Jump to content

NU porneste e46-2,0i-143 cp


Recommended Posts

corect cu valvetronicul...nu m-am exprimat eu bine.

 

compresia: a scos bujia si a infiletat compresmetrul, a dat la automat si indicator 0. Nu se misca acul manometrului...

 

referitor la faptul ca nu trage aer: a desfacut filtrul de aer si la fel cand dai cheie nu trage aer prin clapeta de acceleratie...

 

daca masina e la service si eu intreb aici, este altceva. Nu m-a pus el, fac eu asta pentru ca stau demult pe aici si imi place sa citesc si eventual sa raspund daca stiu... Asta vreau si de la voi...

 

referitor la distributie, nu a verificat-o cu acele cale, dar probabil ca va urma...tot acest mecanic a schimbat distributia la masina acum 3 ani, piese pe original, incepuse sa faca precum un diesel, batea.

intrebare: poate sa se deregleze distributia asa dintr-o data? a mers ok 30000 km si acum gata? eu nu exclud, dar pot sa intreb.

Edited by maruwt129
Link to comment
Share on other sites

Compresie 0 inseamna ca trebuie desfacut motorul.

 

 

intrebare: poate sa se deregleze distributia asa dintr-o data? a mers ok 30000 km si acum gata? eu nu exclud, dar pot sa intreb.

Discutiile aste sunt cam inutile. Exista multe variante si scenarii. Discutam vorbe. Important e sa-ti rezolvi problema.

 

Ca s-o rezolvi, trebuie desfacut motorul.

 

Ma rog, prima data trebuie dat jos capacul de tacheti. Chestia asta trebuia facuta deja.

 

A verificat compresia la toate pistoanele?

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Compresie 0 inseamna ca trebuie desfacut motorul.

 

 

Discutiile aste sunt cam inutile. Exista multe variante si scenarii. Discutam vorbe. Important e sa-ti rezolvi problema.

 

Ca s-o rezolvi, trebuie desfacut motorul.

 

Ma rog, prima data trebuie dat jos capacul de tacheti. Chestia asta trebuia facuta deja.

 

A verificat compresia la toate pistoanele?

 

Cu capacul de la tacheti a inceput, la dat jos, si acum este dat jos. A gasit motorasul blocat pe deschis, nu se mai invartea cand am dat cheie. La dat jos si s-a deblocat, l-a montat inapoi si merge.

 

Compresia a verificat-o doar la 2 pistoane...

 

Cu capacul de la tacheti a inceput, la dat jos, si acum este dat jos. A gasit motorasul blocat pe deschis, nu se mai invartea cand am dat cheie. La dat jos si s-a deblocat, l-a montat inapoi si merge.

 

Compresia a verificat-o doar la 2 pistoane...

 

si ar mai fi ceva...daca sarea de la punct distributia, poate nu mai pornea deloc...insa masina s-a oprit in mers, a pornit, a mers ok, iar s-a oprit, iar a mers si tot asa...

Link to comment
Share on other sites

Nu e o regula. Daca sare doar un dinte sau doi, tot porneste. Poate ca a sarit inca o data.

 

Ma rog, daca a dat jos capacul de tacheti se putea uita la lant. Daca lantul nu sta bine intins, e posibil sa fi sarit de la punct.

 

Am vazut N42 la care puteai ridica lantul in sus peste 1 cm. Si evident ca sarise de la punct.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

lantul sta intins bine...chiar si dupa toate incercarile de a porni este tot intins...adica nu exista riscul sa il fi prins numai intins, odata tot se vedea...in ideea asta am spus ca a verificat distributia si e ok. Edited by maruwt129
Link to comment
Share on other sites

Nu a raspuns nimeni pentru ca treaba asta cu "nu trage aer" e foarte greu de verificat. E prima oara cand aud ca cineva spune ca motorul pare sa nu aspire suficient aer. Cum a verificat asta? Tot dupa ureche?

 

Iar pentru partea cu compresia, trebuie sa ai motorul la facut ca sa poti afla. Sunt mai multe variante. Pe ghicite nu merge.

 

Daca a sarit distributia, e normal sa nu aiba compresie pentru ca ar insemna ca supapele ar fi deschise in momentul compresiei, ceea ce duce automat la pierderea compresiei. N-are cum sa se faca presiune in camera de ardere cu supapele deschise. Asta ar fi cel mai fericit caz. Adica singurul care nu implica vreo dauna din punct de vedere mecanic.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

sa zicem ca a verificat "dupa ureche" la modul ca a desfacut filtrul de aer si prin diferite incercari a constatat ca nu intra aer deloc la clapeta de acc...ok, deasta a masurat si cu manometrul pentru a confirma presupunerea facuta.

cred ca m-as bucura sa fie sarita de la punct, cum spui, caz fericit.

acum tre sa faca o comanda pentru inchiriat cale si cand vin face urmatorul pas...

va tin la current,

multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca nu ai deloc compresie,inseamna ca supapele sunt desincronizate si atunci cand invarte motorul,supapele nu inchid perfect lasand sa patrunda aer in motor atunci cand nu ar trebui.In cazul de fata nu se mai formeaza compresia fara de care nu se mai face aprinderea.....la fel valabil si pe evacuare.. Edited by motane36
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat cu masina...distributia era sarita de la punct. Cu toate ca lantul era foarte bine intins, se dereglase mult. Mecanicul a reglat distributia cu ajutorul trusei de cale si a pornit din prima...

Ar mai fi totusi o intrebare: de ce a sarit de la punct?! Se poate repeta asta?

Va multumesc la toti pentru interesul vostru si pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat cu masina...distributia era sarita de la punct. Cu toate ca lantul era foarte bine intins, se dereglase mult. Mecanicul a reglat distributia cu ajutorul trusei de cale si a pornit din prima...

Ar mai fi totusi o intrebare: de ce a sarit de la punct?! Se poate repeta asta?

Va multumesc la toti pentru interesul vostru si pentru sfaturi

 

Eram aproape sigur.

Schimba intinzatoarele.

Piesele pe producator sunt mai putin fiabile in timp decat piesele originale.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.