca vibreaza

 

Volanta vibreaza numai cand ridici ambreajul,adica cand cupleaza.Pornesti de pe loc si ridici ambreajul usor fara sa acelelrezi masina

Edited by BlastWood
Link to comment
Share on other sites

Salutare

 

Am schimbat si eu ambreajul acum vre-o 4 luni si am cumparat placa/disc/rulment sachs si scula acea era in ambreaj inclusa

 

Exista 2 variante aici : Ai vazut sigur ca volanta a fost pusa pe masina?volanta noua ma refer?.Nici un mecanic nu poate spune despre o volanta daca e buna sau nu,estimeaza dupa jocul ei in laterale si dupa jocul ei in centrare

Adoua varianta daca vibreaza doar la relanti verifica si fulia de la arborele cotit poate nu ai simti vibratile pana acuma din cauza volantei,se vede si cu ochiul liber daca vibreaza

 

Volanta vibreaza numai cand ridici ambreajul,adica cand cupleaza.Pornesti de pe loc si ridici ambreajul usor fara sa acelelrezi masina

 

Nu se pune problema de asta....voalnta a fost sigur schimbata pentru ca seful la service unde ma duc imi este prieten si vecin foarte bun .

Probabil si fulia are partea ei de vina pentru vibratiile care le are masina ....volanta nu vibreaza cand cand cupleaza in viteza 1

Vibreaza putin in zona de cuplu cand dau drumul la ambreiaj ...DAR CAND NU ESTE CUPLATA IN VITEZA 1 , cand eliberez de tot pedala ....vibratiile in caroserie sunt mai mari , si doar daca sprijin putin piciorul pe ambreiaj , o parte din vibratii dispar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.