Jump to content

Vand 320d E90 95.000km


VNB

Recommended Posts

Cam trebuie sa fiu de acord cu Vuv . Pe mine ma socheaza faptul ca lumea cumpara caroserii . Adica daca era LCI(adica cu vreo6 luni mai noua) dar aveam inca 50-60000km in plus , la pretul asta , era data de mult . Nu ma stresez foarte tare ca va aparea si clientul potrivit pentru ea , dar e un loc ciudat mintea romanului .frantics.gif

 

Nu comentez pretul sau ceva, nu cunosc pretul unui e90 non LCI si nici nu ma intereseaza, dar voiam sa imi zic parerea.

 

1) normal ca conteaza caroseria. Tu nu vezi cati isi fac modificari la masini, pana si tu ti-ai pus tapiterie de piele, alt schimbator etc. Masina e ca femeia...intai iti place cum arata dupaia vezi daca te potrivesti cu ea . Intai trebuie sa iti placa cum arata si dupaia vezi daca e ok partea mecanica. Nu se poate una fara alta.

Daca nu m-ar interesa exterioru mi-as lua logan 1,5dci si as avea un consum de 4,5 in oras si garantez ca 100k km nu schimbi nimic la el.

 

2) Este o masina de 8 ani. Eu fac maxim 10k km pe an. Imi garantezi tu ca daca dau mai multi bani pe una cu 90k km decat pe una cu 150k nu o sa investesc in ea in urmatorii 3 ani? Eu zic ca nimeni nu poate face asta.

Probabil ca daca as lua-o as vrea sa o tin 2-3 ani. Masina o sa aibe 10 ani si 120k km.....pe cine crezi ca mai intereseaza la o masina de 10 ani daca are 100k km sau 200k km??? Cei care cumpara masini de 10 ani + probabil ca is mai curiosi de pret si de starea masinii.

 

3) iti dai seama ca aia care au cumparat un e60 in iarna lui 2010 concureaza la pret la revanzare cu F10 care a aparut cateva luni mai incolo. Acuma tu vrei sa ma certi ca nu dau aceeasi bani pe E60 cand pot sa imi iau F10?? Sa fim seriosi,...tu ai lua e60_ul la acelasi pret cu F10 ??? Asta e riscul cand iti cumperi masina...eu nu am auzit pe nimeni pana acuma sa zica..ia-ti masina ca e investitie buna.

 

Repet ..nu e un comentariu la pretul masinii, nu cunosc preturile la e90.

Bafta la vanzare.

Edited by pku82
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa generez flame dar, pentru mine este importanta intretinerea si km masinii .Eu personal n-as cumpara vreodata un f10 la 15.000 doar pentru ca este modelul nou. As lua de 100 de ori mai repede un e60 curat si intretinut .

LCI-urile alea de 150k km nu prea au cum sa aiba toate 150k sau 160k de km . Daca ai sti ca are 280k ai mai vrea sa o iei ? Saptamana trecuta am fost in DE si m-am dus pe la dealeri sa vad ce oferte au . Nici un LCI sub 17.000 si destul de chele la circa 150k km.Fiecare extrage ce vrea din informatia asta.

Si da cred ca la o masina de 90k km o sa ai mai putini bani de bagat decat intr-una de "161.000 reali". Aici ma refer la DPF , turbina , injectoare si nu numai.Nu neg faptul ca pot exista masini cu km putini asasinate de proprietari, dar te mai uiti si la omul de la care cumperi .

Ca sa concluzionez : eu de exemplu caut sa vand aceasta masina pentru a o schimba cu un e92 non lci benzina sau e60 obligatoriu de la cunoscut sau dealer nici tzipla nici extra full.

Pana la urma fiecare cumpara ce crede ca este mai potrivit pentru el .

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa generez flame dar, pentru mine este importanta intretinerea si km masinii .Eu personal n-as cumpara vreodata un f10 la 15.000 doar pentru ca este modelul nou. As lua de 100 de ori mai repede un e60 curat si intretinut .

LCI-urile alea de 150k km nu prea au cum sa aiba toate 150k sau 160k de km . Daca ai sti ca are 280k ai mai vrea sa o iei ? Saptamana trecuta am fost in DE si m-am dus pe la dealeri sa vad ce oferte au . Nici un LCI sub 17.000 si destul de chele la circa 150k km.Fiecare extrage ce vrea din informatia asta.

Si da cred ca la o masina de 90k km o sa ai mai putini bani de bagat decat intr-una de "161.000 reali". Aici ma refer la DPF , turbina , injectoare si nu numai.Nu neg faptul ca pot exista masini cu km putini asasinate de proprietari, dar te mai uiti si la omul de la care cumperi .

