Jump to content

problema motor bmw e90 .320d


valy89

Recommended Posts

Am atasat un clip , cum raspunde masina la acceleratie:

Eu nu aud ca fluiera turbina. Poate nici nu o invarte ca lumea pentru ca acutatorul nu lucreaza normal.

Altcineva accelerand iar tu sa te uiti, sa observi cum se comporta parghia acutatorului? Daca nu "urmareste" acceleratia de la o rot/min un sus nici nu trebuie sa mai ajungi la mecanic (sigur, poate doar de coonfirmare.. poti). :worthy: Sunt multe clipuri pe youtube care arata cum lucreaza parghia aia.

Asa cum am spus mai sus intr-un post mai sus, daca e dus controlul electronic al acutatorului (turbinei) e ca si cum turbina e dusa...

 

Si eu ma gandesc sa pun bani de alta de cand am vazut cum joaca axul ala.. (bine ca nu obisnuiesc sa ma infig in ea la rece...) da o intr-o zi o sa ma lase :shocking: :Jumpy:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu nu aud ca fluiera turbina. Poate nici nu o invarte ca lumea pentru ca acutatorul nu lucreaza normal.

Altcineva accelerand iar tu sa te uiti, sa observi cum se comporta parghia acutatorului? Daca nu "urmareste" acceleratia de la o rot/min un sus nici nu trebuie sa mai ajungi la mecanic (sigur, poate doar de coonfirmare.. poti). :worthy: Sunt multe clipuri pe youtube care arata cum lucreaza parghia aia.

Asa cum am spus mai sus intr-un post mai sus, daca e dus controlul electronic al acutatorului (turbinei) e ca si cum turbina e dusa...

 

Si eu ma gandesc sa pun bani de alta de cand am vazut cum joaca axul ala.. (bine ca nu obisnuiesc sa ma infig in ea la rece...) da o intr-o zi o sa ma lase :shocking: :Jumpy:

am pus un prieten sa accelereze , nu se misca actuatorul .

am programare la 11 azi .

in decembrie am schimbat bujiile si am pus baietii sa verifice jocul la turbo , mi-au spus ca are, dar nu incat sa imi fac griji.

asa ca daca ai jocul apropiat de al meu apuca-te sa strangi, ca nici nu iti dai seama cat de repede te lasa saracia .

Edited by valy89
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E reparabil (?) (acutatorul), ca geometria se poate curata.. :popcorn:

 

actuatorul e reparabil , geometria au spus ca trebuie schimbata complet , posibil sa fie deformata , nici macar nu clinteste ,

e intepenita bine

m-au sunat aseara tarziu si mi-au spus ca e si acea elice din spate deformata .

costul reparatei e in jur de 2700 j, sa o recunditioneze pe asta, dar imi e frica de turbo recoditionat ,

nu stiu pe nimeni cunoscut care sa fi reconditionat la e 90.

am intrebat aici pe forum un coleg care vinde asa ceva si a spus ca nu e pe stoc in germania.vine abia peste 2 luni .

una noua are un pret bomba , care se bate cap in cap cu varsta masinii. sad.gif

Edited by valy89
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt o gramada de service-uri in majoritatea oraselor mari, care se ocupa cu reconditionarea turbinelor. Si au si banc pentru calibrarea actuatorului. Pretul este de prox. 1500 RON si garantie 1 an. Am un prieten care a rezolvat problema asa la e91. Si asta a fost pretul. Edited by Radu I
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca este un tip in Bucuresti, are cont si aici pe forum, Ionut_Turbo ce reconditioneaza turbine! Si aici in TM un tip ce repara in mare doar BMW-uri, cand e vorba de turbine lucreaza tot cu Ionut! El o da jos si o trimite la Ionut, acesta oferindu-ti garantia doar pe baza service-ului care face montarea/demontarea turbine! Are cateva serviceuri cu care lucreaza prin tara! Mai sunt si altii si pe aici prin TM ce reconditioneaza turbine, dar l-as prefera tot pe el! Mai jos o parte din discutiile avute cu el in urma cu un an! Mie imi consuma ulei, singurul lucru ramas fiind ca uleiul dispare pe la turbo! Intr-un final am zis sa nu umblu totusi la ea avand in vedere ca nu am alte probleme cu ea deocamdata si ca poate dau in altele ori poate n-o sa mai mearga ca si atunci cand e de noua! Cand o sa dea semen de oboseala, fluiera, atunci sigur o trimit la Ionut!

 

"............................

 

Am trei serviceuri cu care colaborez constant in Timisoara si te pot indrum catre ei pentru procesul de montaj. Turbina tot la mine ajunge , insa aceste persoane le agreez pentru calitatea montajelor si pentru grija cu care investigheaza problema.

 

 

In afara de costul turbinei (1400ron pentru turbo MHI cu VNT ) mai trebuie sa ai in considerare un kit de garnituri cca 45ron , conducta de tur de ulei , cca 290ron , + filtre si ulei castrol sau Bmw , recomand BMW.

 

Montajul dureaza cca 3 ore + o zi pe curier turbina la mine + o zi pe curier intors la Tm.

 

Pentru orice alta intrebare va stau la dispozitie .

O zi excelenta !"

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dar imi dadusesi pe pm un pret bun pt turbo nou...ce s-a inramplat?

e ok si reconditonarea daca e de calitate.

eu am ales totusi totul nou..si ti-am scris mai inainte sa prefatesti cam 6000 de lei pt tot, daca alegi varianta asta.

 

da alex, nu e pe stoc ala de ti-am zis, vine abia dupa luna a 5 a si nu pot sa astept atat .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.