Jump to content

E46 320cd sau ci


smokeybandit

Recommended Posts

Salut, ma gandesc sa ma alatur clubului cu un coupe, E46 pt ca atat imi permite buzunarul. Optez intre dieselul de 150 hp dupa 2004, si 2000-ul pe benzina, N42 sau N46.

Ce parere aveti de diesel? Majoritatea cunoscutilor imi spun ca este un motor prost cu multe probleme, de la vibrochen rupt pana la clape supte in motor. Au dreptate sau doar isi dau cu parerea?

Benzina pe de alta parte mi-o recomanda ca fiind mult mai fiabila dar daca optez pe varianta asta ma bate gandul sa-i montez o instalatie gpl secventiala, ce parere aveti?

 

Am un buget de 4500e pt unul neinscris. Merita investitia sau mai bine astept pana imi permit un e90?

 

Orice sfat e bine-venit, mersi!

Edited by smokeybandit
Link to comment
Share on other sites

De principiu 330Ci...glumeam!

Desi sunt fan al motoarelor pe benzina intre 318Ci si 320Cd l-as alege pe cel din urma desi, diferenta de pret este de cel putin 1000-1500e!

 

320Ci este altceva fata de 318Ci, este un motor bunicel in 6 cilindri dar este de 2171cc!

Edited by BED
Link to comment
Share on other sites

Eu optez pentru benzina ! Sunt mici sansele sa mai gasesti un diesel in stare ok ! Din cate stiu N46 nu gasesti decat pe E90 ! La N42 daca in momentul achizitionarii schimbi semeringurile de supape si toate garniturile , nu prea mai ai treaba ! Dar sincer este senzatie motorul cu 6 pistoane daca gasesti si daca iti permiti ( mai scumpa intretinerea , taxe si consum ) ! Bafta !
Link to comment
Share on other sites

Am avut doua E46 diesel inainte iar acum am unul pe benzina de cca 3 ani.

Probleme pot sa spun ca am avut mai multe cu benzinarul decat cu dieselul , dar vorbim de masini Sh care nu sti exact ce cumperi.

Diferenta la consum este de aprox 2 litri, dieselul imi lua in jur de 8 in oras (Pitesti) iar asta imi ia 10.

La drum ĂŽntins daca mergi cu ea normal diferenta e insesizabila.

Pe autoband daca mergi tare se va simți dif la consum.

Probleme la 320i Fl poti sa ai cu simeringuri supape, sondele Lambda care sunt cam multe la motorizarea asta, motoras valvetronic si cam atat.

Impozitul la 2,2 e in jur de 800 ron fata de 180 cat e la 2.0,posibil si asigurarea.

Nasol ce e la e46 benzina e ca nu au cutie cu 6 trepte fata de 320d dupa 2004.

La e46 diesel turbina cade f greu, clapetele le elimini sau le schimbi , volanta daca te lasa (asta e o schimbi) ,depinde de cati km are.

Parerea mea diesel, tu sti ce alegi.

Link to comment
Share on other sites

Salut , parerea mea este ca depinde de cati km faci pe an , si ce pretentii ai , daca vrei sa iei un diesel intretinut si bun gasesti la preturi mai mari , dar oricum parerea mea ca e trebuie sa te astepti la diesel la peste 250000km. iar la benzina , motor de 2.0l n42 pe care il am si eu , au probleme cu consumul de ulei ( semeringuri supapa) dar nu toate , si pe la distributie , dar pe total e ok , comsun 7l/100km extraurban cu viteza 120-170 si 10-11 urban , depinde si de oras si de stilul de condus.

 

orice ai alege sa fie ingrijita , aia conteaza cel mai mult. eu am vazut 5 masini pana sa o cumpar pe a mea , toate lovite si matrasite , si asta in Germania , asa ca mare grija in romania. bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

E46 320CD de 150 de cai,este singura versiune de e46 coupe diesel cu motor de 2 litri,motorul a fost pus numai pe versiunea facelift incepind cu 2001.Este primul motor comon rail de 2 litri la bmw daca nu ma insel(cel de 136 cp e clasic dar nu a fost pus pe coupe).O caracteristica a acestui motor,de altfel prezenta la toate motoarele diesel comon rail bmw,este montarea unor clapete specifice in galeria de admisie care in timp pot fi aspirate in motor cu consecinte neplacute.Acum inainte sa dam vina pe bmw, trebuie spus ca producatorul recomanda schimbarea intregii galerii la fiecare 100.000 km.Solutia folosita de multi este desfintarea clapetelor(asta e oricum alt subiect)

Coupeurile chiar si diesel in timp nu fac asa multi kilometri cum face o berlina sau un break,deci sanse sa gasesti unul bun sub 200.000km sint reale ( eu am gasit unul si e foarte ok :) ).

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt fan benzina din experienta proprie, si ca detinator de e46 318i :) . De probleme clar nu mai discut petru ca exista n topicuri despre acest subiect, ceea ce vroiam sa-ti spun este ca taxele dupa cum stii pt un motor ce sare de 2000 cc, sunt mari de la 800 ron (impozitul anual ) si pana la asigurare care sare de 1200 ron, nu mai vorbesc de taxe de inmatriculare si etc...ma intreb si ce asteptari ai de la masina? pentru ca mie personal cei 143 cp de sub capota imi sunt suficienti pentru ce am nevoie. Mi-ai starnit interesul cu e90-ul, tot coupe? :D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.