Ca sa concluzionez : eu de exemplu caut sa vand aceasta masina pentru a o schimba cu un e92 non lci benzina sau e60 obligatoriu de la cunoscut sau dealer nici tzipla nici extra full.

Pana la urma fiecare cumpara ce crede ca este mai potrivit pentru el .

 

Nu e flame, e doar o dicutie.

Da cine zice ca F10`le e coaja. Sa stii ca si prietena mea are la firma BMW_uri luate in leasing operatinonal ca ele aduse din Belgia si sunt sigur ca sunt cel putin la fel de intretinute ca masina ta personala. Inainte sa fie scoasa la vazare la ultima revizie, devizul a fost de 8000 RON pe ea...s-a schimbat vrute si nevrute.

 

 

Ai zis ca cauti e92, aici ma pricep, urmaresc piata. La asta a scazut ieri proprietaru 1500 euro. O verifici km la reprezenatna, mergi la autotransilvania la verificare si daca totul e ok, o iei.Eu zica ca asta va disparea repede.

 

http://www.autovit.ro/bmw-330-C35331418.html

Link to comment
Share on other sites

@VNB Pot sa iti spun ca iti inteleg atitudinea insa din pacate valoarea unei masini e data de pretul pietii. Mai sunt altii pe forum ca si-au vandut masinile dupa 2 ani. Km pentru o masina mai veche de 5 ani sunt prea putin importanti din punctul meu de vedere. Cea mai importanta e intretinerea. Referitor la caroserie cred ca toata lumea ar prefera un model fl sau mai nou. Piata pt masini cu km putin, mai veche de 8 ani e destul de restransa zic. Poate ai noroc si dai de un pasionat de modelul tau. Iti dorescu succes.
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca aveti dreptate voi .Nu neg asta. Eu comentam doar gustul si opinia mea .

Legat de e92 lci , pare ok masina si pretul este incredibil . Pot sa ridic problema ca la banii aia gasesti si f10 si probabil f30 . Mai trebuie sa va uitati si la faptul ca acel 330 este la aproximativ 25% din pretul de nou ceea ce mi se pare ciudat...

Am avut oferte de la samsari pentru 9000 , ceea ce ma face sa cred ca masina se poate vinde cu mai mult , deci ar trebui sa fiu aproape .Nu ma grabesc cu vanzarea . Masina este ok , nu-mi cere decat motorina . Pur si simplu mi s-a facut dor de sunetul si feelingul unui motor pe benzina . Sunt convins ca va aparea acel om care are aceleasi asteptari ca si mine de la o masina .

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca aveti dreptate voi .Nu neg asta. Eu comentam doar gustul si opinia mea .

Legat de e92 lci , pare ok masina si pretul este incredibil . Pot sa ridic problema ca la banii aia gasesti si f10 si probabil f30 . Mai trebuie sa va uitati si la faptul ca acel 330 este la aproximativ 25% din pretul de nou ceea ce mi se pare ciudat...

Am avut oferte de la samsari pentru 9000 , ceea ce ma face sa cred ca masina se poate vinde cu mai mult , deci ar trebui sa fiu aproape .Nu ma grabesc cu vanzarea . Masina este ok , nu-mi cere decat motorina . Pur si simplu mi s-a facut dor de sunetul si feelingul unui motor pe benzina . Sunt convins ca va aparea acel om care are aceleasi asteptari ca si mine de la o masina .

In mod sigur cumparator vei gasi. Depinde de tine cat vrei sa astepti. Si eu vroiam sa imi dau e46-le sa-mi iau e 90, dar la ce oferte am avut..m-am razgandit.(si eu tot km putini am d-aia ti-am spus)

Link to comment
Share on other sites

Exista 2 tipuri de cumparatori: cei care care o masina buna, intretinuta, dotata si cei care cauta doar modelul, indiferent de stare, dotari si kilometraj (conteaza doar pretul). Din pacate cei mai multi se incadreaza in categoria a doua.

Un prieten si-a cumparat un E90 cu ceva timp inainte sa il iau eu pe al meu si a dat cam 8.000e pe el. Nu prea avea dotari, kilometraj undeva pe la 140.000 (real cu vreo 100.000 mai mult), masina cat de cat decenta la prima vedere.

Dupa prima spalare a inceput sa curga ceara la culoare de pe masina si sa ii vada adevarata "vopsea". Dupa cateva saptamani a inceput sa aiba probleme la pornire, socuri in cutie, a inceput sa bage 150-200e pe luna in piese care picau constant. Dupa 1 an si ceva a ajuns undeva aproape la pretul cu care am luat-o eu pe a mea si intr-un final a trebuit sa o vanda, cu vreo 7.000 daca nu ma insel. A ramas cu impresia ca BMW e o masina foarte proasta si ca are multe probleme. Inca nu vede ca singura problema a fost faptul ca nu a cumparat o masina ci un cotet cu roti de la bun inceput. Si asa patesc multi: cumpara cele mai ieftine masini, apoi cauta rezolvari la probleme pe internet console.gif. Da' e bine asa, trebuie sa manance si service-urile o paine.

  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am un coleg de servici care cauta e90 cu 2.0 diesel, i-am aratat masina asta, am vorbit pentru el cu proprietarul, dar omul e fascinat de alte masini cu navi si nu pricepe. Ideea e ca toti vor bmw extra dotat si in stare foarte buna, dar la un pret modic "facut de piata".
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca o sa sune a hater...am avut 2 masini la vanzare ...am trecut prin multe si am cunoscut multi oameni in perioada asta. Pretul pus de tine este pentru a nu vinde masina sau a te lauda cu ea. Din exp mea nr de km corelat cu data fabricatiei fac pretul. Plus de asta am avut masini de la 90 000(reali) pana la 300 000 diesel, benzina... modificata sau nu. Pentru a vinde masina trebuie sa umblii la pret, mult. Si eu zic sa o lasati mai moale cu toate aberatiile gen dpf, turbina si injectoare. Dpf anulat 300e si trage mai bine masina, turbo reconditionat profi 3-400e si n-ai treaba cu ea inca 4-5 ani sau 50k km cat o sa mai ti masina , injectoare iarasi dezmembrari sau reconditionate, e plin netu de E90. Probabilitatea sa se strice toate la aceeasi masina este f mica, si sa stai cu frica asta constant doar ca a zis cineva de pe forum ca a patit un prietenul al unui amic care varul lui a avut un BMW din Germania adus la 100 000 km tipla si ii flucteaza relati-ul si de aceea trebuie sa calibreze injetorele este de-a dreptul stupid! Cat timp a fost ingrjita masina, schimburi facute la timp, mentenanta preventina unde este necesar, nu trebuie sa fie probleme grave.
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mie imi place mașina,sa fac o paralela, un cunoscut a vandut 320lci 2010 mai dotat ca al tĂŁu cu 10k , 145000km reali dar cu zgomot de lanț. E normal ca o mașinĂŁ fĂŁrĂŁ defect sĂŁ valoreze mai mult chiar daca nu e dotatĂŁ,eu zic ca daca scazi prețul puțin sub 9500,meritĂŁ mașina. BaftĂŁ la vânzare 👍
Link to comment
Share on other sites

Opinia voastra este bineinteles importanta si auzita , voi reprezentand un anumit esalon de cumparatori .

Astea fiind zise , pretul nou este de 10.000 euro, usor negociabil, in starea ai dotarea pe care masina o are in momentul asta . Daca cumoaratorul doreste putem scadea destul de substantial pretul renuntand la stopurile blackline (pentru care am deja oferte) , jantele pe 18 ( pe care le-as pastra ) plus plus plus . Daca scadem aceste dotari pe care nu oricine le considera necesare scadem si sub 9500

Asadar nu va sfiiti , faceti o oferta si s-ar putea sa aveti o surpriza . Evident oferte cu 1500-2000 sub pretul cerut sunt excluse .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu-i nici o suparare . Nu o vand cu forta .Unii prefera caroseria standard , altii(eu inclusiv) prefera liniile mai agresive Modificarile aduse la exterior fac parte din oferta producatorului .

Daca tot postez , noul pret , fara stopurile Blackline (are stopurile originale montate ), fara jantele pe 18" este de 9400euro .Km actuali 96.060

Link to comment
Share on other sites

i-ai umblat la stopuri, cel putin spatele arata groaznic

de elerin nu zic nimic.nu imi place, dar e vb de gusturi.

dar daca zici de blackline ca sunt urate...si sunt stopurile oem...pai deja aberezi

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Navigatia chinezeasca am exclus-o din start . M-am gandit la un moment dat sa fac retrofit la CIC , dar in cele din urma nu i-am vazut utilitatea , alta decat estetica . Nu fac concedii cu masina , nu fac drumuri multe prin tara iar destinatiile mele din afara Bucurestiului imi sunt cunscute . Daca adaugi riscul de greierasi nu mi s-a parut ca "se merita".
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.